Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
deze morgen 40minuten gedaan over een tracject van 13 km ...
eenmaal aangekomen op werk mocht ik rechtsomkeer maken, te slecht weer om buiten te werken
weer helemaal terug aanschuiven, en maar glijden...
iemand vroeg trouwens het kaartje van de komende wegenwerken
zalig ze hebben tss aarschot en diest al ingepland dat het wegdek weer omhoog gaat komen tegen dat het wat warmer word.
hij bewijst toch maar dat er geen enkel probleem was om te rijden over die sneeuw, en dat het probleem onkunde, prutsers, en kale zomerbanden is
ik heb welliswaar spiksplinternieuwe zomerbanden, maar toch ben ik tegen 5km/u bijna tegen een boom geslierd.
Ik begrijp dus heel goed waarom het deze morgen zo traag ging, zeker als het zo hard sneeuwt dat je geen 10m ver ziet...
Niet iedereen heeft winterbanden liggen en beschikt over quattro.
ik heb welliswaar spiksplinternieuwe zomerbanden, maar toch ben ik tegen 5km/u bijna tegen een boom geslierd.
Ik begrijp dus heel goed waarom het deze morgen zo traag ging, zeker als het zo hard sneeuwt dat je geen 10m ver ziet...
Niet iedereen heeft winterbanden liggen en beschikt over quattro.
negen kansen van de tien omdat er pruster voor u hard in de remmen gaan en jij dus ook moest remmen , of dat ze met de remlichtjes aan door de bocht gaan, of ineens van het gas gaan in de boch met hun FWD kar.
en ja leg dan winterbanden, da noemt "winterband" voor iets he, en het is winter. Ik heb van heel de winter nog geen probleem gehad om een helling op te raken of aan een aanvaardbare snelheid te rijden. (en ja er liggen winterbanden op de citroën)
en je moet je niet persoonlijk aangevallen voelen he dat is niet de bedoeling
negen kansen van de tien omdat er pruster voor u hard in de remmen gaan en jij dus ook moest remmen , of dat ze met de remlichtjes aan door de bocht gaan, of ineens van het gas gaan in de boch met hun FWD kar.
en ja leg dan winterbanden, da noemt "winterband" voor iets he, en het is winter. Ik heb van heel de winter nog geen probleem gehad om een helling op te raken of aan een aanvaardbare snelheid te rijden. (en ja er liggen winterbanden op de citroën)
en je moet je niet persoonlijk aangevallen voelen he dat is niet de bedoeling
geen probleem hoor, wou gewoon maar eens mededelen wat men eigen ervaring was met sneeuw.
Moest idd remmen deze morgen met die 5km/u.
maar even later had ik net hetzelfde voor zonder te remmen in een bocht, maakt dus weinig uit.
Naar mijn persoonlijk gedacht is een nieuwe zomerband met 7mm profiel nog beter dan een winterband met slechts 3mm. Of heb ik het fout?
geen probleem hoor, wou gewoon maar eens mededelen wat men eigen ervaring was met sneeuw.
Moest idd remmen deze morgen met die 5km/u.
maar even later had ik net hetzelfde voor zonder te remmen in een bocht, maakt dus weinig uit.
Naar mijn persoonlijk gedacht is een nieuwe zomerband met 7mm profiel nog beter dan een winterband met slechts 3mm. Of heb ik het fout?
ja een versleten (ik ga er geen mm-ers op plakken) is al even erg als een kale zomerband. maar dan is het nog steeds je eigen schuld en niet die van het weer
Dus jij dacht "ik heb nieuwe banden nodig; ik zal maar voor zomerbanden gaan want mijn bandenboer heeft enkel versleten winterbanden"?
Dacht je met je "ik heb met mijn zomerbanden gegleden!" compassie te krijgen van mensen die wél hun prioriteiten correct inschatten?
heeft zelf niets met prioritieten te maken, kost je welgeteld 2x per jaar 30min werk om je velgjes met winderbanden om te wisselen voor zomerbanden of omgekeerd. Aan banden kost je het zo goed als niets meer of minder want je rijd er uiteindelijk in km's gezien evenveel mee enkel gaan je banden in tijd gezien langer mee.
maar goed we dwalen zeer sterk van smog af. ik kan mij al niet meer herrinneren hoe we van smog bij winterbanden komen of zou dat helpen voor het smog-alarm
Dus jij dacht "ik heb nieuwe banden nodig; ik zal maar voor zomerbanden gaan want mijn bandenboer heeft enkel versleten winterbanden"?
Dacht je met je "ik heb met mijn zomerbanden gegleden!" compassie te krijgen van mensen die wél hun prioriteiten correct inschatten?
Mss het feit dat ik net met een nieuwe wagen rij en ik niet de keuze had voor winterbanden ipv zomerbanden bij aflevering...
Ik ga volgende winter mijn 16" velgen gebruiken als wintervelg met 16" wintervelgen en een setje 18" zomervelgen kopen.
Nogal dom om die nieuwe 16" zomerbanden al weg te doen he dan
Ik zoek helemaal geen compassie, ik deelde gewoon mijn ervaring.
Vandaag ne mini graver gezien dat een camionette voort duwde op een helling hier in de vlaamse ardennen. Zot veel verkeer errond, ik noemde het een kijkfile
Comment