Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opnieuw smog-alarm

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Opnieuw smog-alarm

t is maar dat jullie niet geflitst worden héééé

Smog is gezond.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
      Smog is gezond.
      Voor het verbruik ?

Comment

Om te ontspannen

Comment

Iedereen die terug optrekt naar 120 of meer eens voorbij de smog-zone, zou dat dan zoveel beter zijn voor het milieu?...

Comment

Beuh, dat wordt weer heerlijk irritant op de plaatsen waar je toch 120 mag rijden er steeds 90 blijven rijden omdat ze niet zeker zijn. Dan doen ze beter ineens max. 90 over het gehele snelwegnet.

Last edited by ; 07/02/2010, 19:30.

Comment

Altijd lachen van die maatregelen waarvan niemand weet of het ook maar 1 ruk uitmaakt

Comment

1 voordeel:
                tegen 90km/u kan je gemakkelijker de oneindig vele putten in de baan ontwijken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  Altijd lachen van die maatregelen waarvan niemand weet of het ook maar 1 ruk uitmaakt
                  Ik denk wel dat iedereen weet dat deze maatregel geen eene ruk uitmaakt!
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

tis idd alleen maar wat bewustmaking denk ik ook, en daar is nix mis mee

binnekort is iedereen ervan overtuigd dat diesel zoveel vervuilender is zogezegd, en dan kunnen ze gaan heffen, terecht

Comment

'k vraag me af... als LPG-rijder zijnde... als ik geflitst word, weiger te betalen en mij moet verantwoorden voor de rechtbank... zou ik gelijk krijgen?
                      2015 BMW F11 520dA
                      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

tuurlijk niet, al ben ik er niet altijd zeker van dat jouw gas-saab evenzogoed mooi draait

Comment

Allee, het kaske moet nog precies nog wat bijgevuld worden om zeker hun nieuw speelgoed voor dit jaar te kunnen kopen

Comment

Ach, allemaal zo erg niet die 90 per uur.

Je kan toch bijna nergens meer 120 rijden met al die putten in 't wegdek, bruggen die ze in frut rijden, zwalpende trucks,...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Je kan toch bijna nergens meer 120 rijden met al die putten in 't wegdek, bruggen die ze in frut rijden, zwalpende trucks,...
                              Linksrijden hé, daar zijn er minder putten + geen trucks als er 3 vakken zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten

Dat gebeurt niet enkel als er putten in de weg zijn...
                                Ik vind het enorm associaal gedrag trouwens van die mensen die denken: gho, je mag toch maar 120, dus die achter mij heeft niet te klagen. Als je links wil rijden rij je door. Basta.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten
                                  Dat gebeurt niet enkel als er putten in de weg zijn...
                                  Ik vind het enorm associaal gedrag trouwens van die mensen die denken: gho, je mag toch maar 120, dus die achter mij heeft niet te klagen. Als je links wil rijden rij je door. Basta.
                                  Uiteraard. Ik heb ook nooit iets anders beweerd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    Ach, allemaal zo erg niet die 90 per uur.

Aan de andere kant van de Kennedytunnel liggen de snelwegen er nochtans wel nog degelijk bij hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                                      'k vraag me af... als LPG-rijder zijnde... als ik geflitst word, weiger te betalen en mij moet verantwoorden voor de rechtbank... zou ik gelijk krijgen?
                                      Gast ... Een volstrekt logisch argument of wa? Tis hier wel België he, haloooo? .....

EL PEE GEE? Da eeft ganen roetfielter he en da dienkt nog gelaak t'ebbe oef wa!
                                      Last edited by ; 07/02/2010, 21:22.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten

Als ik autosnelweg hoor, dan denk ik aan de E313, die ligt niet al te ver van me af... spijtig genoeg.

Da's megadikke ellende daar... nagenoeg elke dag. Van mij mogen ze tussen Antwerpen en Ham de snelheid permanent op 90 zetten.

Comment

Working...
                                        X