Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• mijn turbo

binnenin ook rood maar met dashboard in het zwart, maar via exclusive zou ik toch alles (behalve het dashboard) in het wit leder bestellen

maar hoe ik hem wil gaat hij veel te veel kosten, kijk ik toch liever naar een ferrari/lamborghini

Comment

• carmona/terracotta is een érg knappe combinatie IRL !!!
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ik rijd met een bollekebraambessenijsmachien...

Comment

• vind je mijn turbo mooi?

gta, jij dus wel

btw later ga ik zoveel mogelijk paars nemen als kleur, vind het echt mooi

Comment

• *lol* Ik vind 'm spuuglelijk.

Bon, terug effe serieus : mijn turbo mag in 't meteoorgrijs metallic. De velgjes in dezelfde kleur meegespoten, ook de zijlijsten onderaan, de voorspoiler en de achterlip in 't kleur. En de roosters van de neus ook in 't kleur, uiteraard. Binnenin wordt 'ie bicolor terracotta/zwart, met zoveel mogelijk carbon-accentjes (middenconsole, dashboardlijst, versnellingspook en handremgreep, verluchtingsmonden, deurgrepen en -armleuningen, ...), en hier en daar wat alu-look (achterkant sportzetels, deurhendels, hendel handschoenkastje, stuuraccenten, middenconsole vooraan met PCM, ...).

Dank u, Paashaas.

Comment

• Of atlasgrijs.

Comment

• het is tenminste een kleur die je niet vaak ziet en als ik er maar blij mee ben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                  het is tenminste een kleur die je niet vaak ziet en als ik er maar blij mee ben
                  Da's waar.

Ik zou eigenlijk ook niks liever willen dan zo'n fontijnblauw metallic 911 Targa 4S met binnenin compleet nappaleder in 'n soort van perkamentbeige kleur. Stond ooit op de perssite als Exclusive voorbeeld, maar vind 'm niet terug.

Effe google.

Comment

• Vind 'm niet meer terug. Staan wel op m'n PC thuis.

Deze zijn anders ook *kedeng* .

Comment

• "estorilblauw metallic" (Porsche Exclusive)

Zou 't dat van BMW zijn?

Comment

• Zaaaaaaaaaalige kleur !!!

"azzuro california metallic"

(heet die tint bij Maserati niet zo?)

Comment

• Bazaltzwarte turbo met bicolor zwart/zandbeige volleder, dankuwel.

Misschien kan iemand me helpen:
                          Op een Carrera kan je een motortuning krijgen X51. Is dat iets? Kost wel zomaar eventjes +€12.000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                            Bazaltzwarte turbo met bicolor zwart/zandbeige volleder, dankuwel.

Misschien kan iemand me helpen:
                            Op een Carrera kan je een motortuning krijgen X51. Is dat iets? Kost wel zomaar eventjes +€12.000
                            Tenzij je absoluut OEM wilt blijven kan je beter bij een erkende P tuner gaan, goedkoper en veel verschil zal er niet zijn.

Comment

• De motortuningkits bestaan al langer. Er bestaat eentje voor jouw krel ook.

Op de 996 werd 't voor de atmosferische niet echt als top getest. Minder koppel, en slechts een zucht meer vermogen. AMS testte de kit ooit en de X51 was trager dan de gewone, tenzij qua topsnelheid, en verbruikte een pak meer. En de kit kostte ook een pak.

Op de 997 bestaat de kit dus ook uit de PSE (die zit er zowiezo bij), en andere zuigers (lichter), cilinderkoppen (meer debiet), andere kleppen en kleppenveren (alles een tikkie lichter om minder interne weerstand te hebben bij erg hoge toerentallen), en dus die compleet andere in- en uitlaatlijn.
                              Op de 997 krijg je daardoor zo'n kleine 30 pk extra. Lijkt weinig maar uit tests lijk ik toch te mogen afleiden dat de auto compleet anders wordt, eigenlijk een beetje 't karakter van een GT3 verkrijgt. Erg nerveus, veel toerentalgeiler, en met een latere piek.

Ik zou 't er niet voor over hebben. Als je ziet wat een GT3 of een turbo meer heeft tegenover een gewone Carrera (4)S met X51-kit, en met zo'n klein prijsverschil dan ... 'k vind 't wat té duur. De PSE = wel een must.

