Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe financieren jullie je wagen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
    Dus onmiddellijk kopen en afbetalen
    Hebt ge het nu over die Ferrari?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
      Het gaat over auto's...
      Flink

Ik mag die van mijn pa gebruiken tot ik afgestudeerd ben, en daarna koopt hij een nieuwe en krijg ik wss die auto of koop ik hem over...

nog flinker

Comment

• Lenen bij een bank voor een wagen heb ik één keer gedaan maar doe ik nooit meer. Vanaf nu sparen tot ik genoeg heb om hem contant te betalen met eigen middelen.

Comment

• ik leen bij Gilbert Bodart

Comment

• Wagen eerst geleased via de zaak en onlangs privé overgekocht voor de prijs van een modale koersfiets!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
              Eerder een beetje gezond verstand en een goeie notaris, me dunkt.
              True Over advocaten ben ik immers tot zwijgplicht gehouden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                Lenen bij een bank voor een wagen heb ik één keer gedaan maar doe ik nooit meer. Vanaf nu sparen tot ik genoeg heb om hem contant te betalen met eigen middelen.
                Tegen dat je het bedrag bij elkaar hebt gespaard kan de wagen door de inflatie en modeljaaraanpassingen duurder uitkomen dan als je geleend had.

En lenen is ook een vorm van sparen, valt te zien hoe je het bekijkt.

Comment

• Aant sparen, kdenk dak nu al 4 velgen kan kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
                    Aant sparen, kdenk dak nu al 4 velgen kan kopen
                    Dan kan je een auto kopen ook. Mijn eerste auto was 25.000bef. Nog twee jaar verder sparen en je kan er mee rijden.

Comment

• En als we helemaal de vuile was willen buitengooien, hoeveel procent van je inkomen besteed je aan je auto?

Comment

• Renting .

Nooit kontant ,alleen voor op reis te gaan

Grtjs, de lukke

Last edited by ; 25/08/2008, 22:46.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          Hebt ge het nu over die Ferrari?

Yup, een een yacht en die mooie villa met zwembad...

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          En als we helemaal de vuile was willen buitengooien, hoeveel procent van je inkomen besteed je aan je auto?
                          Leasewagen hier
                          BMW 420dA : >>>

Comment

• vroeger nooit geleend voor een auto want ik vond dat stom , lenen voor een auto
                            de duurste auto die ik vroeger dus had gekocht was een VW Bora van 2 jaar oud die ik in 1999 cash heb betaald
                            in 2002 zelstandig geworden en gelukkig voor mij draait mijn zaak zeer goed en daardoor stelde mijn boekhouder voor om in 2005 een nieuwe auto te kopen die ik met een financiering via mijn zaak heb gekocht op 3 jaar
                            na 2 jaar in 2007 dus heb ik het openstaande saldo van die lening terug betaald aan de bank
                            de M3 is prive en cash betaald
                            in 2010 is de E90 boekhoudkundig niks meer waard en wordt hij waarschijnlijk verkocht samen met E36 M3 en met de opbrengst daarvan kijk ik voor een andere hobby-auto , indien nodig met een beetje opleg

via de zaak koop ik mij dan terug een nieuwe /andere auto met een lening op 3 jaar

Comment

En als we helemaal de vuile was willen buitengooien, hoeveel procent van je inkomen besteed je aan je auto?
                              0%, ouders betalen eigenlijk alles

(en ja, ik besef maar al te goed dat ik bij de "lucky few" hoor)

Comment

• Ik volg dit topic nu al een tijdje en ik weet wel beter.

80% van de wagens (+10.000€) zijn gefinancierd!
                                40% zelfs voor 100% van het bedrag.

En ik zuig dat zeker niet uit mijn duim.

Ik werk al een hele tijd als autoverkoper (bij verschillende werkgevers) en als het een schande moest zijn om een nieuwe wagen met een lening te kopen, dan zou ik morgen kunnen gaan doppen

Comment

Ehm, effe herrekenen bitte. Als je de officiele rente pakt van (op dit moment) 6.9% (zonder korting van de bank) dan betaal je grosso modo 20% meer dan het ontleende bedrag terug aan de bank op 5 jaar tijd
                                  Jij rekent 6,9% op 5 jaar, ik niet. "Jouw" lening zou ik ook niet moeten hebben, 6,9% is me te hoog en 5 jaar is me te lang ... en vooral : 20% is me veel teveel.

Ik blijf bij m'n stelling (en die is op feiten gebaseerd).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Jij rekent 6,9% op 5 jaar, ik niet. "Jouw" lening zou ik ook niet moeten hebben, 6,9% is me te hoog en 5 jaar is me te lang ... en vooral : 20% is me veel teveel.

Ik blijf bij m'n stelling (en die is op feiten gebaseerd).

Geef me cijfers

Comment

• Aflossing op 3 jaar vind ik voor een auto het maximum (bij mij heet het, persoonlijk dan : "als je 'm in 3 jaar niet kan afbetalen koop je boven budget"). En 6,9% is hoog.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de lukke Bekijk Berichten
                                        Renting .

Nooit kontant ,alleen voor op reis te gaan

Grtjs, de lukke

http://www.bmwfs.be/NL/Business/Renting.asp

Ben je hier tevreden van?? Ben ook aan het twijvelen voor deze formule.

Comment

• Autolening aan 2,9%.
                                          Zelfs de stomste spaarrekening brengt nu 4% op.

Ik maak winst.

Comment

Working...
                                          X