Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    chrome heeft ook een adblocker
    Hi ir_fuel,

Waar kan men dit soort instelling doen op Chrome ? En kan men ook de graad van Privacy e.d. aanpassen in Chrome ? Zo ja, waar ergens ? Bedankt alvast.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
      Hi ir_fuel,

Waar kan men dit soort instelling doen op Chrome ? En kan men ook de graad van Privacy e.d. aanpassen in Chrome ? Zo ja, waar ergens ? Bedankt alvast.
      je kan een boel extensies downloaden in/voor chrome , is super
      je kan ook incognito surfen op het net met chrome
      1991 Audi S2 coupe
      2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Wees vooral blij dat je van IE verlost zijt!

Comment

Hi ir_fuel,

Voeg nieuwe functies aan je browser toe en personaliseer de browsefunctionaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
            je kan een boel extensies downloaden in/voor chrome , is super
            je kan ook incognito surfen op het net met chrome
            Oorspronkelijk geplaatst door Double A Bekijk Berichten
            Wees vooral blij dat je van IE verlost zijt!
            Sorry voor de last maar ik heb Chrome uiteindelijk ook er terug afgezwierd. Ik kon geen bankuittreksels meer drukken en op een ander forum kon ik geen foto's meer laden via UpMyPhoto enz.. Heb daarom ne mooie boom uitgezocht en aan Chrome gezegd dat hij er in kon...... In ieder geval hartelijk dank aan allen en waarschijnlijk zal dit a piece of cake zijn voor de meesten maar voor nen ouwe rakker zonder wat dan ook als pcopleiding is de IE, die ik nu toch al wat gewoon ben, wel voldoende. (Had eerst I.E.8 maar nadat ze mijn pc geupgrade hebben kwam hij met I.E.7 terug....., dus is het terug I.E.7 hier) EN nog altijd met dat verdomd klein schermpje als ik een ander adres (of hoe heet zo'n rotding?) oproep.

Comment

Sorry voor de last maar ik heb Chrome uiteindelijk ook er terug afgezwierd. Ik kon geen bankuittreksels meer drukken en op een ander forum kon ik geen foto's meer laden via UpMyPhoto enz.. Heb daarom ne mooie boom uitgezocht en aan Chrome gezegd dat hij er in kon...... In ieder geval hartelijk dank aan allen en waarschijnlijk zal dit a piece of cake zijn voor de meesten maar voor nen ouwe rakker zonder wat dan ook als pcopleiding is de IE, die ik nu toch al wat gewoon ben, wel voldoende. (Had eerst I.E.8 maar nadat ze mijn pc geupgrade hebben kwam hij met I.E.7 terug....., dus is het terug I.E.7 hier) EN nog altijd met dat verdomd klein schermpje als ik een ander adres (of hoe heet zo'n rotding?) oproep.
              Windows updates doen voor IE8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Double A Bekijk Berichten
                Windows updates doen voor IE8
                Done.

Comment

Sorry voor de last maar ik heb Chrome uiteindelijk ook er terug afgezwierd.
                  waarom ?
                  ik gebruik chrome en heb er nooit problemen mee
                  ok , 1 enkele keer , maar dan gebruik ik IE
                  ik gebruik die gewoon naast elkaar
                  1991 Audi S2 coupe
                  2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Hi ICM,

Bedankt voor het berichtje maar ik ben, zoals reeds gezegd, momenteel met GoogleChrome bezig, en dat schijnt goed mee te vallen. Ga het nog een paar dagen proberen en dan zie ik wel. (Alhoewel ik niet precies weet wat je met het rechter icoontje bedoeld hoor ? Sorry).
                    Klik rechts op de snelkoppeling voor IE op je bureaublad.
                    Kies Snelkoppeling maken, er verschijnt nog een snelkoppeling.
                    Klik rechts op die nieuwe snelkoppeling.
                    Kies Gemaximaliseerd.
                    Klik OK
                    Dubbelklik op deze nieuwe snelkoppeling.

