Mededeling

Collapse
No announcement yet.

dieselprijs 20 cent omhoog!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
    Je hebt je punt mooi uitgelegd!
    Jij legt jou punten anders ook mooi uit:

Ok, best alle drukke kruispunten afschaffen.
    Wat heb jij met diesel?

Idd, tis niet omdat het bagger rijdt dat het goedkoper moet zijn.
    Ja best, diesel rijden is een waar genot, dat laat je je niet afpakken
    Je bent zowat de meest stompzinnige idioot op dit forum.

Comment

Dat heb je al gezegd he, al 2 keer zelfs. Belastinggeld komt nu eenmaal van bij de bewoners van een land. Is echt geen argument, het geld zal altijd van ergens komen, tis dan zaak het eerlijk te verdelen over de verschillende burgers, en ik vind dat men hierbij dan een stap vooruit heeft gezet.
      Inderdaad... 't werd tijd dat die discriminatie werd gelijkgetrokken!

Helaas, de belastingdruk is al te hoog, elke verhoging is er ook één te veel. Dat de prijzen hierdoor boven het Europees gemiddelde gaan liggen, vind ik toch wel wat overdreven eigenlijk. Had dan ook liever een lichte verhoging van de dieselprijs gezien, gecombineerd met een kleine verlaging van de benzine zodat ze mekaar zouden ontmoeten. Met het merendeel aan dieselwagens in ons wagenpark, moet dat perfect mogelijk zijn. Wanneer gaan ze eens leren efficiënter te werken ipv de belastingbetaler nog wat meer uit te melken. 't Zijn de zotten die werken zeg ik u.

Comment

. En waar jij zo op hamert is maar een bijwerking. Ik denk dat als ik nr de gb ga voor iets ik nog altijd een stuk meer btw betaal dan die 2 cent die er nu door de dieselprijs bijkomen.
        Een bijwerking? Jij denkt dat de transportsector zomaar eventjes 18 eurocent (of 7 oude belgische franken) per liter uit eigen zak gaat betalen. Sterk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KBK Racing Bekijk Berichten
          Als je op hun site (Tesla) kijkt, zie je dat ze ook bezig zijn met een ruime (zeer knappe) sedan die ook enorme prestaties neerlegt voor de prijs van een gemiddelde 5-reeks, A5,...
          Doen!

I thank you for your interest in reserving a EU-spec Tesla Model S.

In order to get you completely up-to-speed, the first 1000 cars delivered into Europe during the 2012 Model Year, known as the Tesla Model S Signature Series, will be fully loaded and customizable. You can update yourself fully at our website www.teslamotors.com. The reservation fee for the Model S Signature Series is EUR 30,000.00. This requested reservation fee is fully refundable up until three months prior to delivery and secures your role as an early Model S Driver.

Comment

Zozo meneer de audi-dieselaar (diabolic, coole naam trouwens, dus, gezien er hier wel meer zijn waarschijnlijk ) gaat beginnen schelden.

Ik zal maar even alles toelichten, kwestie dat je in gaat zien hoe ver je verstandelijk nog achter staat op de grootste idioot van dit forum.

1e: ik reageerde zo dom omdat jou reactie op mijn post even dom, zoniet dommer was en ik maakte dus eigenlijk een grapje omdat ik jou post nergens op vond slaan. Begrijp je het al?

2e was een serieuze vraag, je kan moeilijk ontkennen dat je een vurig voorstander bent van iets, waarvan ik de passie ervoor niet begrijp, is dat dom?

3e: Het is gewoon zo, diesel is goedkoper dan benzine, dat ik daar dan wat grappend over doe is idd kleinerend op te vatten door kleingeestige mensen.

4e is een grapje waar de persoon in kwestie zelf mee kon lachen. Maar jij blijkbaar niet, toch wel een erg groot gebrek aan humor dus. Bovendien is het algemeen geweten dat je voor rijplezier eerder bij een benzine moet zijn, dus wat er zo dom is daaraan weet ik ook niet.

Goed bezig jongen !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
              Een bijwerking? Jij denkt dat de transportsector zomaar eventjes 18 eurocent (of 7 oude belgische franken) per liter uit eigen zak gaat betalen. Sterk.
              Meneertje, ik zet in mijn post dat ik weet dat dit doorgerekend wordt, suggereer dan niet zo iets doms. Erg knap van je dat je gezien hebt dat de transportsector hier ook last van heeft, maar stop nu maar met het gezeur er rond, we weten wat je bedoelt maar zijn minder onder de indruk van je bevinding.

Comment

Ik zie die 20centsverhoging niet direct in voege treden, de staat is erbij gebaat maar de economie volgens mij niet. En het is niet de moment om onozel te doen lijkt mij.

Wat gaan ze beslissen als transportfirma's hier hun broek aan scheuren, wanneer de armeren die duurder wordende voeding niet meer kunnen betalen, en weet ik veel wie daarvan de gevolgen ondervindt.. indexeringen? Dan doen ze beter niks.

Ze zullen 't wel doen, maar niet met zoveel. Of op een andere manier.

Bestaat er geen studie met de effecten van zo'n beslissing? Of is dat niet nodig in België.

Comment

Meneertje, ik zet in mijn post dat ik weet dat dit doorgerekend wordt, suggereer dan niet zo iets doms. Erg knap van je dat je gezien hebt dat de transportsector hier ook last van heeft, maar stop nu maar met het gezeur er rond, we weten wat je bedoelt maar zijn minder onder de indruk van je bevinding.
                  Dat vind ik pas een domme uitspraak.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
                    Bestaat er geen studie met de effecten van zo'n beslissing? Of is dat niet nodig in België.
                    De regering denkt voor u

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                      Dat vind ik pas een domme uitspraak.
                      Dingen verkeerd inzien is dan ook echt jouw specialiteit

Comment

Zal de benzine goedkoper worden?

Comment

als de lpg maar laag blijft is het mij goed

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                            niet geloven

Comment

Ze willen het geleidelijk aan doen stijgen, gespreid over 2010 en 2011. Zo zeiden ze net op vrt.

Comment

Ik blijf ervan overtuigd dat deze maatregel amper minder dieselrijders zal oogsten. Zelfs al wordt dieselolie een pak duurder dan nog blijven dieselmotoren, en zeker de nieuwe generatie, opvallend zuiniger dan hun varianten in benzineuitvoering.

Comment

stefanus, het gaat over extra inkomen en verders nix ('t zou mooi meegenomen kunnen zijn, als zij-effect)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    stefanus, het gaat over extra inkomen en verders nix ('t zou mooi meegenomen kunnen zijn, als zij-effect)
                                    ik vrees voor het tegenovergestelde op lange termijn.

Comment

hoe zit dat nu juist als je met rode mazout gepakt wordt? onmiddelijk 250€ neerleggen en verderbollen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
                                        Ik zie die 20centsverhoging niet direct in voege treden, de staat is erbij gebaat maar de economie volgens mij niet. En het is niet de moment om onozel te doen lijkt mij.

Wat gaan ze beslissen als transportfirma's hier hun broek aan scheuren, wanneer de armeren die duurder wordende voeding niet meer kunnen betalen, en weet ik veel wie daarvan de gevolgen ondervindt.. indexeringen? Dan doen ze beter niks.

Ze zullen 't wel doen, maar niet met zoveel. Of op een andere manier.

Ik heb gehoord dat transportfirma's die accijnzen sowieso niet moeten betalen (terugvorderen)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                                          Waarschijnlijk niet.

Comment

Working...
                                          X