Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opnieuw smog-alarm

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
    Ik geloof maar al te goed dat winterbanden beter gaan remmen als er sneeuw of ijs ligt, nogal normaal dat... Maar dat ze 2 tot 3 keer zo goed zijn als zomerbanden:
    Heb je de andere testen op sneeuw ook bekeken? Handling? Slalom? Of paste dat niet in je kraam?

Heb je ook gezien dat waar een winterband in een bocht nog 0.33g zijdelingse grip kan bieden, een zomerband slechts 0.13g haalt?
    AutoMinded.be

Comment

• Dus als protest tegen de commerce koop jij geen winterbanden

Jij je overtuiging, maar ik stem altijd voor mijn portefeuille en vier winterbanden zijn voor mij goedkoper dan blikschade .

Comment

Ik ben niet tegen de commerce . Dit is gewoon bedrog en iedereen loopt daarin...
        Op welke manier is dat bedrog?
        AutoMinded.be

Comment

• Naish, rijd eens een seizoen met winterbanden en kom dan nog eens terug, seriously...

Comment

• ik denk niet dat deze discutie iets gaat opleveren

Comment

• ik denk dat iemand hier gewoon het moeilijk geval wilt uithangen

edit: een extreem geval hiervan noemen ze een aandachtshoer.
              2015 BMW F11 520dA
              1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                ik denk dat iemand hier gewoon het moeilijk geval wilt uithangen

edit: een extreem geval hiervan noemen ze een aandachtshoer.
                Ola ola, een hoer, ja, maar een aandachtshoer zou ik Naish niet noemen.

Zelf ben ik overtuigd geraakt door winterbanden sinds ik ze vorige winter heb gekocht 'van moeten'. Met mijn zomerbanden had ik 0,0 grip. Het verschil is duidelijk, zowel bij het vertrekken, het afremmen, als het nemen van bochten.

Misschien is het glijgevoel bij zijn 4x4 niet zo frapant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                  ik denk dat iemand hier gewoon het moeilijk geval wilt uithangen
                  Nee, hij is gewoon overtuigd van zijn mening en is capabel om argumenten te verzinnen om die te staven.

"Aren't we all?", zou je zeggen, maar ik moet het hem aangeven dat hij zich wel vastbijt in onderwerpen voordat hij zijn mening formuleert. Je zal hem dus niet zo makkelijk aan de kant zetten.

Of hij nu gelijk heeft of niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                    Ola ola, een hoer, ja, maar een aandachtshoer zou ik Naish niet noemen.

Zelf ben ik overtuigd geraakt door winterbanden sinds ik ze vorige winter heb gekocht 'van moeten'. Met mijn zomerbanden had ik 0,0 grip. Het verschil is duidelijk, zowel bij het vertrekken, het afremmen, als het nemen van bochten.

Misschien is het glijgevoel bij zijn 4x4 niet zo frapant.
                    Bij remmen maakt aandrijving niets uit.

Ik sta bij ons in de straat ettelijke meters vroeger stil met winterbanden dan mijn pa met 4x4 op zomer.

Comment

• trouwens als je echt voor winter-performance gaat zou een aparte velg geen argument zijn.

smaller bandjes in de sneeuw doen wonderen, hoe smaller hoe beter zelfs op dat moment

en nu buk ik mij want ik ga door deze uitspraak een hoop naar mijn kop krijgen van iedereen die nog liever doodvalt dan dat hij zijn 225ers moet afgeven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                        Bij remmen maakt aandrijving niets uit.

Ik sta bij ons in de straat ettelijke meters vroeger stil met winterbanden dan mijn pa met 4x4 op zomer.
                        Klopt. Iedereen remt op 4 wielen. (tenzij sommigen die de handrem aantrekken op de autosnelweg)

Maar ik beweerde toch niet het omgekeerde hé.

Comment

• Op de ML liggen er Continental CrossContact AT. Er staat wel een M+S symbooltje op maar op de site van Conti staan ze wel onder all-terrain en niet onder winterbanden. Aan grip alleszins geen gebrek hoewel het dus strikt gezien geen winterschoeisel is.

Comment

• Intussen gaat het hier langs geen kanten meer over smog-alarm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
                              Op de ML liggen er Continental CrossContact AT. Er staat wel een M+S symbooltje op maar op de site van Conti staan ze wel onder all-terrain en niet onder winterbanden. Aan grip alleszins geen gebrek hoewel het dus strikt gezien geen winterschoeisel is.
                              allroundje zoals gezecht blinken ze in niets uit maar je zal in de winter beter af zijn als een zomerband en in de zomer is hij ok en zeker vergelijkbaar met eco bandjes

Comment

Argumenten verzinnen: nu niet overdrijven natuurlijk, maar ik ga wel op alles reageren en alles tegendraaien
                                Bedoelde ik niet. Beter "op tafel smijten" ipv "verzinnen" gezet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
                                  Intussen gaat het hier langs geen kanten meer over smog-alarm
                                  smog alarm is ook al even gedaan he, dus we moeten toch nog wat leven in de keet behouden he.

Comment

Succes gegarandeerd met winterbanden vs zomerbanden
                                    blijkbaar

Comment

• Naish krijgt echte Jakkeltrekjes

Nu nog wachten op "mvg" en onder zijn posts. Met zo'n mensen moet je geen discussies aangaan, ze hebben toch altijd gelijk

Comment

ik rem duidelijk beter als ik hem in N-smijt...
                                        wow.

Best nog eens gratisrijbewijs.be doornemen. Het praktijkboekje is een aanrader.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                          Naish krijgt echte Jakkeltrekjes

Nu nog wachten op "mvg" en onder zijn posts. Met zo'n mensen moet je geen discussies aangaan, ze hebben toch altijd gelijk
                                          je kan ook een foto posten die je vind als je in google "arguing on the internet" zoekt.
                                          ik vind hem erover en eignelijk beledigend voor sommige mensen maar op een bepaalde manier ook grappig

en neen ik wijs niet naar personen die hier al iets gepost hebben ofzo

Comment

Working...
                                          X