Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Waarom een 4S? Mjah, zowiezo een "S", de 3,8-liter is een motor die 'k any day zou verkiezen boven de 3,6-liter. Bovendien krijgt de S ook al 'n pak dingen standaard, zowel technisch als qua looks binnenin.
Eigenlijk had het gerust een Targa S (dus RWD) mogen zijn, maar die bestaat niet. Straks 'es uitrekenen hoeveel goedkoper een gewone Carrera S met schuifdakje zou zijn, vergeleken met deze Targa 4S.
Waarom een 4S? Mjah, zowiezo een "S", de 3,8-liter is een motor die 'k any day zou verkiezen boven de 3,6-liter. Bovendien krijgt de S ook al 'n pak dingen standaard, zowel technisch als qua looks binnenin.
Eigenlijk had het gerust een Targa S (dus RWD) mogen zijn, maar die bestaat niet. Straks 'es uitrekenen hoeveel goedkoper een gewone Carrera S met schuifdakje zou zijn, vergeleken met deze Targa 4S.
Interieurpics tonen nog 't PCM in alu-look, maar 'k heb dat eruit gesmeten wegens dik 1.000 EUR duur en me dat eigenlijk niet waard zijnd.
Het lederen bergvak achter de pook wil ik, omdat de naden mooi aansluiten met die van de pookbalg, de optie niet zo duur is en het een gedeelte is van je interieur dat je vaak ziet. Anders zit daar een kunststof paneel, en dat vloekt met het lederen dashboard (altijd zo met bicolor leder), en de lederen pookbalg.
Het carbon, mjah, i have a carbon fetish. De verlichte dorpellijsten : idem. *rrrrr*
Heb lang getwijfeld of ik de gewone sportzetels zou nemen, of adaptieve. Als ik dan toch nieuw bestel : doe maar de adaptieve. Die zijn hemels. Zonder adaptieve zetels en met de gewone sportzetels zou ik de totaalprijs onder de 120.000 EUR krijgen, en da's wel aanlokkelijk. 't Zou tot op 't laatste een twijfelpunt blijven (en ik vermoed dat ik voor de gewone sportzetels zou gaan).
Omlijsting tellerpartij in alu-look : mooie aanvulling op de standaard alu-look accenten van de 4S / TargaS (de gewone, niet-S modellen hebben dan zo'n lelijk grafiet gedoe).
Klaar !!
(effe een Carrera S zonder adaptieve zetels uittellen)
Comment