Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opnieuw smog-alarm

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Waar is die 'like' knop? Sommige reactie hier

Comment

• en helpen dat het weer doet. 50% of zelfs meer houdt zich niet aan die 90km/u. en wie zijn dat geheel toevallig? juist, degene die de oorzaak zijn: de diesels-leasingrijders.

(for the record: heb ook een dieselleasingkrel, maar reed wel 90.)
      2015 BMW F11 520dA
      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• trouwens, vanmorgend een kerel van de milieu of verkeerscentrum-achtige boel op stubru. die zijn antwoorden getuigden ook weer van het gemiddelde IQ in de regering.
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Heel de dag op de baan geweest vandaag, absurd hoeveel mobiele controles ik gepasseerd ben. Dat in combinatie met het volk dat het recht in eigen handen neemt en op een verlaten linkervak 90km/u begint te rijden, meermaals m'n stuur willen opvreten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
            trouwens, vanmorgend een kerel van de milieu of verkeerscentrum-achtige boel op stubru. die zijn antwoorden getuigden ook weer van het gemiddelde IQ in de regering.

Aangezien geen regering besluit ik ook geen IQ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
              Was het eigenlijk ook een snelheids beperking op de autosnelweg van Kortrijk naar Brugge , en dan richting Oostende ?
              toere, foei!

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
              Heel de dag op de baan geweest vandaag, absurd hoeveel mobiele controles ik gepasseerd ben. Dat in combinatie met het volk dat het recht in eigen handen neemt en op een verlaten linkervak 90km/u begint te rijden, meermaals m'n stuur willen opvreten...
              wie 90 rijdt of niet maakt mij niet uit. Ik heb geen last van mensen die sneller rijden.
              Maar waar ik vandaag (320 km autosnelweg) me aan doodergerde: mensen die op de radio horen (FOEI radionieuws!) dat "op de vlaamse snelwegen een beperking geldt van 90 km/u" en dan ook overal, ja OVERAL 90 rijden.
              Of mensen die niet beseffen dat na een oprit, en wanneer geen herhaling van de 90 aanwezig is, blijven 90 rijden. Op zich ook niet erg, MAAR GA VERDOMME VAN DAT MIDDENVAK AF!!!

Enne, geen mobiele controles gezien
              Vreemd....

2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• idd zeer hatelijk dat mensen niet weten dat na een oprit die 90 vervalt, tenzij er een nieuw bord staat

vanaf Wilrijk op de E19 richting Brussel is dit het geval..als je dan gewoon terug 140-150 rijdt, dan vlieg je precies iedereen voorbij, terwijl die snelheid op andere dagen vaak de richtsnelheid is op het linkervak...

Comment

• Kheb net nog wat fijn stof de lucht ingeblazen tussen antwerpen en brussel, dus het zal tot woensdag duren

Comment

• gezien ik dacht dat ze vandaag wel extra gingen flitsen en ik gewoon WEET dat ik me er niet aan kan houden....heb ik dan maar aan binnenbaanracen gedaan

het verbruik was wel een pak hoger dan op andere dagen amai :s goed voor een gevoelige 8.9L/100 waar het anders maar 4.8-5.1 is voor de dagelijkse rit. Ik was er wel even snel en het was leuker. Ik vind smog dus ideaal
                    Captain Turbo
                    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                      toere, foei!

.
                      Ik heb toch geen borden gezien

Comment

• Deze avond ook een zwijn gezien die koppig 80 reed en de trucks achter hem ophield. Wilt zo een vrachtwagen inhalen, gaat dat zwijn accelereren.

En ja, ook genoeg volk dat buiten de smogzones 90 gaat rijden op het linkervak.

Comment

• Klaat dus fijn men nieuwe passat staan.

En rij keurig 90 per uur in men Spitfire uit 1977 met "evenveel CO2 uitstoot gelijk een klein
                          vliegtuig" (volgens die vent van de autokeuring dus)

Maar hé khou me aan 90 km/u

Cheers

B

Comment

• Haha sommige reacties XD
                            "binnenbaancrossen" "uitstoot van een klein vliegtuig"

Was er smog alarm op A19 van kortrijk naar ieper? iedereen reed ongeveer 120 's avonds
                            pff 't is maar een 2vaks en der waren er weel veels links aan het rijden aan 110 120 zelfs soms trager dan het rechtervak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                              Was er smog alarm op A19 van kortrijk naar ieper?
                              Ik weet het niet. Daarvoor moet je naar de borden kijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                Ik weet het niet. Daarvoor moet je naar de borden kijken.
                                heb juist gekeken naar een link op de eerste pagina, zo te zien niet

en anders ben ik niet alleen zal mijn pa er ook aanhangen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                  Op basis van deze legaal verkregen bekentenis zullen wij u het proces verbaal kenbaar maken betreffende de overtreding van het artikel 32bis van het verkeerswetboek.

De uitnodiging tot betaling van de minnelijke schikking zal u eerstdaags opgestuurd worden.

Met hoogachting,

Het Parket
                                  lol, ma kversta em eigenlijk niet

Comment

Met wat lach je dan?
                                    ik lach ?

Comment

ja, heel luid zelfs...
                                      jammer, ik vond uw mop minder geslaagd, but i lol'd ( a little )

Comment

artikel 32bis
                                        Artikel 32bis. Gelijktijdig gebruik van al de richtingsaanwijzers

De inrichting die toelaat al de richtingsaanwijzers van een voertuig gelijktijdig te laten werken, mag slechts gebruikt worden in de gevallen voorzien in artikelen 39bis.2 en 51 of om de andere weggebruikers te wijzen op een dreigend gevaar voor ongeval.

Comment

NU is het wel grappig XD

Comment

Working...
                                          X