Mededeling

Collapse
No announcement yet.

dieselprijs 20 cent omhoog!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
    Altijd leuk om te zien, dat beteuterde gezicht van een verslagen benzinerijder
    Diezelfde blik zie je wel 'es aan de pomp, net na het tanken.

Comment

• Een vraagje voor de tegenstanders van rekeningrijden:

Wat zijn jullie argumenten om dit af te ketsen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten

Seheheheheheee Daar zie je dat idd ook iedere keer. Leuk dat we nu zeker weten dat we die gezichten zullen blijven zien in de toekomst

Comment

Een vraagje voor de tegenstanders van rekeningrijden:

Wat zijn jullie argumenten om dit af te ketsen?
          Elke verandering van belastingsysteem voor de wagens zal globaal evenveel (en blijkbaar onder een verdoken manier meer...) in het laadje van vadertje Staat moeten laten vloeien
          Wie op rekeningrijden telt om terug met zware motoren ongtaxeerd te kunnen rijden zal blijkbaar ontgoocheld worden...
          ik wacht op een deftige simulator om mij hierover uit te spreken

Comment

mijn 260 is het dubbele kwa kost van jouw
            mijn smart : de helft

allebei evenveel plezier

schadefreude

Comment

• van mij mag de diesel naar boven
              zeker als lapzwanzen er plezier in hebben roet te braken

Comment

• gij hebt nix te zeggen

Comment

• Wat een kindermentaliteit hier...ik rij geen diesel = dus de diesel mag omhoog. Wie heeft daar nu iets aan ?
                  Zegt meer over 't niveau v/d poster, als wat er te lezen staat.

We zitten nu eenmaal in een economische recessie, dus er zal moeten geld gevonden worden om 't gat in de begroting te dichten, en geloof mij iedereen zal een steentje moeten bijdragen. Zo is er ook een piste om de roerende voorheffing op de rente op kasbons, termijnrekeningen en spaarboekjes van 15 naar 25 procent op te trekken en nog vele andere.
                  Om in 't bovenstaande niveau te belanden, kun je nu natuurlijk ook gaan zeggen ik heb geen geld dus 'what the fuck' ...als ze die spaarboejes meer gaan belasten.

Ik weet één ding nu ik diesel rij (Euro 5) kan ik 'smorgens mijn aanhangwagen aankoppelen zonder een gasmasker te moeten opzetten, die ik met mijn vorige benzinewagen wel nodig had. Plus ik spaar om de twee maanden één volledige tankbeurt(+/- 50 €) uit...dus leve mijn zuinige en krachtige boxerdieselmotor.

Comment

Seheheheheheee Daar zie je dat idd ook iedere keer. Leuk dat we nu zeker weten dat we die gezichten zullen blijven zien in de toekomst
                    Vooral op het gezicht van de dieselrijders dan, die net een hoge stijging achter de rug hebben?

Waarom ben jij eigelijk zo tegen benzine en zo voor diesel dat je benzine-rijders zit uit te lachen? Je weet toch dat mensen dat ook met jou doen omdat je met een diesel rijdt ipv met een naft?

Ik ben van mening dat zowel diesel- als benzine-motoren hun voordelen hebben, maar zo belachelijk reageren als jij doet vind ik echt raar.

Comment

Diesel is voor schooiers...

Comment

• Less diesel, more petrol !
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Dat is iets wat ik ook heel dikwijls doe, mijn achterligger in een blindmakende roetwolk hullen Meestal gaat het om opdringerige benzinewagens die op geen enkel vlak een kans maken tegen het monsterkoppel van mijn wagen. Altijd leuk om te zien, dat beteuterde gezicht van een verslagen benzinerijder
                          Op een dag gaat ge u daar toch eens vies aan mispakken
                          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door t'web Bekijk Berichten
                            We zitten nu eenmaal in een economische recessie, dus er zal moeten geld gevonden worden om 't gat in de begroting te dichten, en geloof mij iedereen zal een steentje moeten bijdragen.
                            Als een bedrijf economisch te lijden heeft onder de crisis, dan is 9/10 pech voor dat bedrijf. Als de overheid te lijden heeft, haalt het z'n 'verloren' geld bij de bevolking... 'k begrijp dat concept niet goed, altijd meer en meer belastingen vorderen:

De federale regering overweegt om de roerende voorheffing op kasbons en spaarboekjes op te trekken van 15 naar 25 procent. Het gaat om een maatregel die het gat in de begroting mee moet helpen dichten.
                            Voor de gewone spaarboekjes zou er pas 25 procent moeten afgedragen worden als er meer dan 1.730 euro aan rente werd opgestreken.

Het verhogen van de roerende voorheffing op kasbons en spaarboekjes zou 1,1 miljard euro extra in de staatskas moeten brengen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                              Op een dag gaat ge u daar toch eens vies aan mispakken
                              ² Al eens aan de mogelijkheid gedacht dat die benzinerijder een versnelling of twee lager schakelt en aldus in regionen terechtkomt waar jouw dieseltje astmatische verschijnselen vertoont, beste Diabolic?
                              Niet moeilijk overigens, dat monsterkoppel. Pak dieselrijders hun turbo's af en ze vreten hun stuur op.

