Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door shauni Bekijk Berichten
    Eindelijk
    ja.

ps doe jij nog eens iets aan uw site. ik zie daar niets meer veranderen.
    wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
      ja.

ps doe jij nog eens iets aan uw site. ik zie daar niets meer veranderen.
      Ja

Zal er eens proberen aan te denken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Bij mij past hij het carbon in het interieur niet aan!
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
          Bij mij past hij het carbon in het interieur niet aan!
          3D configurator nemen..
          1991 Mazda MX-5 NA
          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• ja maar ik dacht dat het dan ook niet ging nog eens proberen
            Ben je trouwens op msn ? paar vragen ivb foto's

Comment

Groen!
              Enkel de velgen en de uitlaten, daar heb ik't niet zo voor... De typeaanduiding daarentegen weer wel!

Comment

• Schitterend

Comment

• Kots

en gta jij had toch een beetje last van kleurenblindheid, dat je daarom groen neemt ?

Comment

• groen is een beremooie kleur, zéker icm een beige/licht bruin interieur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                      3D configurator nemen..
                      Waarom bolt da bij mij niet? Hebt die flash player (of hoe noemt het) geïnstalleerd en nog altijd niks! Probeer het al zo lang Gaat gewoon niet...

@ gTa, zaaaaaaalig mooie configuratie. Zo zou ik em mijn pa aansmeren! Je ziet ze te weinig in groen. De 964 zag je vroeger wel vaker in dat donkergroen, maar dat is nu passé. Jammer...
                      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Porsche Cayman S

Prijs 85.234,55€

Comment

• Je neemt enkele exterieuronderdelen in koetswerkkleur (roosters vooraan, sproeierknopjes), maar vergeet de belangrijkste : spiegelvoeten. Maakt een gigantisch verschil, imo.

Comment

• Rolls Royce heeft nu ook een car configurator op hun website, made to order lakkleuren zijn ook mogenlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                              Waarom bolt da bij mij niet? Hebt die flash player (of hoe noemt het) geïnstalleerd en nog altijd niks! Probeer het al zo lang Gaat gewoon niet...

@ gTa, zaaaaaaalig mooie configuratie. Zo zou ik em mijn pa aansmeren! Je ziet ze te weinig in groen. De 964 zag je vroeger wel vaker in dat donkergroen, maar dat is nu passé. Jammer...
                              Ik heb hetzelfde probleem Roox, bij mij macheert dat ook ni, heeft iets met windows vista te maken...

Comment

• @gTa, vond het knapper zo dan het exterieurkleur als spiegelvoet

Maserati GranTurismo S Automatic

Comment

• *ril*

Ik begin te begrijpen dat er écht vrouwen zijn die hun Continental GT of Rolls Royce Phantom Drophead coupé in 't roze willen. Bovenstaand is m.i. niet veel beter.

Maar elk z'n goesting, da's waar.

Oorspronkelijk geplaatst door Fahrenheit Bekijk Berichten
                                  Rolls Royce heeft nu ook een car configurator op hun website, made to order lakkleuren zijn ook mogenlijk.
                                  Nothing new, zit er al sinds de nieuwe RR site op (ik dacht met de lancering van de Coupé).

Comment

Je neemt enkele exterieuronderdelen in koetswerkkleur (roosters vooraan, sproeierknopjes), maar vergeet de belangrijkste : spiegelvoeten. Maakt een gigantisch verschil, imo.
                                    Spiegelvoeten in koetswerkkleur = jak

Comment

• I disagree. 't Oogt cheaper in zwart plastic.

Comment

I disagree. 't Oogt cheaper in zwart plastic.
                                        het steekt minder af op de ruit dan zo een knalgele driehoek

Comment

• Who'd want a yellow Porsche anyway?

Comment

Working...
                                          X