Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik verwacht eerder weer een extra belasting op CO2 uitstoot, en dan vooral wat betreft het bedrijfswagenpark. Het milieu als excuus is de ideale manier om nog wat geld te recupereren, en zeg nu zelf, daar kan je toch niks op tegen hebben? Wie is er nu tegen het milieu?
Persoonlijk win ik er niets mee, het milieu wint er wel bij. Diesel is een pak vervuilender, hoe je het ook draait of keert.
Het komt eerder over alsof je gewoon blij bent dat dieselrijders nu afgestraft worden omdat de overheid en de auto-industrie dieselrijden decennialang hebben gepromoot. Waarmee ik niet wil zeggen dat je niet milieubewust zou zijn maar je reactie met die smiley's vind ik toch wat misplaatst.
Ik ben ook behoorlijk milieubewust en dat die ik door ecodriving toe te passen en zoveel mogelijk te carpoolen naar het werk. Ik ben er vrijwel zeker van dat mijn ecologische voetafdruk op die manier kleiner is dan veel benzinerijders met een zware voet.
Het komt eerder over alsof je gewoon blij bent dat dieselrijders nu afgestraft worden omdat de overheid en de auto-industrie dieselrijden decennialang hebben gepromoot.
Dat is ook zo.
Diesel stinkt en is belastend voor het milieu. Ik heb het nooit gesnapt waarom ze dat moeten promoten. Afschaffen van de extra dieseltaks is een van de slechtste moves ooit, en daarom ben ik blij dat ze het op deze manier oplossen
Comment