Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
    Lijkt me eerder een auto voor Spiderman.

Comment

• 'k Ga 'es een Porsche 911 confituren, zonder zot te doen. Echt beperken, enkel wat ik écht echt wil. 'Es zien waar we geraken.

't Wordt wél een Targa 4S. Sorry.

Comment

• Done!

Porsche 911 Targa 4S

Waarom een Targa? Omdat ik 't de knapste koetswerkvariant vind van de 911. Toch de strakke lijn van de coupé, niet de onnodige top-down, maar wel de sublieme klaarheid van een gans glazen dak. Bovendien vind ik die geborsteld chroom raamlijst vet.

Waarom een 4S? Mjah, zowiezo een "S", de 3,8-liter is een motor die 'k any day zou verkiezen boven de 3,6-liter. Bovendien krijgt de S ook al 'n pak dingen standaard, zowel technisch als qua looks binnenin.
        Eigenlijk had het gerust een Targa S (dus RWD) mogen zijn, maar die bestaat niet. Straks 'es uitrekenen hoeveel goedkoper een gewone Carrera S met schuifdakje zou zijn, vergeleken met deze Targa 4S.

uitrusting :
        • Porsche 911 Targa 4S : 104.800 EUR
        • atlasgrijs metallic : 860 EUR
        • bi-color lederen uitvoering terracotta/zwart : 3.190 EUR
        • ruitenwisser achteraan : 345 EUR
        • automatisch dimmende spiegels + regensensor : 530 EUR
        • PSE : 1.745 EUR
        • 19" Carrera Sport velgen : 755 EUR
        • adaptieve sportzetels : 2.520 EUR
        • snelheidsregelaar : 440 EUR
        • verwarmde zetels : 405 EUR
        • voetmatten : 165 EUR
        • Porsche-schild in reliëf in de hoofdsteunen : 190 EUR
        • paneel rond de deurhendels in de deuren in leder : 260 EUR
        • interieur-pack carbon (pook, handremgreep, dashboardlijst) : 740 EUR
        • middenconsole in carbon : 1065 EUR
        • omlijsting teller-combo in alu-look : 260 EUR
        • DVD navigatie : 1.895 EUR
        • Bose soundsysteem : 1.155 EUR
        • paneel/bergvak achter schakelpook in leder : 170 EUR
        • verlichte deurdorpels in carbon : 880 EUR
        totaalprijs : 122.380 EUR ongeveer (dus zo'n 18.000 EUR opties, da's al genoeg)
        Last edited by ; 10/06/2008, 17:48.

Comment

• Enkele interieurpiccies.

Comment

• En nog enkele.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Done!

Porsche 911 Targa 4S

Waarom een Targa? Omdat ik 't de knapste koetswerkvariant vind van de 911. Toch de strakke lijn van de coupé, niet de onnodige top-down, maar wel de sublieme klaarheid van een gans glazen dak. Bovendien vind ik die geborsteld chroom raamlijst vet.

Waarom een 4S? Mjah, zowiezo een "S", de 3,8-liter is een motor die 'k any day zou verkiezen boven de 3,6-liter. Bovendien krijgt de S ook al 'n pak dingen standaard, zowel technisch als qua looks binnenin.
              Eigenlijk had het gerust een Targa S (dus RWD) mogen zijn, maar die bestaat niet. Straks 'es uitrekenen hoeveel goedkoper een gewone Carrera S met schuifdakje zou zijn, vergeleken met deze Targa 4S.

uitrusting :
              • Porsche 911 Targa 4S : 104.800 EUR
              • atlasgrijs metallic : 860 EUR
              • bi-color lederen uitvoering terracotta/zwart : 3.190 EUR
              • ruitenwisser achteraan : 345 EUR
              • automatisch dimmende spiegels + regensensor : 530 EUR
              • PSE : 1.745 EUR
              • 19" Carrera Sport velgen : 755 EUR
              • adaptieve sportzetels : 2.520 EUR
              • snelheidsregelaar : 440 EUR
              • verwarmde zetels : 405 EUR
              • voetmatten : 165 EUR
              • Porsche-schild in reliëf in de hoofdsteunen : 190 EUR
              • paneel rond de deurhendels in de deuren in leder : 260 EUR
              • interieur-pack carbon (pook, handremgreep, dashboardlijst) : 740 EUR
              • middenconsole in carbon : 1065 EUR
              • omlijsting teller-combo in alu-look : 260 EUR
              • DVD navigatie : 1.895 EUR
              • Bose soundsysteem : 1.155 EUR
              • paneel/bergvak achter schakelpook in leder : 170 EUR
              • verlichte deurdorpels in carbon : 880 EUR
              totaalprijs : 122.380 EUR ongeveer (dus zo'n 18.000 EUR opties, da's al genoeg)

Comment

• Dat porsche wapen op die hoofdsteunen is zo verdomd duur, maar toch zou ik het ook nemen voor de coolheidsfactor

Comment

• Interieurpics tonen nog 't PCM in alu-look, maar 'k heb dat eruit gesmeten wegens dik 1.000 EUR duur en me dat eigenlijk niet waard zijnd.