Comment

Altijd leuk om te zien, dat beteuterde gezicht van een verslagen benzinerijder
                                Of beter nog, het beteuterde gezicht van de zoveelste gechipte 1.9 of 2.0 TDI rijder die denkt dat hij met z'n "monsterkoppel" sneller is als mijn (volledig stock, en geen turbo nodig ) 2.0 benzine"tje"

Hehe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                  Vooral op het gezicht van de dieselrijders dan, die net een hoge stijging achter de rug hebben?

Waarom ben jij eigelijk zo tegen benzine en zo voor diesel dat je benzine-rijders zit uit te lachen? Je weet toch dat mensen dat ook met jou doen omdat je met een diesel rijdt ipv met een naft?

Ik ben van mening dat zowel diesel- als benzine-motoren hun voordelen hebben, maar zo belachelijk reageren als jij doet vind ik echt raar.

Je moet er dit topic maar eens op nalezen, bepaalde mensen die steeds dieselrijders afkraken en victorie juichen bij dergelijk bericht dat de dieselprijs mogelijk spectaculair zou stijgen. Als zij zo belachelijk doen dan ben ik de eerste om mee te doen. Verder heb ik geen enkel probleem met benzinerijders

Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                  Diesel is voor schooiers...

Diesel is voor mensen die genoeg (autosnelweg)kilometers per jaar doen om het te verantwoorden. Ik vind het totaal onverantwoord dat iemand die dagelijks minder dan 10km doet met een zware diesel rijdt.

Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
                                  Of beter nog, het beteuterde gezicht van de zoveelste gechipte 1.9 of 2.0 TDI rijder die denkt dat hij met z'n "monsterkoppel" sneller is als mijn (volledig stock, en geen turbo nodig ) 2.0 benzine"tje"

Hehe

Ik ben er ongelofelijk gerust in. Ik weet wanneer ik het kan halen van een andere wagen en wanneer niet. Als er zo'n schoendoos met een bom van een motor naast mij komt staan dan begin ik er zelfs niet aan. Je mag trouwens de indruk krijgen dat ik een gek ben die telkens het gaspedaal diep induwt maar meestal doe ik aan ecodriving.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                    Als een bedrijf economisch te lijden heeft onder de crisis, dan is 9/10 pech voor dat bedrijf. Als de overheid te lijden heeft, haalt het z'n 'verloren' geld bij de bevolking... 'k begrijp dat concept niet goed, altijd meer en meer belastingen vorderen:
                                    Maffia. Net als die verhoging van OV en RV, schandalig noem ik dat...

I.p.v. hun uitgaven beter te beheren, verhogen ze enkel hun ontvangsten.

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                    Je moet er dit topic maar eens op nalezen, bepaalde mensen die steeds dieselrijders afkraken en victorie juichen bij dergelijk bericht dat de dieselprijs mogelijk spectaculair zou stijgen. Als zij zo belachelijk doen dan ben ik de eerste om mee te doen. Verder heb ik geen enkel probleem met benzinerijders

Diesel is voor mensen die genoeg (autosnelweg)kilometers per jaar doen om het te verantwoorden. Ik vind het totaal onverantwoord dat iemand die dagelijks minder dan 10km doet met een zware diesel rijdt.

Ik ben er ongelofelijk gerust in. Ik weet wanneer ik het kan halen van een andere wagen en wanneer niet. Als er zo'n schoendoos met een bom van een motor naast mij komt staan dan begin ik er zelfs niet aan. Je mag trouwens de indruk krijgen dat ik een gek ben die telkens het gaspedaal diep induwt maar meestal doe ik aan ecodriving.
                                    Maar diesel blijft 2e of 3e keuze t.o.v. benzine en lpg.

Al vind ik het niet kunnen dat ze de accijnzen zomaar verhogen en daarmee jan met de pet en marie met de rok straffen...

Comment

• als de regering ineens en fel de accijnzen op diesel verhoogt ontstaan binnen de 2 dagen wegblokkades
                                      als de regering de roerende voorheffing verhoogt is er geen enkel reaktie mogelijk
                                      raad maar wat ze gaan doen...

Comment

• wegblokkades die de rest van de (on)begrijpenden gijzelen

nog even en het gebeurt sowieso, denk ik

Comment

Dat is iets wat ik ook heel dikwijls doe, mijn achterligger in een blindmakende roetwolk hullen Meestal gaat het om opdringerige benzinewagens die op geen enkel vlak een kans maken tegen het monsterkoppel van mijn wagen. Altijd leuk om te zien, dat beteuterde gezicht van een verslagen benzinerijder
                                          Enkele weken zo ene die al linkerbaandplakkend mijn gekleef niet kon hebben en me ook dacht te verwarren met een roetwolk. FF in 3e jassen en plots is dat dieselke klein in mijn achteruitkijkspiegel
                                          Last edited by ; 03/10/2009, 19:38.

Comment

Working...
                                          X