Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten

arc uitvoering 150pk

33.000€

Heeft die 9³ zijn interieur een facelift gehad?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
      Heeft die 9³ zijn interieur een facelift gehad?
      nope was juist een maand oud toen ik hier over een upgrade las.
      maar eigenlijk is hetgeen wij hebben mooier in onze uitvoering. dat metalen randje zou vloeken met de rest van het interieur in mijn ogen.

edit
      ja dus. (indien je het niet wist)
      versta je vraag anders
      de onze was dus een maand oud toen er sprake kwam van een facelift. (metalen randje rond dashboard)

Comment

• Waarschijnlijk heeft dit te maken met het uitrustingsniveau.
        Zoals automatische airco en cd-wisselaar die erbij komen waardoor er andere en meer knoppen komen te staan.

Comment

• Dit zou op dit moment mijn E61 worden:

530xi titangrau

BMW E61 525d LCI '09
          Suzuki Bandit 1250NA /07
          Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
            nope was juist een maand oud toen ik hier over een upgrade las.
            maar eigenlijk is hetgeen wij hebben mooier in onze uitvoering. dat metalen randje zou vloeken met de rest van het interieur in mijn ogen.

edit
            ja dus. (indien je het niet wist)
            versta je vraag anders
            de onze was dus een maand oud toen er sprake kwam van een facelift. (metalen randje rond dashboard)
            jullie hebben geluk gehad het nieuwe vind ik dus ook lelijk

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
            Waarschijnlijk heeft dit te maken met het uitrustingsniveau.
            Zoals automatische airco en cd-wisselaar die erbij komen waardoor er andere en meer knoppen komen te staan.
            nee toch niet er is een nieuw interieur gekomen

Comment

• mijn droomauto's op deze moment

Bmw 335i touring

interieur zou er in het echt als volgt moeten uitzien

58.227,95 EUR (duitse prijs,zonder blacklines)
              Last edited by stradge; 24/12/2006, 11:38.

Comment

• Audi RS4 avant

(Getinte ruiten, titaniumkleurige velgen en gps niet afgebeeld.)
                EUR 86.950,00 (Duitse prijs)

Comment

• Audi S3

(Afgeplat stuur niet afgebeeld.)

EUR 43.855,00
                  (Duitse prijs)

Comment

• De BMW graag, zoveel mooier dan de RS4

Comment

• Zo mogen ze hem altijd voor mijn deur neerzetten

Last edited by '0DAVID0'; 24/11/2007, 17:47.
                      http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• drietwintigdeetje, mijn stijl

Comment

• Comment

• Brrrr ... dat interieur ... helemaal niet mijn stijl.

Ieder z'n ding natuurlijk.
                            Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                            • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                            • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                            • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                              Brrrr ... dat interieur ... helemaal niet mijn stijl.

Ieder z'n ding natuurlijk.

Ik vind dat het nog gaat alleen zonder Idrive oogt het o zo leeg

Dat moet je echt wel kiezen vind ik als optie.

Comment

Ik vind dat het nog gaat alleen zonder Idrive oogt het o zo leeg

Dat moet je echt wel kiezen vind ik als optie.
                                Idrive heb ik bewust weggelaten. De bochel verstoort de dashboard layout, vind het mooier zonder.
                                Die alu-inleg vind ik ook niet mooi, het is te overheersend aanwezig en het contrasteert te fel met het zwart en ik vind het ook wat "cheap" ogen.
                                Zwarte pianolak zou ook nog mooi ogen maar is blijkbaar niet verkrijgbaar.
                                Hout toont een beetje klassiek maar wel warm en degelijk. Licht hout is wel uit den boze: lelijk.
                                Voor de rest vind ik het Monacoblauw heel mooi. Auto zou ook geen dakrails krijgen waardoor hij lager en gespierder oogt. De dalende daklijn wordt mooi in de verf gezet.
                                De velgen vind ik gewoon mooi. Mooi, tijdloos, niet te groot, niet te patserig.
                                Het geheel krijgt aldus een sportieve maar toch sobere uitstraling. De paar klassieke elementen contrasteren mooi met het dynamische geheel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                  Idrive heb ik bewust weggelaten. De bochel verstoort de dashboard layout, vind het mooier zonder.
                                  Die alu-inleg vind ik ook niet mooi, het is te overheersend aanwezig en het contrasteert te fel met het zwart en ik vind het ook wat "cheap" ogen.
                                  Zwarte pianolak zou ook nog mooi ogen maar is blijkbaar niet verkrijgbaar.
                                  Hout toont een beetje klassiek maar wel warm en degelijk. Licht hout is wel uit den boze: lelijk.
                                  Voor de rest vind ik het Monacoblauw heel mooi. Auto zou ook geen dakrails krijgen waardoor hij lager en gespierder oogt. De dalende daklijn wordt mooi in de verf gezet.
                                  De velgen vind ik gewoon mooi. Mooi, tijdloos, niet te groot, niet te patserig.
                                  Het geheel krijgt aldus een sportieve maar toch sobere uitstraling. De paar klassieke elementen contrasteren mooi met het dynamische geheel.

Nu nog blackline achterlichten

Comment

Nu nog blackline achterlichten
                                    Nee, vind ik ook niet zo geweldig mooi...

Comment

• Comment

• Man man, die carconfigurators van VAG zijn toch om te bleiten eh zeg
                                        De Duitse (en dan enkel die van Audi) is nog een béétje te doen maar nog altijd verre van goed.
                                        De Belgische zijn gewoon marginaal...
                                        Als je dat vergelijkt met BMW: wat een verschil. Mooi gedetailleerd, kleuren die toch nog een beetje tot hun recht komen, gebruiksvriendelijk, duidelijk.
                                        Die van Saab en Volvo zijn trouwens ook nog een pak beter dan die van VAG.
                                        Onbegrijpelijke verwaarlozing, als je weet dat meer en meer kopers hun informatie via het internet halen.
                                        Een mooie, goede, en duidelijke carconfigurator met deftige impressies is dan toch een zeer belangrijk aspect van de website!
                                        Het geeft de klant immers een beeld op maat (met prijzen) van wat hij zou willen.
                                        Maar ja...

Comment

• Tsjah, als D'Ieteren erachter zit, kan je er van op aan dat 't geen geld mag kosten.

Comment

Working...
                                          X