Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Doe mij maar de M3
      Audi R8 begin ik stillekes beu gezien te worde...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
        Doe mij maar de M3
        Audi R8 begin ik stillekes beu gezien te worde...
        True... Zie elke dag 3 mensen rijden met een R8.

Comment

• Nog eentje van de M3 dan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten

Nog eentje van de M3 dan...
            Eigenlijk moet zo'n wagen ROOD zijn .. altijd dat oubollige grijs.. pfft
            Last edited by ; 28/02/2009, 17:32.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten

Kenteken toevallig HD.002?
              Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 150 pk Ambition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                Eigenlijk moet zo'n wagen ROOD zijn .. altijd dat oubollige grijs.. pfft
                Het is wel van ne mens van 65 jaar eh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sub-Zero Bekijk Berichten
                  Kenteken toevallig HD.002?
                  Nope, duits kenteken
                  1991 Mazda MX-5 NA
                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oh, ik had deze gespot.

Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 150 pk Ambition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                      Mijn E90 M3 gaan afhalen.

Gelijkvormigheidsattest voor 540
                      Oef tis maar een grapke

Comment

• Haha!

Vet! Eigenaar heeft garagebox niet ver van de Panos.

Comment

• Daarnet op de leet in Ieper een 360, een F430, een 599 en een slr.
                          Gisteren een quattroporte sport gt. Jammergenoeg wel van geen enkele foto's.
                          1990 SAAB 900i 2.1-16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
                            Haha!

Vet! Eigenaar heeft garagebox niet ver van de Panos.
                            Welke Panos?
                            www.flickr.com/photos/bramvds
                            www.last.fm/user/lender

Comment

• Deze week in Val Thorens

nog gezien: RS4, 2 of 3 RS6, M3 E46 en E92, 2 X6 ... Wel geen foto's genomen

CLS55 AMG ?

Comment

• Denk het wel ja.

Ook gaan skiën misschien? Ben net terug van Meribel.

Maar buiten een Hummer en een paar X6'en niks speciaals gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                  Denk het wel ja.

Ook gaan skiën misschien? Ben net terug van Meribel.

Maar buiten een Hummer en een paar X6'en niks speciaals gezien.
                                  Die rode hummer ?

Ja, een weekje in Val Thorens gezeten.. Zaterdagavond rond 16u30 vertrokken en over Reims gereden. Weinig verkeer, maar veel snelle wegpiraten Jullie ?

In Méribel heb ik trouwens een nieuwe RS6 gezien. Hij stond achter me en ik had het niet door tot ik zo'n luid gebrom hoorde in de parking

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                                    Die rode hummer ?

Ja, een weekje in Val Thorens gezeten.. Zaterdagavond rond 16u30 vertrokken en over Reims gereden. Weinig verkeer, maar veel snelle wegpiraten Jullie ?

In Méribel heb ik trouwens een nieuwe RS6 gezien. Hij stond achter me en ik had het niet door tot ik zo'n luid gebrom hoorde in de parking
                                    Nee het was een gele, een Belg zelfs. Ik dacht direct aan die kerel van Big Brother die ook nog aan de gumball heeft meegedaan.

Wij zijn vrijdagavond vertrokken rond 19u30 voor een weekje. De eerste 2 dagen wel slecht weer gehad (sneeuw en mist op de pistes), maar daarna echt zalig zonnig weer. Net een paar uurtjes terug.

Had je een skipas voor alledrie de vallées misschien?

Comment

• In les deux alpes knappe RS4 gespot heb ook foto's ma das voor later en een Witte X6 5.0 .. Verder ni echt veel speciaals..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                        Wij zijn vrijdagavond vertrokken rond 19u30 voor een weekje. De eerste 2 dagen wel slecht weer gehad (sneeuw en mist op de pistes), maar daarna echt zalig zonnig weer. Net een paar uurtjes terug.

Had je een skipas voor alledrie de vallées misschien?
                                        Wij ook vrijdagavond vertrokken naar ginder. En dus hetzelfde weer gehad terugkeren ging vlot.. in 8 uurtjes warren we al thuis.

Idd skipas voor heel het gebied.

Met welke auto waren jullie ?

Comment

Working...
                                        X