Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
    Knap! Maareuh, kill the roofrails!
    kzal u nen keer killn

diene X5 is zalig vooral da interieur !

Comment

• X5 3.0d

€ 80.585

Comment

• M5 touring is te configureren op .at

Comment

• 535d Touring
          € 76.670

Spacegrau
          Leder Dakota Naturbraun

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
            X5 3.0d

€ 80.585

Voor een full option X5 die er misschien toch lichtjes anders kan uitzien dan de gemiddelde verkochte nieuwe X5 vind ik dat nog niet zo gek veel geld, als je ziet wat mensen aan een Range Rover kunnen geven !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
              Voor een full option X5 die er misschien toch lichtjes anders kan uitzien dan de gemiddelde verkochte nieuwe X5 vind ik dat nog niet zo gek veel geld, als je ziet wat mensen aan een Range Rover kunnen geven !
              Is het al de Belgische prijs?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                Volgens mij wel. Hoogstwaarschijnlijk geconfigureerd op www.bmw.be.;)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                  M5 touring is te configureren op .at
                  Al anderhalve week op de GrosskundenCC op .de, en al een dag of 5 op .at. Sinds eergisteren zit 'ie ook in de gewone CC op .de. Je loopt een beetje achter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                    Hij is niet full option maar ergens kan ik je wel volgen, het blijft natuurlijk veel geld. En ik vind persoonlijk een RR toch nog een stapje hoger dan een X5, ML, Cayenne, etc ...

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                    Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    Volgens mij wel. Hoogstwaarschijnlijk geconfigureerd op www.bmw.be.;)
                    Jup belgische prijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                      Hij is niet full option maar ergens kan ik je wel volgen, het blijft natuurlijk veel geld. En ik vind persoonlijk een RR toch nog een stapje hoger dan een X5, ML, Cayenne, etc ...

Jup belgische prijs.
                      Eens zien of ik daar onder kan...

Comment

• Heb ook eens een X5 gemaakt maar ja ken die foto's niet meer kopiëren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                          Heb ook eens een X5 gemaakt maar ja ken die foto's niet meer kopiëren
                          Printscreen - plakken in paint?
                          1991 Mazda MX-5 NA
                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• ALT + printscreen dan selecteer je het actieve venster.

Comment

• Interier laadt niet op
                              was alleszins in nevada tabak leder met sportstuur en navi

Totaal: 69.535€

Comment

• Die velgen en da kleur

Om de kosten de sparen is het wel maar 520d

Juist de uitlaat veranderen en hij is perfect!

Comment

• Er staan nieuwe dingen in de Porsche (DE) Configurator:
                                  • Rode achterlichten
                                  • Alcantara stuur
                                  • Alcantara pook
                                  • Alcantara pook voor tiptronic
                                  • Alcantara armsteun (Deksel op de armsteun)
                                  1991 Mazda MX-5 NA
                                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Staan er al een eindje. Ik dacht een week of 2, 3.

Betreffende de Porsche CC, proberen jullie dit eens? 3D-version, 911, GT3. Daarna Exterieur : kleur geel, opties velgster in koetswerkkleur en RDK. Volgende, interieur : kuipzetels full leder, standaardkleur laten staan. Daarna individualisering, scherm 1 Exterieur : bi-xenon, aut.dimmende spiegels, schuifdak. Daarna scherm 2 Motor&... : PCCB, en Chrono Pack Plus. Voor dat laatste vraagt 'ie of je 't navigatiesysteem wil. Kies "ja".

Als je dat laatste aanklikt, krijgen jullie dan ook een Shockwave-foutmelding?

Comment

• Wel nieuw sinds vandaag : de Aero Kit Cayman is zichtbaar. Was gisteren nog niet zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Betreffende de Porsche CC, proberen jullie dit eens? 3D-version, 911, GT3. Daarna Exterieur : kleur geel, opties velgster in koetswerkkleur en RDK. Volgende, interieur : kuipzetels full leder, standaardkleur laten staan. Daarna individualisering, scherm 1 Exterieur : bi-xenon, aut.dimmende spiegels, schuifdak. Daarna scherm 2 Motor&... : PCCB, en Chrono Pack Plus. Voor dat laatste vraagt 'ie of je 't navigatiesysteem wil. Kies "ja".

Als je dat laatste aanklikt, krijgen jullie dan ook een Shockwave-foutmelding?
                                        Simpeler : GT3 in 3D, en dan de PCM toevoegen. Foutmelding?

Comment

• Maakt niet uit wat je kiest, ik krijg een messagebox met een shockwave foutmelding.

edit: Nu krijg ik het niet meer.
                                          Last edited by ; 05/03/2007, 22:54.

Comment

Working...
                                          X