Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik moet zeggen dat die sportzeteltjes van Porsche beter zitten als de standaardzetels. Veel beter. Heb op het autosalon in beiden gezeten en die sportzetels zitten dus echt wel zalig!
Enkel een oudere vrouw (60 jaar), die zich nog 'es een 911 cabrio tiptronic cadeau laat doen door manlief, om wat mee rond te flaneren aan maximaal 1/5e gas in Knokke, die zou ik de gewone zetels geven. Een man, die graag sportief rijdt, heeft die sportzetels eigenlijk gewoonweg broodnodig.
Let wel : 't blijven lederen zetels. Heel goed voor de grip is dat niet, ofwel moet je een daim vest of hemd aandoen, dan "plak" je erin als een sticky baseball in een baseballhandschoen.
Luxepack : Renault handenvrije instap- en startkaart, ruitenwissers vooraan met regensensor, koplampen met automatische ontsteking, automatische airconditioning, in de diepte regelbaar stuurwiel en bijkomende binnenverlichting € 850
Of dezelfde configuratie in het Makaha grijs dan kost ie € 23.200.
Xenon heb ik niet nodig, hij gaat er niet beter van rijden en voor die prijs koop ik me liever 1 optioneel Recaro kuipje voor de bestuurder de passagierszetel mag zo blijven.
Comment