Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opnieuw smog-alarm
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk BerichtenGast ...Een volstrekt logisch argument of wa? Tis hier wel België he, haloooo? .....
EL PEE GEE? Da eeft ganen roetfielter he en da dienkt nog gelaak t'ebbe oef wa!strijk goan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk BerichtenIs daar geen autoweg alternatief type steenweg?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenJa, maar die zitten sowieso altijd al eivol. Je kan ook langs Grobbendonk rijden. Minpuntje is wel dat je daar al een jaar of drie of vier geschrankt de brug over het Albertkanaal over moet omdat er ene de brug destijds aangereden heeft met z'n uitstekende kraan. Nu zijn ze er aan beginnen werken, werken duren nog tot april 2012. Da's nog twee jaar fileleed.
Veel succes!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtentis idd alleen maar wat bewustmaking denk ik ook, en daar is nix mis mee
Vanochtend ben ik al meer dan 15 minuten langer onderweg geweest dan gewoonlijk, hoewel ik al om 5:50 vertrokken was. Dat belooft voor vanavond
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten'k vraag me af... als LPG-rijder zijnde... als ik geflitst word, weiger te betalen en mij moet verantwoorden voor de rechtbank... zou ik gelijk krijgen?
De reden van de snelheidsbeperking mag dan misschien niet van toepassing zijn op jou(w wagen), maar da bord van "90" staat er dus wel voor iedereen hé
'k Vind het ook bijzonder vervelend, al is het maar voor 16km bij mij (op 65km)
Comment
-
Als het snelheidsborden zijn met onderaan een blauw bord "SMOG" maak je misschien nog een kans, maar in Wallonië en Brussel hebben ze het zo aangepakt dat de snelheidsbeperking er zonder onderbord staat en dan is het al moeilijk om je er nog uit te lullen...
Overigens deze morgen extra vroeg vertrokken, maar was er aan voor de moeite want om 6u20 stond het verkeer al stil in Bekkevoort. Dat is 44 kilometer tot Brussel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenAls het snelheidsborden zijn met onderaan een blauw bord "SMOG" maak je misschien nog een kans, maar in Wallonië en Brussel hebben ze het zo aangepakt dat de snelheidsbeperking er zonder onderbord staat en dan is het al moeilijk om je er nog uit te lullen...
Overigens deze morgen extra vroeg vertrokken, maar was er aan voor de moeite want om 6u20 stond het verkeer al stil in Bekkevoort. Dat is 44 kilometer tot Brussel...)en dan in leuven via tervuusrepoort naar de oprit van de E314 valk aan de wissel naar de E40 rijden. Dan heb je het ergste (de 314 mooi overgeslagen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenAls het snelheidsborden zijn met onderaan een blauw bord "SMOG" maak je misschien nog een kans, maar in Wallonië en Brussel hebben ze het zo aangepakt dat de snelheidsbeperking er zonder onderbord staat en dan is het al moeilijk om je er nog uit te lullen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenaha, dat verklaart waarom iedereen maar 90 reed deze morgen richting Gent op de E40.
Comment
-
Als iedereen nu eens terug met benzine ging rijden in dit apenland, dan hadden we geen last van al dat smog en fijn stof.
Who cares about CO2, een gemiddelde goed-verzorgde poedel stoot op een jaar meer samengetelde Co2 uit in totaal dan een SUV.2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk BerichtenAls iedereen nu eens terug met benzine ging rijden in dit apenland, dan hadden we geen last van al dat smog en fijn stof.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk BerichtenAls iedereen nu eens terug met benzine ging rijden in dit apenland, dan hadden we geen last van al dat smog en fijn stof.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenVooral omdat het van de buurlanden komtOorspronkelijk geplaatst door Skippie Bekijk Berichtenbwaa dan hadden de idioten in brussel geen reden om ons 90 doen te rijden in ieder geval. Probleem is dat het stof voor 95% niet van de wagens maar van industrie is en als de wind dan nog eens op het gemakje alles van het rhur-gebied naar hier blaast dan ist helemaal omzeep.2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk BerichtenBeetje onlogisch van dan met de vinger naar de auto te gaan wijzen, hé...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk BerichtenBeetje onlogisch van dan met de vinger naar de auto te gaan wijzen, hé...
Trouwens dat 90 rijden helpt een beetje voor de mensen die op 100m van de snelweg wonen maar voor de rest maakt dat geen hol uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenVooral omdat vrachtwagens ook 90 blijven rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenBeuh, dat wordt weer heerlijk irritant op de plaatsen waar je toch 120 mag rijden er steeds 90 blijven rijden omdat ze niet zeker zijn. Dan doen ze beter ineens max. 90 over het gehele snelwegnet.
http://www.verkeerscentrum.be/verkee...f_kaart_08.pdf
En dan maar hevig gesticuleren als je ze uiteindelijk voorbijrijdt.
Comment
Comment