Oorspronkelijk geplaatst door lender
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk BerichtenLancia FLAVIA!Maar ik las gisteren van iemand anders dat het een Fulvia was. Tja, ik ken niets van lancia modellen, dus ik weet het ook niet.
Ondanks het slechte weer toch nog wat leuke dingen tegengekomen in Gent
AMV8 Vantage die ik bijna gemist heb (ergo matige foto)
4200gt die zich net parkeerde als ik toekwam.
*rest van de post op volgende paginaLast edited by lender; 04/03/2009, 18:50.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenHet is allesins geen fortuna, daar ben ik ook achtergekomenMaar ik las gisteren van iemand anders dat het een Fulvia was. Tja, ik ken niets van lancia modellen, dus ik weet het ook niet.
Ondanks het slechte weer toch nog wat leuke dingen tegengekomen in Gent
AMV8 Vantage die ik bijna gemist heb (ergo matige foto)
4200gt die zich net parkeerde als ik toekwam.
TOen ik naar de trein stapte zag ik in de verte een bekende neus. Ik dacht even aan een 599, maar het was dus deze 612. VLug wat foto's toch van genomenEerste keer dat ik er één in gent zie.
Comment
-
Moet je nu echt al die foto's meequoten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenMoet je nu echt al die foto's meequoten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenNormaal maar 3 foto's per post
Comment
-
De rest van de post dan maar op deze pagina
Toen ik naar de trein stapte zag ik in de verte een bekende neus. Ik dacht even aan een 599, maar het was dus deze 612. VLug wat foto's toch van genomen Eerste keer dat ik er één in gent zie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichtenoops, juist, was dat even uit het oog verloren. Eens aanpassen zie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenBtw, mooie foto's, lijkt me niet zo gemakkelijk in slecht weer? Ik ken er niets vanHeb niet veel zin om mijn apparatuur boven te halen als het aan het gieten is. Maar voor deze wagen maak ik graag een uitzondering.
Comment
-
Overal waar ik die foto's plaats begint iedereen over dat meisje
@Lexus: denk ik niet. Denk dat het een gewone studente hier is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichtenkerel die is mss 17 fzo
Age, its all in the mind
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenja, en jij bent pas 16, dus fikken af
Age, its all in the mind
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenSorry maar dat komt toch vrij pedofiel over kerel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenJa, ik zal me maar van kant gaan maken zeker? Ik voel me nochtans nog niet afgeschreven hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenMoest je nu zeggen 'vanaf 30' kan ik er nog inkomen.
Ik ben een groene jongen hoor en altijd te vinden voor een goed gesprek .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenVanaf 30 wat??
Ik ben een groene jongen hoor en altijd te vinden voor een goed gesprek .
Comment
Comment