Comment

• Het 2e deel eens lezen, misschien dat dat werkt?

Comment

• Vandeweek Windows 7 geïnstalleerd.

PC reageert verschrikkelijk traag. Als ik vensters over het scherm heen sleep ''hapert'' dat, als ik hier op het forum typ kunnen de lettertjes op het scherm mij niet volgen. Windows laden bij opstart duurt plus minus 3 minuten .

Aan de specificaties van mijn pc kan het niet liggen, hooguit mijn grafische kaart (2x Geforce 6800 ultra in SLI, dat zijn natuurlijk al oudere beestjes, maar nog steeds 2x 256mb). Ik heb 4gb ram steken en zo'n AMD X2 64 bit processor.

Iemand enig idee? Installatie van windows 7 duurde ook al tergend lang, kan het aan een slecht gekopieerde DVD liggen? Het is wel een officiële windows, maar ik heb hem via een maat die een serial van school krijgt...

Comment

• Hmm, dat haperen deed mij onmiddellijk denken aan verkeerde drivers, maar dat verklaart het opstarten e.d. niet natuurlijk...

Comment

• Ik dacht ook dat het aan mijn grafische drivers lag, maar die zijn 100% ok. Ik heb verschillende drivers geprobeerd en telkens hetzelfde probleem.

Comment

• Clean install of upgrade?

Comment

• Clean install. Er zit echt iets niet juist. Nu zet ik mij juist weer achter die pc en haal hem uit screensaver/slaapmodus. Hij vraagt om mijn wachtwoord, dat voer ik in en vervolgens staat ie al weer minuten lang op zwart scherm .

Ik zit te denken dat mijn RAM misschien ergens faulty is? Tijdelijk geheugen...
                                Of anders puur softwarematisch, dan zou er een fout in de install cd moeten zitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                  Clean install. Er zit echt iets niet juist. Nu zet ik mij juist weer achter die pc en haal hem uit screensaver/slaapmodus. Hij vraagt om mijn wachtwoord, dat voer ik in en vervolgens staat ie al weer minuten lang op zwart scherm .

Ik zit te denken dat mijn RAM misschien ergens faulty is? Tijdelijk geheugen...
                                  Of anders puur softwarematisch, dan zou er een fout in de install cd moeten zitten.
                                  Ik heb hier nog de cd liggen waar ik de mijne mee geinstalleerd heb, als je wil mag je die wel komen ophalen, kan je het misschien nog eens proberen?

(ultimate 64-bit)

Comment

• Ik denk dat het eerder aan de hardware ligt...
                                    Probeer eens met 1 videokaart, is dat veel werk om om te schakelen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                      Ik heb hier nog de cd liggen waar ik de mijne mee geinstalleerd heb, als je wil mag je die wel komen ophalen, kan je het misschien nog eens proberen?

(ultimate 64-bit)
                                      Ik heb nu professional. Gaat die key werken?

Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                      Ik denk dat het eerder aan de hardware ligt...
                                      Probeer eens met 1 videokaart, is dat veel werk om om te schakelen?
                                      Ergens kan dat niet, aangezien het systeem altijd als een zonnetje heeft gelopen op XP. Het enige verschil wat ik heb gemerkt is dat XP maar 3GB ram zag van de 4GB die ik heb steken, en 7 ziet wel alle 4, maar volgens mij komt dat omdat XP maar 3 RAM sloten tegelijk kan herkennen ofzo.. ?

Videokaart kan ik eens afkoppelen ja. Niet geschoten = altijd mis.

Comment

• Om 4 GB RAM te ondersteunen heb je gewoon een 64 bit besturingssysteem nodig.

Comment

• Dus misschien dat ie dat nu heeft en 1 gig van de 4 defect is en hij dat met xp 32-bit nooit gemerkt heeft?

@RRD, 'k vrees er voor dat die key zal werken dan ...

Comment

Working...
                                          X