Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opnieuw smog-alarm

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    Als er zo'n dwaas achter mij zit op het derde rijvak los ik gewoon ff mijn gas tot ik 70 rijd. Over het algemeen is het dan zo afgelopen, maar je wordt wel getrakteerd op een lichtconcert
    haha tot als ze keer op u bumper hangen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
      lol, heb dat dus ook al zitten bekijken he: Brugge - Aalter (want Knesselare onderbroken ) - N49 - konijnepijp - centrum - antwerpen - E34 - E313 tot in Tongeren en dan zakken naar Geel. Juist A'pen-Ranst en centrum vertraging vermoed ik?

Laat wat weten he, bepaalt hoe vroeg ik morgen zal opstaan, moet zeker voor 9u in Geel zijn.

idem!
      Ze leggen 90 op, stom, jammer, erg. Maar je kan er maar 't beste van maken. En ik wil helemaal geen boetekas steunen. Waar 120 mag, zal ik 120 rijden, maar bij 90 chill ik aan 90.

'k moet zeggen dat ik zaterdag met behoorlijk geladen aanhanger van Gent naar Torhout gereden heb, wegens beladingstoestand aan 90 km/u, (gps-snelheid, dus teller net geen 100). Mee met de vrachtwagens dus.
      Tov het bij vertrek aangegeven aankomsttijdstip en effectieve aankomst zat er slechts 4 min verschil op. Da's de 4 min die anderen verliezen door onregelmatig te rijden of door bv hun portefeuille te moeten zoeken bij het uitstappen.
      Gisteren zeer vlot kunnen rijden langs de N49, was dan ook op de middag. Deze morgen moest ik om 9u in Wilrijk zijn en ik ben vertrokken om 7u10 in Aalter via E40-E17, mij overal aan de toegelaten snelheid gehouden en ik was om 8u23 in Wilrijk. Dat is dus exact even rap als 120km/u via de N49. Imo rij je dus beter langs de E17. Vandaag was er wel zéér weinig volk op de baan vond ik!

Via konijnepijp-centrum ga je zéker niet rapper zijn. Als je de N49 neemt moet je op het eind terug richting Kennedy.

Comment

• Geen paniek mannen, morgen zijn we er van af. Dan kunnen we een zaagske spannen over het feit dat de wegen niet sneeuwvrij zullen zijn...

Comment

• Een levensgevaarlijke mobiele muur deze morgen. Ik was letterlijk ingesloten door verschillende vrachtwagens en autos. De vrachtwagens aan t pushen om hun 90gps te halen, de autos aan te remmen om hun 90 teller te halen. Echt schandalig.

Comment

• De werkende mens is weeral eens de dupe. Belgisch beleid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
              Een levensgevaarlijke mobiele muur deze morgen. Ik was letterlijk ingesloten door verschillende vrachtwagens en autos. De vrachtwagens aan t pushen om hun 90gps te halen, de autos aan te remmen om hun 90 teller te halen. Echt schandalig.
              hoe langer hoe meer blijkt het nodig dat iedereen een juiste meter heeft
              want minieme verschillen leiden tot irritaties

Comment

• Dat is absoluut waar, ik check op GPS dat ik 91/92 rij en heb geen last gehad van inhalende truckers. Wel van idioten die exact 90 op de teller willen rijden.

Comment

• en tegen 91-92 word je ook ni geflitst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                    Geen paniek mannen, morgen zijn we er van af. Dan kunnen we een zaagske spannen over het feit dat de wegen niet sneeuwvrij zullen zijn...
                    dat wordt weer een uitdaging om op tijd er te geraken, hoorde het ook al dat winterweer parten zal spelen...
                    De drukst bereden autostrades dan maar nemen...

Nu, eens ze op de E40 en E17 en E313 beginnen te werken (na april), zal ik toch N49 - A'pen - E34 nemen hoor om Limburg of oost-Antwerpen te bereiken.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
                      Dat is absoluut waar, ik check op GPS dat ik 91/92 rij en heb geen last gehad van inhalende truckers. Wel van idioten die exact 90 op de teller willen rijden.
                      Op mijn in de auto ingebouwde GPS zie ik de werkelijke snelheid niet.
                      Dus is het afgaan op de snelheidsmeter, of gewoon meerijden met het verkeer.

Comment

• De file zal toch niet aan de smog gelegen hebben:

800 km. Ja mijn botten, blij dat ik daar niet door moet.
                        2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk Berichten
                          De file zal toch niet aan de smog gelegen hebben:

800 km. Ja mijn botten, blij dat ik daar niet door moet.
                          zalig toch dat belgië.
                          "het verkeerscentrum raad aan om thuis te blijven" voor nen f*cking centimeter sneeuw. In oostenrijk rijden de harmonca-bussen met zo'n wegen tegen 90 door de bergen.
                          Als ze in andere landen die een wat meer centraal klimaat ipv zeeklimaat hebben zo zouden denken dan kunnen ze daar beter alles toe doen van oktober tot maart. Ah maar wacht, daar rijden ze niet allemaal met hun kale zomderbanden rond en raken ze wel een helling van 2% op zonder moeite.

Comment

• deze morgen 40minuten gedaan over een tracject van 13 km ...
                            eenmaal aangekomen op werk mocht ik rechtsomkeer maken, te slecht weer om buiten te werken
                            weer helemaal terug aanschuiven, en maar glijden...

iemand vroeg trouwens het kaartje van de komende wegenwerken

2013- Volvo V60 D3 R-Design
                            2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Haha, het hele land ligt lam voor... niks? Een paar vlokken sneeuw en wat ijs, gecombineerd met wegenwerken.

Oh, trouwens, hier in Diepenbeek is schijnt de zon... =)
                              2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk Berichten
                                Haha, het hele land ligt lam voor... niks? Een paar vlokken sneeuw en wat ijs, gecombineerd met wegenwerken.

Oh, trouwens, hier in Diepenbeek is schijnt de zon... =)
                                kan alleen in belgië

Comment

• Net 1.15 uur gereden op de E17 over 5 km. Dan maar retour gemaakt.

Zucht.

Comment

• Ik heb daarnet ook retour gemaakt, ik moest in Antwerpen zijn maar er is geen doorkomen aan. Raar genoeg is er hier in Turnhout geen vlokje sneeuw te zien.
                                    AutoMinded.be

Comment

• Nog een geluk dat het woensdag is en dat al die tijdskredieters en deeltijdse moederkloeken vandaag thuis zitten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
                                        Nog een geluk dat het woensdag is en dat al die tijdskredieters en deeltijdse moederkloeken vandaag thuis zitten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
                                          Nog een geluk dat het woensdag is en dat al die tijdskredieters en deeltijdse moederkloeken vandaag thuis zitten
                                          Vooral de moederkloeken idd.
                                          De vaderkloeken zijn meestal maandag of vrijdag niet aanwezig.

Dat is duidelijk te merken op de parking aan het station bv.

Comment

Working...
                                          X