Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
en helpen dat het weer doet. 50% of zelfs meer houdt zich niet aan die 90km/u. en wie zijn dat geheel toevallig? juist, degene die de oorzaak zijn: de diesels-leasingrijders.
(for the record: heb ook een dieselleasingkrel, maar reed wel 90.)
trouwens, vanmorgend een kerel van de milieu of verkeerscentrum-achtige boel op stubru. die zijn antwoorden getuigden ook weer van het gemiddelde IQ in de regering.
Heel de dag op de baan geweest vandaag, absurd hoeveel mobiele controles ik gepasseerd ben. Dat in combinatie met het volk dat het recht in eigen handen neemt en op een verlaten linkervak 90km/u begint te rijden, meermaals m'n stuur willen opvreten...
trouwens, vanmorgend een kerel van de milieu of verkeerscentrum-achtige boel op stubru. die zijn antwoorden getuigden ook weer van het gemiddelde IQ in de regering.
Heel de dag op de baan geweest vandaag, absurd hoeveel mobiele controles ik gepasseerd ben. Dat in combinatie met het volk dat het recht in eigen handen neemt en op een verlaten linkervak 90km/u begint te rijden, meermaals m'n stuur willen opvreten...
wie 90 rijdt of niet maakt mij niet uit. Ik heb geen last van mensen die sneller rijden.
Maar waar ik vandaag (320 km autosnelweg) me aan doodergerde: mensen die op de radio horen (FOEI radionieuws!) dat "op de vlaamse snelwegen een beperking geldt van 90 km/u" en dan ook overal, ja OVERAL 90 rijden.
Of mensen die niet beseffen dat na een oprit, en wanneer geen herhaling van de 90 aanwezig is, blijven 90 rijden. Op zich ook niet erg, MAAR GA VERDOMME VAN DAT MIDDENVAK AF!!!
idd zeer hatelijk dat mensen niet weten dat na een oprit die 90 vervalt, tenzij er een nieuw bord staat
vanaf Wilrijk op de E19 richting Brussel is dit het geval..als je dan gewoon terug 140-150 rijdt, dan vlieg je precies iedereen voorbij, terwijl die snelheid op andere dagen vaak de richtsnelheid is op het linkervak...
gezien ik dacht dat ze vandaag wel extra gingen flitsen en ik gewoon WEET dat ik me er niet aan kan houden....heb ik dan maar aan binnenbaanracen gedaan
het verbruik was wel een pak hoger dan op andere dagen amai :s goed voor een gevoelige 8.9L/100 waar het anders maar 4.8-5.1 is voor de dagelijkse rit. Ik was er wel even snel en het was leuker. Ik vind smog dus ideaal
Haha sommige reacties XD
"binnenbaancrossen" "uitstoot van een klein vliegtuig"
Was er smog alarm op A19 van kortrijk naar ieper? iedereen reed ongeveer 120 's avonds
pff 't is maar een 2vaks en der waren er weel veels links aan het rijden aan 110 120 zelfs soms trager dan het rechtervak
Op basis van deze legaal verkregen bekentenis zullen wij u het proces verbaal kenbaar maken betreffende de overtreding van het artikel 32bis van het verkeerswetboek.
De uitnodiging tot betaling van de minnelijke schikking zal u eerstdaags opgestuurd worden.
Artikel 32bis. Gelijktijdig gebruik van al de richtingsaanwijzers
De inrichting die toelaat al de richtingsaanwijzers van een voertuig gelijktijdig te laten werken, mag slechts gebruikt worden in de gevallen voorzien in artikelen 39bis.2 en 51 of om de andere weggebruikers te wijzen op een dreigend gevaar voor ongeval.
Comment