Oorspronkelijk geplaatst door Timo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
997 Turbo in, inderdaad de modekleur van het moment, wit. Maar met geweldig knap interieur, al zeg ik het zelf.. Pianolak rulet big time.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten997 Turbo in, inderdaad de modekleur van het moment, wit. Maar met geweldig knap interieur, al zeg ik het zelf.. Pianolak rulet big time.1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenExterieur?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenDat zie ik niet graag ... niet het model niet het kleur, niet de velgen, ...
Sorry Spyker, voor dit examen ben je niet geslaagd.
Comment
-
damn, ik heb me vergist
ik twijfelde nog om een teracotta interieurke te steken maar uit vrees dat dit erover zou zijn en niet zou passen met die gele accenten heb ik dit maar gelaten, achteraf bekeken vind ik dat geel een zalige combinatie vormen met teracotta
eerste post aangepast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenDie van bmw ligt al bijna hele dag plat.
Enige verandering is dus op komst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenYep - voor de Coupé o.a. zijn ze het M-pack erbij aan het stoppen.
5 FL?
1 FL?
...?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichtendamn, ik heb me vergist
ik twijfelde nog om een teracotta interieurke te steken maar uit vrees dat dit erover zou zijn en niet zou passen met die gele accenten heb ik dit maar gelaten, achteraf bekeken vind ik dat geel een zalige combinatie vormen met teracotta
eerste post aangepast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten3 cabrio?
5 FL?
1 FL?
...?1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenTijdens het studeren voor een vak met de naam "Milieu en Veiligheid" krijg je toch wel zin om dat eerste eens goed te verkloten. Daarom mijn garage samengesteld als ik later veel geld heb
Voor de betere dagen van het jaar...
Comment
Comment