Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
dieselprijs 20 cent omhoog!!!!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenAchja...Ben is benieuwd of het er werkelijk komt....
Inderdaad, het is bijlange nog niet zo ver. De transportsector zal het hier zomaar niet bij laten en hopelijk juichen de benzinerijders nu veel te vroeg. Als vroeg of laat vaststaat dat de verhoging er niet komt dan kom ik hier victorie kraaien en blaas ik er zo snel mogelijk een volle tank diesel door
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenen wij achterlijken gaan dat natuurlijk weer zomaar laten gebeuren....Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenTja... wat kun je er aan doen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenAls vroeg of laat vaststaat dat de verhoging er niet komt dan kom ik hier victorie kraaien en blaas ik er zo snel mogelijk een volle tank diesel door
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDat is ook zo.
Diesel stinkt en is belastend voor het milieu. Ik heb het nooit gesnapt waarom ze dat moeten promoten. Afschaffen van de extra dieseltaks is een van de slechtste moves ooit, en daarom ben ik blij dat ze het op deze manier oplossen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenAls je een hoop kilometers per jaar doet zou je blij zijn met een diesel
Maar dat is net het belachelijke, waarom moet dat goedkoper zijn? Iedereen zit te zeiken over het milieu, en dan gaan we zorgen dat de meest vervuilende wagens het goedkoopst rondrijden
En op zich vind ik het nog niet zo erg dat mensen die meer dan 30.000km per jaar rijden op diesel rijden omdat diesel gemaakt is om lange tijd aan een stuk te draaien, maar door heel die promotie-politiek van de overheid rijden zelfs jozef en maria met een diesel 5000km/jaar rond de kerk. En dat is gewoonweg belachelijk. Die 200 euro dat ze per jaar besparen aan brandstof zijn ze dubbel en dik kwijt omdat heel hun motor naar de zak gaat door die stomme EGR-regeling.
Je moet maar eens mee komen helpen als ik van een of andere gepensioneerde landbouwer of beenhouwer zijn EGR-klep moet vervangen, dan ga je zien wat voor rotzooi diesel is.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenOok een waar genot om achter te rijden!
Laatst reed ik achter zo'n dieselstoof.
Opeens, boem, één grote, zwarte wolk!!!
Ik dacht dat er iets onder ontploft was!
Al die rommel binnengeslagen, kuch, kuch, kuch...
Gezellig.
en zo blijven we bezig....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenInderdaad, het is bijlange nog niet zo ver. De transportsector zal het hier zomaar niet bij laten en hopelijk juichen de benzinerijders nu veel te vroeg. Als vroeg of laat vaststaat dat de verhoging er niet komt dan kom ik hier victorie kraaien en blaas ik er zo snel mogelijk een volle tank diesel door
Hahaha, ik hoop ook dat het er niet doorkomt ! Maar ze moeten natuurlijk ergens hun centen halen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenen degene die achter u bolt wordt na 5minuten horendol en heeft blijvende gehoorschade.
en zo blijven we bezig....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa, omdat dat goedkoper is.
Maar dat is net het belachelijke, waarom moet dat goedkoper zijn? Iedereen zit te zeiken over het milieu, en dan gaan we zorgen dat de meest vervuilende wagens het goedkoopst rondrijden
En op zich vind ik het nog niet zo erg dat mensen die meer dan 30.000km per jaar rijden op diesel rijden omdat diesel gemaakt is om lange tijd aan een stuk te draaien, maar door heel die promotie-politiek van de overheid rijden zelfs jozef en maria met een diesel 5000km/jaar rond de kerk. En dat is gewoonweg belachelijk. Die 200 euro dat ze per jaar besparen aan brandstof zijn ze dubbel en dik kwijt omdat heel hun motor naar de zak gaat door die stomme EGR-regeling.
Je moet maar eens mee komen helpen als ik van een of andere gepensioneerde landbouwer of beenhouwer zijn EGR-klep moet vervangen, dan ga je zien wat voor rotzooi diesel is.Ik bespaar nu1200€per jaar door met diesel te rijden.Daarmee ga ik is goed op reis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenen nu een instorting van het diesel-okkasiemarkt ?
de lease-maatschappijen weten nu al niet meer waar te gaan met hun voorraden...
Het zou goed zijn voor de vele diesel-rijders die weinig km's doen dat die terug overschakelen op benzine.
Maar eerst zien en dan geloven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenVerschil is dat ik 1 keer per maand 5 minuten achter een fiat barchetta rij en 2 derde van de tijd dat ik op de weg ben achter een diesel
Ik smelt weg uit medelijden. Heeft je wagen geen recirculatiestand? De mijne wel en ik gebruik hem veel. Trouwens, moderne wagens zijn totaal geen probleem om achter te rijden, vrachtwagens en oude diesels of drukke kruispunten en files zijn dat wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenIk smelt weg uit medelijden. Heeft je wagen geen recirculatiestand? De mijne wel en ik gebruik hem veel. Trouwens, moderne wagens zijn totaal geen probleem om achter te rijden, vrachtwagens en oude diesels of drukke kruispunten en files zijn dat wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenDaarmee ga ik is goed op reis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk BerichtenCorrectie: ging
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BeFour Bekijk BerichtenDat is een beetje de schuld van de lease-maatschappijen.
.
Benzine is uit den boze, zelfs al woon je op 3km van het bedrijf en rij je maar 5000 km/jaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenTis een firmakar.Dus nog altijd gaan
Zelfs al reed die op Avgas of kerosine, dan nog maakt het geen hol uit voor u
Comment
Comment