Het lederen bergvak achter de pook wil ik, omdat de naden mooi aansluiten met die van de pookbalg, de optie niet zo duur is en het een gedeelte is van je interieur dat je vaak ziet. Anders zit daar een kunststof paneel, en dat vloekt met het lederen dashboard (altijd zo met bicolor leder), en de lederen pookbalg.

Het carbon, mjah, i have a carbon fetish. De verlichte dorpellijsten : idem. *rrrrr*

De dimmende spiegels en regensensor puur voor 't comfort. Het eerste is érg handig bij lagere auto's, zeker als je veel 's nachts onderweg bent. Regensensor is iets dat ik van m'n leven niet meer zou willen missen. Ruitenwisser : idem (comfort + veiligheid). Net zo met de snelheidsregelaar (gebruik ik héél erg vaak). Verwarmde zetels idem (noodzakelijk met leder).

Heb lang getwijfeld of ik de gewone sportzetels zou nemen, of adaptieve. Als ik dan toch nieuw bestel : doe maar de adaptieve. Die zijn hemels. Zonder adaptieve zetels en met de gewone sportzetels zou ik de totaalprijs onder de 120.000 EUR krijgen, en da's wel aanlokkelijk. 't Zou tot op 't laatste een twijfelpunt blijven (en ik vermoed dat ik voor de gewone sportzetels zou gaan).

Het Porsche-logo in de hoofdsteunen van de zetels... ook al zie je ze zelf niet : ze zijn zo *rrrrr* en ze kosten niet zoveel. Maar toch, kans dat ik ze alsnog niét zou bestellen is groot.

Omlijsting tellerpartij in alu-look : mooie aanvulling op de standaard alu-look accenten van de 4S / TargaS (de gewone, niet-S modellen hebben dan zo'n lelijk grafiet gedoe).

Klaar !!

(effe een Carrera S zonder adaptieve zetels uittellen)

Comment

(effe een Carrera S zonder adaptieve zetels uittellen)
                    Hmmm, een Carrera S zonder adaptieve sportzetels (dus gewone sportzetels), en zonder de Porsche-logo's in de zetels, maar mét zonnedak ... die komt op 107.000 EUR. Da's dus 12.500 EUR verschil voor de versie + de aandrijving.

Harde noot om kraken. 500.000 BF is véél geld...

Comment

• Ik moet en zal een 997 S configureren mét al het nodige én X51 en toch onder je prijs zitten

Comment

• Welcome back trouwens taNte! *bloos*

Comment

• Heerlijke Targa 4S gTa, Hééérlijk !

Toch vind ik dat allemaal teveel van het goede..

Ik ben blij met een Carrera 4 en wat nodige opties..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                            Ik moet en zal een 997 S configureren mét al het nodige én X51 en toch onder je prijs zitten
                            • Carrera S: 90.600
                            • Meteorgrau: 860
                            • Volleder schwarz: 2.800
                            • Leistungssteigerung Carrera S: 12.300
                            • Sportfahrwerk -20mm
                            • Sport Chrono: 760
                            • Verkorte schakelweg: 570
                            • PCCB: 8.000
                            • Gelakte velg (matzwart): 1.060
                            • Spacer 5mm: 345
                            • Adaptieve sportzetel: 2.500
                            • 3-spaaks sportstuur: 640
                            • Interieur carbonpakket: 2.200
                            • Deurdrempels Carbon: 500
                            • TOTAAL: 124.000
                            • Overname 1990 BMW 318is= 2.000
                            • Eindtotaal: 122.000

En ik heb een 997S mini-GT3 waar ik absoluut verliefd op kan zijn (voor het geld van een GT3 )

Comment

Ik moet en zal een 997 S configureren mét al het nodige én X51 en toch onder je prijs zitten
                              *lol*

Mjah, en toch : NOOIT zou ik een dik half miljoen over hebben voor enkele 30 pk's meer. Of 'k zou moeten geld teveel hebben. En dan nog.

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                              Welcome back trouwens taNte! *bloos*
                              Thanks!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                Heerlijke Targa 4S gTa, Hééérlijk !

Toch vind ik dat allemaal teveel van het goede..

Ik ben blij met een Carrera 4 en wat nodige opties..
                                Voor mij dus ook, de "alledaagse" opties: gps, open dak, xenon..
                                Van die dinge.

Comment

Overname 1990 BMW 318is= 2.000

Comment

Je moet niet lachen omdat ik nu eenmaal alles incalculeer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      Dat porsche wapen op die hoofdsteunen is zo verdomd duur, maar toch zou ik het ook nemen voor de coolheidsfactor

Ik neem dat ook altijd

gTa, love your configs, als ik ne vette Euromillions win neem ik u op halftijdse basis in dienst om te configgen voor mij
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• TOTAAL: 124.000
                                        • Overname 1990 BMW 318is= 2.000
                                        • Eindtotaal: 122.000
                                        hehe, toen ik mijn 318is 10jaar geleden per total had gereden kreeg ik er ook nog 2000euro voor Toch veel plezier aan gehad

And now back on topic

Comment

• Tien jaar geleden reed jij ook met een 318is, en nu ga je voor een 997S...

Zalige vooruitzichten voor Porker

Comment

Working...
                                          X