Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opnieuw smog-alarm

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

pffff, nuttig zo'n smogalarm ...
    1u50 min erover gedaan van Gent naar Antwerpen ... kan mij niet meer herinneren wanneer de laatste keer was dat ik er zolang over deed ... alhoewel ... als ik mij niet vergis was dat tijdens het vorige SMOG-alarm ...
    So far 233 rondjes op dé ring

Comment

die kaart is vooral grappig.

Dan mag je dus op de E40 van voor tot na gent maar 90 en dan mag je een stuk 120 tot ergens voor aalst en dan terug 90. En niemand die die kaart inkleurt bedenkt dan dat dit om problemen vragen is. Volgens mij moet je toch mentaal achtergesteld zijn om zo'n dingen te beslissen en dan nog op papier te zetten.

zelfde verhaal met de E19 en E17

Comment

In plaats van via de E40-E17 naar Antwerpen te rijden ga ik langs de N49 gaan, daar mag je dan wel 120km/u rijden (ook al passeer je Gent-Zeehaven, waar ook volop fijn stof wordt uitgestoten).
        Zal me heel wat tijd en ergernissen besparen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
          In plaats van via de E40-E17 naar Antwerpen te rijden ga ik langs de N49 gaan, daar mag je dan wel 120km/u rijden (ook al passeer je Gent-Zeehaven, waar ook volop fijn stof wordt uitgestoten).
          hehe,

als je dat allemaal bekijkt van een afstandje dan moet je je toch afvragen waarom ze een afrikaans land onderontwikkeld noemen en belgië dat niet zou zijn. Ik zou juist andersom denken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk Berichten
            Als iedereen nu eens terug met benzine ging rijden in dit apenland, dan hadden we geen last van al dat smog en fijn stof.
            Al veel minder toch ja.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
              Been there ... 't heeft niet veel geholpen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
                Been there ... 't heeft niet veel geholpen
                Toeme.
                Ik moet rond 13u in Antwerpen zijn, hopelijk gaat het dan al wat beter. Langs de N49 is maar 10min omrijden voor mij, dus hopelijk kan ik er toch wat voordeel uit halen.

Comment

1u50 min erover gedaan van Gent naar Antwerpen ... kan mij niet meer herinneren wanneer de laatste keer was dat ik er zolang over deed ... alhoewel ... als ik mij niet vergis was dat tijdens het vorige SMOG-alarm ...
                  file vanaf waasmunster he?
                  ik zag de borden en ben tijdig binnendoor gegaan, moest mijn saab GPS niet zo onduidelijk zijn was ik op een goed anderhalf uur tijd tot in Mechelen geraakt.
                  1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                    file vanaf waasmunster he?
                    ik zag de borden en ben tijdig binnendoor gegaan, moest mijn saab GPS niet zo onduidelijk zijn was ik op een goed anderhalf uur tijd tot in Mechelen geraakt.
                    Zou kunnen, ik woon in Gent aan de kant van de haven, dus ik kan kiezen, afslaan voor de R4 + E17 of rechtdoor voor de expressweg.

Expressweg ging vlot tot waar ge weer samenkomt met het verkeer van de E17.
                    Ik moet de 2de afrit hebben na de Kennedy en kheb genoeg tijd gehad om elke put in de baan uitgebreid te bestuderen. Peis dat het straks wel beter zal zijn zenne.

Comment

Strafste van al vond ik die lullo van het verkeerscentrum die op de radio doodleuk kwam verkondigen dat de doorstroming vlotter zou moeten verlopen aan 90km/h. Wel, het is intussen 11u, en er staan nog steeds lange files op sommige snelwegen.
                      AutoMinded.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                        Strafste van al vond ik die lullo van het verkeerscentrum die op de radio doodleuk kwam verkondigen dat de doorstroming vlotter zou moeten verlopen aan 90km/h. Wel, het is intussen 11u, en er staan nog steeds lange files op sommige snelwegen.
                        "proves my point" dat je mentaal achtergesteld moet zijn om daar te werken. Ofwel geven ze hun werknemers pillekes of water met zwaar metalen in ofzo

Comment

tuttuttut

De ochtendspits is maandag moeilijk verlopen. Volgens Verkeerscentrum Vlaanderen stond rond 10 uur nog 220 kilometer file op de Vlaamse autosnelwegen. Maar dat zou niet het gevolg zijn van de snelheidsbeperking door het smogalarm, zoals de mobiliteitsorganisatie Touring aangaf.
                          t staat in de gazet dus het is de waarheid!

Comment

Maar is het smogalarm de reden van de file?

Comment

je rijdt met een hybride , lpg wagen.. Die stoten toch bijna niets uit? Als je dan geflitst bent aan 120 fzo. Zou je dat kunnen aanvechten ?

Comment

normaal moet een lexus hybride net bij lage snelheid electrisch gaan en op de snelweg niet ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                  Probeer het eens en laat het weten...

Dan ga ik argumenteren dat mijn auto veilig is bij 160 kmh en die limiet dus niet voor mij is...
                                  Appels en peren...
                                  Domme vraag laat maar..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                    je rijdt met een hybride , lpg wagen.. Die stoten toch bijna niets uit? Als je dan geflitst bent aan 120 fzo. Zou je dat kunnen aanvechten ?
                                    euhm... is al aangekaart in deze draad

Comment

Ik begrijp niet waarom 90 / u = stilstaan...
                                      SMOG-alarm goed of slecht is andere discussie en ik ben niet zomaar voorstander, begrijp mij goed.
                                      Maar 90 / u = file kan toch niet. Is toch ook door wegenwerken, slechte toestand wegdek, mist, ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
                                        Ik begrijp niet waarom 90 / u = stilstaan...
                                        SMOG-alarm goed of slecht is andere discussie en ik ben niet zomaar voorstander, begrijp mij goed.
                                        Maar 90 / u = file kan toch niet. Is toch ook door wegenwerken, slechte toestand wegdek, mist, ...
                                        In die omstandigheden staat er dan ook veel meer file als anders he... Het wegdek op de E40 deze morgen was niet slechter dan dat van vorige week, en werken zijn er ook niet. Noemenswaardige mist ook niet. Schiet niet veel meer over dan.

Afin, als het smogalarm er morgen nog is, zullen we het rap weten, zucht.
                                        Last edited by Garf; 08/02/2010, 12:56.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          normaal moet een lexus hybride net bij lage snelheid electrisch gaan en op de snelweg niet ?
                                          Als de batterij voldoende opgeladen is, en die zijn snel leeg.

Comment

Working...
                                          X