Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenHaha!
Vet! Eigenaar heeft garagebox niet ver van de Panos.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIs dit een M3 ? Is dat een speciaal dak?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenElke M3 heeft toch een dergelijk dak in carbon veronderstel ik? Kwestie van het zwaartepunt van de wagen lager te leggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenBlijkbaar heeft de M3 Coupé versie - zonder open dak - dit carbonnen dak. De berline niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomaz` Bekijk Berichtenzoals ik net zei
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenToch wel! Ie wachtte op mij om ergens af te rijden:p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenDan is dat de allereerste keer dat ik hem weet rechts rijden.:p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIs dit een M3 ? Is dat een speciaal dak?Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenZie hiervan toch niks op de BMW website
Oorspronkelijk geplaatst door RSR Bekijk BerichtenDat is een AC Schnitzer M3 volgens mij... veel meer weet ik er ook niet van...
Maar niet volledig met bodykit en zo.
Hij had wel M-DCT en het Performance stuurtje met opzij alcantara, schakelindicatie en een schermpje voor rondetijden te meten.
Comment
-
Wou vandaag voor het eerst de nieuwe lens testen op wat gave wagens, alleen was er geen klop te zien. Heb me dan maar wat met 'gewonere wagens' bezig gehouden. Het is groothoek, en ik heb er expres wat meer met geëxperimenteerd, dus is het love it or hate it
Mooie X5
Een oude Lancia Fortuna
Flying Spur
Mooie SLK
In mijn ogen waarschijnlijk de stijlvolste mercedes
Comment
-
10-20mm?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenWou vandaag voor het eerst de nieuwe lens testen op wat gave wagens, alleen was er geen klop te zien. Heb me dan maar wat met 'gewonere wagens' bezig gehouden. Het is groothoek, en ik heb er expres wat meer met geëxperimenteerd, dus is het love it or hate it
In mijn ogen waarschijnlijk de stijlvolste mercedes
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenJep1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenGast, doe es normaal!You know you love it!
Comment
Comment