Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Alleen spijtig dat als je de optie Velgen gelakt in een andere kleur als koetswerkkleur neemt, je velgen niet zwart worden. Misschien dat zoiets in de maak is, dat je de kleur van je velgen kan kiezen.
Bvb. een zwarte wagen met witte velgen en een witte wagen met zwarte velgen.
Dat kan je toch makkelijk zelf oplossen? Maak 'm met buitenkleur zoals je wil, sla 't prentje op, en daarna steek je 'm in de kleur waarin je je velgen wil en je vinkt de optie "velgen in koetswerkkleur" aan, sla 't prentje ook op, en dan gewoon de velgjes uit 't tweede prentje knippen en op 't eerste plakken. Done!
S-line exterieurpakket (Pack sport design)
Carbon voor s-line exterieurpakket (o.a. difussor in carbon)
Alu velgen 19" 7 Dubbelspaken titan
Xenon plus
Extra aluminium inleg
Multifunktioneel stuurwiel
Zetelverwarming
Audi magnetic ride (luchtvering)
Radio concert
BOSE-soundsysteem
USB-aansluiting
Elektrisch glazen schuif/kanteldak
Buitenspiegels in koetswerkkleur, wegklapbaar (Had liever titan spiegels gehad, maar die waren niet zichtbaar ... )
RS-sportstuur in wildleder
Adaptieve lichten
Keramische remmen
Sportophanging 'plus'
Navi plus
Spraakbediening
USB-aansluiting
'k Heb wel de indruk dat de kleuren weergegeven in de CC toch niet zo heel correct zijn. Veel kleuren zijn te licht, vind ik.
atlasgrijs is op 'n haar na zo donker als zwart (remember Rami's 911 turbo naast die van de maat van Pascal, op de meeting), terwijl dat op de CC er eerder uit als grijsblauw van de lichtheid van meteoogrijs bijna...
dat meteoorgrijs toont ook te licht, en te "bruin" precies
dunker olijf ziet er op de CC ook veel te licht uit
nachtblauwmetallic kan ook 'n tintje donkerder om 't écht te laten lijken
Over dat atlasgrijs kan je discussieren, dat varieert zelf van keer tot keer. Op het autosalon zag het er redelijk blauwgrijs uit, en toen rami de eerste foto's postte van z'n turbo leek het ook zo blauwgrijs te zijn, maar in Gent leek het inderdaad bijna zwart. Bizar kleur, maar i like it!
Het is natuurlijk moeilijk om een kleur (en vooral de diepte ervan) virtueel na te bootsen.
Maar het is wel mogelijk om de scenery te veranderen naar twilight, zonsonderdagng dus waardoor alles donkerder lijkt.
Bij mijn configuratie heb ik daylight gebruikt.
Mjah, en 't kan ook aan 't computerscherm liggen. Bij m'n PC thuis lijkt dat nieuwe meteoorgrijs veel "bruiner" dan hier op kantoor. Maar 'k heb toch de indruk dat er redelijk wat kleuren te licht worden weergegeven.
Porschepipo, het kiezen van andere scenery maakt niks uit voor de kleur, als je goed kijkt zie je dat enkel de scenery verandert, niet de auto (noch interieur, noch exterieur). Dezelfde tint (kleur, lichtheid) op een donkerder achtergrond, wordt automatisch als lichter gezien. Zo ervaar ik dat trouwens ook.
Het ding kost wel 160.000 EUR (Duitse prijs), wat best veel is voor 'n Carrera 4S Cabrio. Maar toch...
Buitenkleur koos ik dus atlasgrijs, maar 'k zou 'm weldegelijk in 't meteoorgrijs bestellen. 'k Vind alleen dat atlasgrijs in de CC beter meteoorgrijs weergeeft dan meteoorgrijs zelf. Alleen is 't natuurlijk iets te blauw, da's waar.
Dus meteoorgrijs (yessss i know ), Carrera Sport velgjes, binnenin het natuurleder (zoveel aangenamer om te voelen dan 't standaardleder) in natuurbruin, en binnenin ook afgewerkt met zoveel mogelijk koetswerkkleurgedoe.
Comment