Mededeling

Collapse
No announcement yet.

dieselprijs 20 cent omhoog!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Op termijn zou LPG-rijden toch goedkoper moeten zijn (mits aftrek van installatiekosten) dan blijven rijden met benzine? Dus is het niet omwille van hun portemonnee dat ze niet op LPG rijden
    Ik denk dat het grootste probleem is dat ze ofwel kofferruimte verliezen door de tank (bij een grote tank)
    Ofwel dat de actieradius op gas veel te klein is en dat ze te vaak moeten gaan tanken (bij een klein tank ipv het reservewiel)
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
      Even kijken naar het rijdende wagenpark zegt genoeg. De KBC Lease-nummerplaathouders zijn nog het makkelijkst te herkennen. Daarnaast de legers Axa- en ING-stickers, en stickers van allerlei ICT-clubs.
      per 31 december 2008:
      ingeschreven: 5.006.294 st (cijfers Febiac)
      ingeschreven op naam van bedrijf: 1.036.337 st (cijfers Renta, Belgische Federatie van Voertuigen Verhuurders)

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
      Een kostenpost omwille van het hogere loon. Als je start met rekeningrijden zal deze kostenpost niet verdwijnen, en zal er enkel een kostenpost "rekeningrijden" bijkomen.
      Neen, een verdoken kostenpost omdat werknemers gedemotiveerd geraken omwille van het dagelijks tijdverlies aan file.

Als jij morgen op 10km van je deur exact dezelfde job met identieke carriëremogelijkheden en remuneratie aan de haak kan slaan zou je idioot zijn je tijd te gaan verspillen in de file. 5 dagen per week x 2u per dag file is een volledige werkdag die je kan investeren in je carriere ipv in de file.

Jij bent 29 jaar, dus maximum amper 8 jaar aan de slag. Ik kan je verzekeren dat je op je 40e liever iedere dag 100km rijdt dan 30km stilstaat. Al blijft dat zeer persoonlijk.
      Last edited by ; 02/10/2009, 17:55.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
        Heb tegen m'n garagist gezegd dat ie de KBC nummerplaathouder boven z'n bed mocht hangen, en ene van hem erop hangen. Die vond dat niet zo erg.
        Jij durft niet te tonen dat je je zo'n kar ook maar alleen kan permitteren door ze te huren van je werkgever?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
          De trein lijkt niet heel duur, die IS gewoon heel duur!
          De trein is veel te duur en je hebt er veel meer frustraties dan in een auto en veel sneller ben je meestal ook niet ter plaatse al hangt dit natuurlijk af van waar en wanneer.

Vandaag las ik ergens dat de dieselprijs maximum 4 cent zou stijgen. Zo krijgen de halelujakraaiers die meestal met een benzinewagen rijden alweer lik op stuk en kan ik er weer aan een razend tempo een volle tank diesel doorjagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten

Vandaag las ik ergens dat de dieselprijs maximum 4 cent zou stijgen. Zo krijgen de halelujakraaiers die meestal met een benzinewagen rijden alweer lik op stuk en kan ik er weer aan een razend tempo een volle tank diesel doorjagen
            ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
              De trein lijkt niet heel duur, die IS gewoon heel duur!
              idd ik heb een paar jaar geleden zo'n combiticket gekocht voor de zoo en de trein.
              het kwam me verdorie goedkoper uit om met de wagen naar ginds te gaan en hem een hele dag te stallen in een parking.
              wimoptiek.be op

Comment

Zo krijgen de halelujakraaiers die meestal met een benzinewagen rijden alweer lik op stuk en kan ik er weer aan een razend tempo een volle tank diesel doorjagen
                We wensen je veel genot van het geratel en het compleet gebrek aan loopcultuur.

Comment

• ze kunnen om diesels af te raden, net als bij de pakjes sigaretten, ze allemaal in dezelfde grijze jas steken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                    idd ik heb een paar jaar geleden zo'n combiticket gekocht voor de zoo en de trein.
                    het kwam me verdorie goedkoper uit om met de wagen naar ginds te gaan en hem een hele dag te stallen in een parking.
                    Maandag: Brussel-Brugge heen en terug in 1e klasse.

40€

Comment

• Tja, en als je dan beseft dat de staat ook nog eens (als ik mij niet vergis) 10 miljard euro subsidies geeft aan de NMBS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                        Maandag: Brussel-Brugge heen en terug in 1e klasse.