De kit bestond trouwens ook op de 996 turbo. De 996 turbo S, die wat meer vermogen had dan de gewone, was eigenlijk een gewone 996 turbo met die kit erop en nog wat extra uitrusting. That's all. Bij de turbo kostte 't nog meer, maar was het wel de moeite, luidens die test van AMS ooit.

Op de huidige turbo, de 997, zal 'ie ook wel komen. Porsche kan er véél teveel geld mee verdienen.

Comment

• Ik zag het staan in de optielijst, en vroeg me af of het een verschil maakt. Blijkbaar wel.

Maar toch te veel geld, kan je andere dingen mee doen.

Bedankt voor de uitleg

Comment

• Een half miljoen voor dertig pk is inderdaad erg veel. Plus je haalt 't er niet uit zonder sperdiff en verkorte bak en 19" met semislicks, eigenlijk ... dus 't is voer voor de zotjes.

Neem dan gewoon een GT3, zeg ik altijd.

*kijkt in portemonnaie*

Comment

• waar ik echt naar uitkijk is de cabrio-versie van de turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Zaaaaaaaaaalige kleur !!!

"azzuro california metallic"

(heet die tint bij Maserati niet zo?)

Je doelt waarschijnlijk op Azurro Argentina, als ik er de configurator van Maserati op nakijk
                                      1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Als dagelijks voertuig zie ik dit wel zitten, straks volgt het speeltje voor de weekends.

Mercedes E 320 V6 CDI (155 Kw) Break

Basisprijs 52.877 EUR
                                        Versie Avantgarde 3.487 EUR
                                        Kleur Flintgrijs 1.012 EUR
                                        Binnenbekleding Nappa leder caschmirbeige 2.468 EUR
                                        Toegevoede optie 23.824 EUR
                                        Prijs 83.668 EUR

Buitenuitrusting
                                        Diverse

Beschermplaat onder carter 117 EUR
                                        Elektrisch schuifdak in glasuitvoering 1.296 EUR
                                        Inklapbare buitenspiegels (elektrisch) 278 EUR
                                        Verwarmd ruitensproeiersysteem 203 EUR
                                        Wegval type-kenteken op het kofferdeksel 0 EUR
                                        Wegval zijdelingse kenteken "Line" 0 EUR

Binnenuitrusting
                                        Comfort

Bekerhouder 62 EUR
                                        Dakbekleding Alcantara designo cashmere beige 2.191 EUR
                                        Easy Pack elektrohydraulisch opende en sluitende achterklep 611 EUR
                                        Easy Pack fixkit voor koffer 241 EUR
                                        Easy Pack opbergvak achter achterbank 111 EUR
                                        Opbergvak met klep en stekker 0 EUR
                                        Parkeerhulpsysteem Parktronic (PTS) 840 EUR
                                        Sierelementen in wortelnotehout (donker bruin) 722 EUR
                                        Zetels achteraan met verwarming 402 EUR

Klimaatregeling

Automatische digitale comfort klimaatregeling "Thermotronic" 876 EUR

Zetels

Memory pack (chaufeurszetel stuur buitenspiegels) 987 EUR
                                        Zetels vooraan met verwarming 402 EUR

Stuur en transmissie
                                        Stuur

Verwarmd stuurwiel 309 EUR
                                        Radio en communicatie

Communicatie

Antenne GSM op het dak 0 EUR
                                        Draagbare GSM 1.166 EUR
                                        Linguatronic Nederlands 0 EUR
                                        TV-Tuner analog/digital 1.222 EUR
                                        Radio en navigatie
                                        CD-wisselaar (6 CD) 512 EUR
                                        Comand APS met radio CD en navigatiesysteem DVD 3.246 EUR
                                        Sound System Harman Kardon 834 EUR

Veiligheid en technologie
                                        Technologie

Semi-actieve luchtvering (Airmatic Dual Control) 1.234 EUR

Veiligheid

Afslagverlichting via mistlamp 0 EUR
                                        Afstandsregelaar (Distronic) 1.913 EUR
                                        Alarmsysteem VV2 524 EUR
                                        Bandendruk-controlesysteem (RDK) 364 EUR
                                        Intelligent Light System 512 EUR
                                        Zijdelingse airbags achteraan 414 EUR

Velgen en chassis
                                        Wielen

AMG lichtmetalen velgen 18" mixed bandenmaat 2.234 EUR

Last edited by ; 04/01/2007, 18:54.

Comment

• Basis: Carrera 4S zo mag je hem bij mij afleveren...

EXTERIEUR

INTERIEUR

Comment

Working...
                                          X