Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Beuh, dat wordt weer heerlijk irritant op de plaatsen waar je toch 120 mag rijden er steeds 90 blijven rijden omdat ze niet zeker zijn. Dan doen ze beter ineens max. 90 over het gehele snelwegnet.
Altijd lachen van die maatregelen waarvan niemand weet of het ook maar 1 ruk uitmaakt
Ik denk wel dat iedereen weet dat deze maatregel geen eene ruk uitmaakt!
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
'k vraag me af... als LPG-rijder zijnde... als ik geflitst word, weiger te betalen en mij moet verantwoorden voor de rechtbank... zou ik gelijk krijgen?
Linksrijden hé, daar zijn er minder putten + geen trucks als er 3 vakken zijn.
Dat gebeurt niet enkel als er putten in de weg zijn...
Ik vind het enorm associaal gedrag trouwens van die mensen die denken: gho, je mag toch maar 120, dus die achter mij heeft niet te klagen. Als je links wil rijden rij je door. Basta.
Dat gebeurt niet enkel als er putten in de weg zijn...
Ik vind het enorm associaal gedrag trouwens van die mensen die denken: gho, je mag toch maar 120, dus die achter mij heeft niet te klagen. Als je links wil rijden rij je door. Basta.
'k vraag me af... als LPG-rijder zijnde... als ik geflitst word, weiger te betalen en mij moet verantwoorden voor de rechtbank... zou ik gelijk krijgen?
Gast ... Een volstrekt logisch argument of wa? Tis hier wel België he, haloooo? .....
EL PEE GEE? Da eeft ganen roetfielter he en da dienkt nog gelaak t'ebbe oef wa!
Comment