Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opnieuw smog-alarm

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
    Geldt dat heel de dag/nacht door?
    Uiteraard.

Comment

• ik voel het aan mijn luchtwegen dat het weer zover is

Comment

• Ik zal aan je denken, morgen op de ring van Antwerpen, bobo!

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• behalve op de afrit, vond ik het verkeer op de E19 richting antwerpen vlotter gaan dan anders. twas 8u20 en ik had niks file, nog zelfs geen vertraging.
          Vraag me af of dat morgen ook nog zo zal zijn.
          alleen in de andere richting was er file, maar daar was n accident gebeurd.
          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• ik ben al blij als ik es 90 KAN rijden op weg naar mijn werk
            2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
              behalve op de afrit, vond ik het verkeer op de E19 richting antwerpen vlotter gaan dan anders. twas 8u20 en ik had niks file, nog zelfs geen vertraging.
              Vraag me af of dat morgen ook nog zo zal zijn.
              alleen in de andere richting was er file, maar daar was n accident gebeurd.
              In Rumst geldt die beperking niet, wel vanaf Kontich:

Comment

• Idem op de E314... Maandagochtenden zijn na nieuwjaar al heel wat rustiger dan normaal, en vandaag een kletsje rustiger.

Eens de smogborden in Leuven stond er evenwel een file van voor de aansluiting met de E40 tot voorbij Kraainem, en vervolgens durfde niemand harder dan 50 hoewel je er 120 en vervolgens 90 mocht...

Comment

• Hoewel ik geen voorstaander ben van 90 op de snelwegen moet ik toch toegeven dat ik de indruk heb dat alles net ietsje vlotter gaat bij dat smogalarm

Buiten de file om durf ik ook wel iets vlotter gaan, maar dan zijn er van die mensen die links 90 rijden en erg boos worden als ik sneller voorbij wil

Ik zou dan denken dat het van die natuurpunt kerels zijn, maar vaak hebben ze een auto bij die niet echt ecologisch is voor de rest dus...

DE oplossing volgens mij: moedig schonere motoren aan (benzine) door de taksen aan te pakken en de hogere brandstofprijzen in te perken...
                  Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                  www.meevliegen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timbeullens Bekijk Berichten
                    DE oplossing volgens mij: moedig schonere motoren aan (benzine) door de taksen aan te pakken en de hogere brandstofprijzen in te perken...
                    Ook niet goed : veel te hoge CO2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
                      Ook niet goed : veel te hoge CO2
                      Liever CO2 dan fijnstof...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
                        In Rumst geldt die beperking niet, wel vanaf Kontich
                        dat schreef ik dan ook niet
                        autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• jaja, eigen schuld dikke...

Comment

• hou mijn ramen toe en ventilatie af, hou ni zo van mee-profiteurs

Comment

• 90

Comment

• ze keken maar raar toen ik deze morgen de basisschool passeerde

ik hield me nochtans aan de smogsnelheid van 90 per uur
                                2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Wat ik een beetje vreemd vindt is dat benzinerijders ook 90 moeten rijden, terwijl het in het nieuws al een paar keren gezegd is dat het dieselroet de grote boosdoener is.

Comment

• nieuwe, direct ingespoten benzines gaan ook roeten, niet zo veel welliswaar, maar ze roeten

Comment

• een turf maar wel interessant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                        Bij deze ook mijn oprechte excuses aan alle inwoners van grootsteden waarrond een smogalarm van kracht is...

Dankzij 20km voor aankomst op de snelweg gematigd te moeten rijden verzamel ik een pak roet...

Dat vliegt er helaas wel uit na het nemen van de afrit en de eerste goeie acceleratie in het stad...
                                        jij hebt toch dpf ?

Comment

• Was het eigenlijk ook een snelheids beperking op de autosnelweg van Kortrijk naar Brugge , en dan richting Oostende ?

Comment

Working...
                                          X