Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
    Een oude Lancia Fortuna
    Lancia FLAVIA!
    The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk Berichten
      Lancia FLAVIA!
      Het is allesins geen fortuna, daar ben ik ook achtergekomen Maar ik las gisteren van iemand anders dat het een Fulvia was. Tja, ik ken niets van lancia modellen, dus ik weet het ook niet.

Ondanks het slechte weer toch nog wat leuke dingen tegengekomen in Gent

AMV8 Vantage die ik bijna gemist heb (ergo matige foto)

4200gt die zich net parkeerde als ik toekwam.

*rest van de post op volgende pagina
      Last edited by lender; 04/03/2009, 18:50.
      www.flickr.com/photos/bramvds
      www.last.fm/user/lender

Comment

Het is allesins geen fortuna, daar ben ik ook achtergekomen Maar ik las gisteren van iemand anders dat het een Fulvia was. Tja, ik ken niets van lancia modellen, dus ik weet het ook niet.

Ondanks het slechte weer toch nog wat leuke dingen tegengekomen in Gent

AMV8 Vantage die ik bijna gemist heb (ergo matige foto)

4200gt die zich net parkeerde als ik toekwam.

TOen ik naar de trein stapte zag ik in de verte een bekende neus. Ik dacht even aan een 599, maar het was dus deze 612. VLug wat foto's toch van genomen Eerste keer dat ik er één in gent zie.

Die ferrari heeft Tubi's heerlijk
        Last edited by ; 04/03/2009, 20:11.

Comment

• Moet je nu echt al die foto's meequoten?
          www.last.fm/user/lender

Comment

Moet je nu echt al die foto's meequoten?
            Normaal maar 3 foto's per post

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
              Normaal maar 3 foto's per post
              oops, juist, was dat even uit het oog verloren. Eens aanpassen zie
              www.last.fm/user/lender

Comment

• De rest van de post dan maar op deze pagina

Toen ik naar de trein stapte zag ik in de verte een bekende neus. Ik dacht even aan een 599, maar het was dus deze 612. VLug wat foto's toch van genomen Eerste keer dat ik er één in gent zie.

www.last.fm/user/lender

Comment

oops, juist, was dat even uit het oog verloren. Eens aanpassen zie
                  Btw, mooie foto's, lijkt me niet zo gemakkelijk in slecht weer? Ik ken er niets van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                    Btw, mooie foto's, lijkt me niet zo gemakkelijk in slecht weer? Ik ken er niets van
                    Tis vooral de motivatie dat het probleem vormt bij slecht weer. Heb niet veel zin om mijn apparatuur boven te halen als het aan het gieten is. Maar voor deze wagen maak ik graag een uitzondering.
                    www.last.fm/user/lender

Comment

• Vind de 612 eigenlijk niet zo geslaagd vooraan .. de juffrouw op de fiets daarentegen

Comment

• kerel die is mss 17 fzo
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Overal waar ik die foto's plaats begint iedereen over dat meisje

@Lexus: denk ik niet. Denk dat het een gewone studente hier is.
                          www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                            kerel die is mss 17 fzo
                            ja, en jij bent pas 16, dus fikken af
                            Age, its all in the mind

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                              ja, en jij bent pas 16, dus fikken af
                              Age, its all in the mind
                              Sorry maar dat komt toch vrij pedofiel over kerel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                Sorry maar dat komt toch vrij pedofiel over kerel
                                Ja, ik zal me maar van kant gaan maken zeker? Ik voel me nochtans nog niet afgeschreven hoor

Comment

Ja, ik zal me maar van kant gaan maken zeker? Ik voel me nochtans nog niet afgeschreven hoor
                                  Moest je nu zeggen 'vanaf 30' kan ik er nog inkomen.

Comment

• Elke oudere bok lust wel een groen blaadje,.. neen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                      Moest je nu zeggen 'vanaf 30' kan ik er nog inkomen.
                                      Vanaf 30 wat??
                                      Ik ben een groene jongen hoor en altijd te vinden voor een goed gesprek .

Comment

Vanaf 30 wat??
                                        Ik ben een groene jongen hoor en altijd te vinden voor een goed gesprek .
                                        freaky, doet me enorm hard denken aan "to catch a predator" van "nbc dateline". Hoe je het ook draait of keert, een 49-jarige heeft niets aan een "goed gesprek" met een meisje van 17.

Comment

• Yeah right.. en de kinderen voeden zichzelf wel op zeker??
                                          We lezen elke dag in de krant waar dat toe leidt

Vind het jammer dat men altijd zo snel in een hokje geduwd wordt. Of het nu kwa leeftijd, ras of sexe is.

Comment

Working...
                                          X