Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opnieuw smog-alarm

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zit altijd thuis, thuis werken heeft toch zijn voordelen soms...
    2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
      deze morgen 40minuten gedaan over een tracject van 13 km ...
      eenmaal aangekomen op werk mocht ik rechtsomkeer maken, te slecht weer om buiten te werken
      weer helemaal terug aanschuiven, en maar glijden...

iemand vroeg trouwens het kaartje van de komende wegenwerken

zalig ze hebben tss aarschot en diest al ingepland dat het wegdek weer omhoog gaat komen tegen dat het wat warmer word.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
        Gij loser!!!

Ik ben van thuis tot in Mechelen gesnord!!!
        Gij met uwen asocialen SUV!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
          Gij met uwen asocialen SUV!
          hij is nog vergeten te vermelden:
          "over de pechstrook"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            hij is nog vergeten te vermelden:
            "over de pechstrook"
            ...met zijn Xenon grootlichten aan.

Comment

• hij bewijst toch maar dat er geen enkel probleem was om te rijden over die sneeuw, en dat het probleem onkunde, prutsers, en kale zomerbanden is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skippie Bekijk Berichten
                ... onkunde, prutsers, en kale zomerbanden is
                We weten toch al veel langer dat de Belgische autorijder zich kenmerkt door de bovenstaande termen?

Comment

hij bewijst toch maar dat er geen enkel probleem was om te rijden over die sneeuw, en dat het probleem onkunde, prutsers, en kale zomerbanden is
                  ik heb welliswaar spiksplinternieuwe zomerbanden, maar toch ben ik tegen 5km/u bijna tegen een boom geslierd.
                  Ik begrijp dus heel goed waarom het deze morgen zo traag ging, zeker als het zo hard sneeuwt dat je geen 10m ver ziet...
                  Niet iedereen heeft winterbanden liggen en beschikt over quattro.
                  2013- Volvo V60 D3 R-Design
                  2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk Berichten
                    We weten toch al veel langer dat de Belgische autorijder zich kenmerkt door de bovenstaande termen?
                    inderdaad

Comment

ik heb welliswaar spiksplinternieuwe zomerbanden, maar toch ben ik tegen 5km/u bijna tegen een boom geslierd.
                      Ik begrijp dus heel goed waarom het deze morgen zo traag ging, zeker als het zo hard sneeuwt dat je geen 10m ver ziet...
                      Niet iedereen heeft winterbanden liggen en beschikt over quattro.
                      negen kansen van de tien omdat er pruster voor u hard in de remmen gaan en jij dus ook moest remmen , of dat ze met de remlichtjes aan door de bocht gaan, of ineens van het gas gaan in de boch met hun FWD kar.

en ja leg dan winterbanden, da noemt "winterband" voor iets he, en het is winter. Ik heb van heel de winter nog geen probleem gehad om een helling op te raken of aan een aanvaardbare snelheid te rijden. (en ja er liggen winterbanden op de citroën)

en je moet je niet persoonlijk aangevallen voelen he dat is niet de bedoeling

Comment

negen kansen van de tien omdat er pruster voor u hard in de remmen gaan en jij dus ook moest remmen , of dat ze met de remlichtjes aan door de bocht gaan, of ineens van het gas gaan in de boch met hun FWD kar.

en ja leg dan winterbanden, da noemt "winterband" voor iets he, en het is winter. Ik heb van heel de winter nog geen probleem gehad om een helling op te raken of aan een aanvaardbare snelheid te rijden. (en ja er liggen winterbanden op de citroën)

en je moet je niet persoonlijk aangevallen voelen he dat is niet de bedoeling
                        geen probleem hoor, wou gewoon maar eens mededelen wat men eigen ervaring was met sneeuw.
                        Moest idd remmen deze morgen met die 5km/u.
                        maar even later had ik net hetzelfde voor zonder te remmen in een bocht, maakt dus weinig uit.
                        Naar mijn persoonlijk gedacht is een nieuwe zomerband met 7mm profiel nog beter dan een winterband met slechts 3mm. Of heb ik het fout?

Comment

geen probleem hoor, wou gewoon maar eens mededelen wat men eigen ervaring was met sneeuw.
                          Moest idd remmen deze morgen met die 5km/u.
                          maar even later had ik net hetzelfde voor zonder te remmen in een bocht, maakt dus weinig uit.
                          Naar mijn persoonlijk gedacht is een nieuwe zomerband met 7mm profiel nog beter dan een winterband met slechts 3mm. Of heb ik het fout?
                          ja een versleten (ik ga er geen mm-ers op plakken) is al even erg als een kale zomerband. maar dan is het nog steeds je eigen schuld en niet die van het weer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                            Net 1.15 uur gereden op de E17 over 5 km. Dan maar retour gemaakt.

Zucht.
                            Ik ook
                            En er deden er dat idd nog een hoop met mij mee.
                            Ik ben gekeerd in Haasdonk.
                            Last edited by Bompa; 10/02/2010, 15:12.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• typisch
                              2012 E92 Bmw 335i DKG
                              1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                Ik ook
                                En er deden er dat idd nog een hoop met mij mee.
                                Ik ben gekeerd in Haasdonk.

Maar zie ook <vervelende link>
                                Je linkt naar een "geheim" forumgedeelte, Nikmans.
                                American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten
                                  Je linkt naar een "geheim" forumgedeelte, Nikmans.
                                  oei! echt? ah. moh. danke.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Dus jij dacht "ik heb nieuwe banden nodig; ik zal maar voor zomerbanden gaan want mijn bandenboer heeft enkel versleten winterbanden"?

Dacht je met je "ik heb met mijn zomerbanden gegleden!" compassie te krijgen van mensen die wél hun prioriteiten correct inschatten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                      Dus jij dacht "ik heb nieuwe banden nodig; ik zal maar voor zomerbanden gaan want mijn bandenboer heeft enkel versleten winterbanden"?

Dacht je met je "ik heb met mijn zomerbanden gegleden!" compassie te krijgen van mensen die wél hun prioriteiten correct inschatten?
                                      heeft zelf niets met prioritieten te maken, kost je welgeteld 2x per jaar 30min werk om je velgjes met winderbanden om te wisselen voor zomerbanden of omgekeerd. Aan banden kost je het zo goed als niets meer of minder want je rijd er uiteindelijk in km's gezien evenveel mee enkel gaan je banden in tijd gezien langer mee.

maar goed we dwalen zeer sterk van smog af. ik kan mij al niet meer herrinneren hoe we van smog bij winterbanden komen of zou dat helpen voor het smog-alarm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten

Mss het feit dat ik net met een nieuwe wagen rij en ik niet de keuze had voor winterbanden ipv zomerbanden bij aflevering...
                                        Ik ga volgende winter mijn 16" velgen gebruiken als wintervelg met 16" wintervelgen en een setje 18" zomervelgen kopen.
                                        Nogal dom om die nieuwe 16" zomerbanden al weg te doen he dan
                                        Ik zoek helemaal geen compassie, ik deelde gewoon mijn ervaring.

Comment

• Vandaag ne mini graver gezien dat een camionette voort duwde op een helling hier in de vlaamse ardennen. Zot veel verkeer errond, ik noemde het een kijkfile

Comment

Working...
                                          X