Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voor een full option X5 die er misschien toch lichtjes anders kan uitzien dan de gemiddelde verkochte nieuwe X5 vind ik dat nog niet zo gek veel geld, als je ziet wat mensen aan een Range Rover kunnen geven !
Voor een full option X5 die er misschien toch lichtjes anders kan uitzien dan de gemiddelde verkochte nieuwe X5 vind ik dat nog niet zo gek veel geld, als je ziet wat mensen aan een Range Rover kunnen geven !
Al anderhalve week op de GrosskundenCC op .de, en al een dag of 5 op .at. Sinds eergisteren zit 'ie ook in de gewone CC op .de. Je loopt een beetje achter.
Hij is niet full option maar ergens kan ik je wel volgen, het blijft natuurlijk veel geld. En ik vind persoonlijk een RR toch nog een stapje hoger dan een X5, ML, Cayenne, etc ...
Hij is niet full option maar ergens kan ik je wel volgen, het blijft natuurlijk veel geld. En ik vind persoonlijk een RR toch nog een stapje hoger dan een X5, ML, Cayenne, etc ...
Comment