Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Ook gaan skiën misschien? Ben net terug van Meribel.
Maar buiten een Hummer en een paar X6'en niks speciaals gezien.
Die rode hummer ?
Ja, een weekje in Val Thorens gezeten.. Zaterdagavond rond 16u30 vertrokken en over Reims gereden. Weinig verkeer, maar veel snelle wegpiraten Jullie ?
In Méribel heb ik trouwens een nieuwe RS6 gezien. Hij stond achter me en ik had het niet door tot ik zo'n luid gebrom hoorde in de parking
Ja, een weekje in Val Thorens gezeten.. Zaterdagavond rond 16u30 vertrokken en over Reims gereden. Weinig verkeer, maar veel snelle wegpiraten Jullie ?
In Méribel heb ik trouwens een nieuwe RS6 gezien. Hij stond achter me en ik had het niet door tot ik zo'n luid gebrom hoorde in de parking
Nee het was een gele, een Belg zelfs. Ik dacht direct aan die kerel van Big Brother die ook nog aan de gumball heeft meegedaan.
Wij zijn vrijdagavond vertrokken rond 19u30 voor een weekje. De eerste 2 dagen wel slecht weer gehad (sneeuw en mist op de pistes), maar daarna echt zalig zonnig weer. Net een paar uurtjes terug.
Had je een skipas voor alledrie de vallées misschien?
Wij zijn vrijdagavond vertrokken rond 19u30 voor een weekje. De eerste 2 dagen wel slecht weer gehad (sneeuw en mist op de pistes), maar daarna echt zalig zonnig weer. Net een paar uurtjes terug.
Had je een skipas voor alledrie de vallées misschien?
Wij ook vrijdagavond vertrokken naar ginder. En dus hetzelfde weer gehad terugkeren ging vlot.. in 8 uurtjes warren we al thuis.
Comment