40€
                        Met wat geluk vlieg je daarmee twee keer op en af naar Spanje. En je zal niet moeten rechtstaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                          We wensen je veel genot van het geratel en het compleet gebrek aan loopcultuur.
                          Zwijg me ervan, ik stond net te wachten om over te steken aan een verkeerslicht. Wat een pokkeherrie maken auto's tegenwoordig! Om nog maar te zwijgen van de roetwolken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                            Zwijg me ervan, ik stond net te wachten om over te steken aan een verkeerslicht. Wat een pokkeherrie maken auto's tegenwoordig! Om nog maar te zwijgen van de roetwolken.
                            Haha ja

Laatst reed ik es weg bij een stoplicht en een mondeo reed schuin voor mij. Hij roette al vanaf dat hij vertrok maar plots leek er ergens wat te ploffen ofzo en ineens kwam er een immense roetwolk uit de uitlaat. De auto die erachter reed zat er volledig in.
                            Nooit gedacht dat er zo veel rook uit 2 liter kon komen.

Comment

Haha ja

Laatst reed ik es weg bij een stoplicht en een mondeo reed schuin voor mij. Hij roette al vanaf dat hij vertrok maar plots leek er ergens wat te ploffen ofzo en ineens kwam er een immense roetwolk uit de uitlaat. De auto die erachter reed zat er volledig in.
                              Gisteren nog zo'n TDI gezien op de keuring. Het eerste wat ze deden was de roettest. Ondanks dat die buis op de uitlaat zat hing de zaal na 2 gasstoten vol rook. => auto werd onmiddelijk van de lijn gehaald en de eigenaar stond nog te wachten op z'n rode kaart toen ik binnenkwam voor de papieren. 33 euro mocht die kerel dokken voor enkel een mislukte roettest, en dan mocht ie nog naar de garage ook. Voor de rest is 't wel goedkoop rijden natuurlijk, zo'n diesel...

Comment

• Diesel bashen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                  per 31 december 2008:
                                  ingeschreven: 5.006.294 st (cijfers Febiac)
                                  ingeschreven op naam van bedrijf: 1.036.337 st (cijfers Renta, Belgische Federatie van Voertuigen Verhuurders)
                                  ... En haal er nu de gemiddelde kilometers per jaar van beide groepen eruit...

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                  Neen, een verdoken kostenpost omdat werknemers gedemotiveerd geraken omwille van het dagelijks tijdverlies aan file.

Als jij morgen op 10km van je deur exact dezelfde job met identieke carriëremogelijkheden en remuneratie aan de haak kan slaan zou je idioot zijn je tijd te gaan verspillen in de file. 5 dagen per week x 2u per dag file is een volledige werkdag die je kan investeren in je carriere ipv in de file.

Jij bent 29 jaar, dus maximum amper 8 jaar aan de slag. Ik kan je verzekeren dat je op je 40e liever iedere dag 100km rijdt dan 30km stilstaat. Al blijft dat zeer persoonlijk.
                                  Als het gaat over metselen is dat waar. Ik moet naar Brussel want niemand in mijn provincie heeft de storage-noden waar ik mee werk...

Comment

Haha ja

Dat is iets wat ik ook heel dikwijls doe, mijn achterligger in een blindmakende roetwolk hullen Meestal gaat het om opdringerige benzinewagens die op geen enkel vlak een kans maken tegen het monsterkoppel van mijn wagen. Altijd leuk om te zien, dat beteuterde gezicht van een verslagen benzinerijder

Comment

Dat is iets wat ik ook heel dikwijls doe, mijn achterligger in een blindmakende roetwolk hullen Meestal gaat het om opdringerige benzinewagens die op geen enkel vlak een kans maken tegen het monsterkoppel van mijn wagen. Altijd leuk om te zien, dat beteuterde gezicht van een verslagen benzinerijder
                                      trekken ofwa

Comment

u zei?
                                        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                          Als het gaat over metselen is dat waar. Ik moet naar Brussel want niemand in mijn provincie heeft de storage-noden waar ik mee werk...
                                          Ik ken jouw sector en competenties niet en ga er mij dus ook niet verder over uitspreken. Ik kan enkel opmerken dat wanneer jij vandaag enkel en alleen in het Brusselse die specifieke competenties kunt gebruiken je in een zeer specifieke niche tewerkgesteld bent, wat best mogelijk is en ik zeker niet wil betwisten.

Extrapoleer dat niet naar iedereen die ook maar iet of wat komt doen in Brussel.
                                          Last edited by ; 03/10/2009, 09:51.

Comment

Working...
                                          X