Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Double A Bekijk Berichten
    Als je rechts klikt op het icoontje van je browser, en in die instellingen bepaald dat hij altijd moet openen in "gemaximaliseerd" venster, helpt dat?
    Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
    Zal eens proberen te doen. Uitrekken zoals trainfreak zegt heb ik al gedaan maar dat hielp niet. Bedankt alvast.
    Heb het zonet geprobeerd en als ik maximaliseren aanklik wordt het inderdaad de ganse pagina, als ik die pagina daarna afsluit en daarna nog eens oproep is het evenwel terug dat klein hoekje in de linkerbovenhoek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
      Will:

1. Sluit alle vensters (in je pc, die van je huis mogen open blijven staan)
      2. Open Internet Explorer
      3. Klik met de rechter muisknop op een link en kies 'Open in nieuw venster'
      4. Sluit het eerste venster, en maxmaliseer het venster dat je juist geopend hebt
      5. Klik op het kruisje in de rechter bovenhoek om het venster te sluiten, en tegelijkertijd op CTRL

Voila
      Sorry, heb zowat vanalles geprobeerd maar resultaat is nog gelijk, altijd dat kleine venstertje in de linkerbovenhoek.

Comment

• Een echte browser gebruiken zoals Firefox, helpt dat?
        Ben je in één klap ook van IE af, die is zo lek als een zeef ivm virussen

Comment

• ²²²²²

Of Google Chrome, die is ook nog eens een flink stuk sneller.

Comment

• Heb het niet zo voor chrome, vind firefox beter uitgewerkt en dergelijke. Ook is Adblock bij firefox za-alig. Nergens geen reclame meer

Voor en tegenstanders bij alles hé

Comment

• Als men Firefox en/of Google Chrome installeert wat gebeurd er dan met alles wat in IE opgeslagen werd ? Wat met Favorieten e.d. ????

Comment

Heb het niet zo voor chrome, vind firefox beter uitgewerkt en dergelijke. Ook is Adblock bij firefox za-alig. Nergens geen reclame meer

chrome heeft ook een adblocker

Comment

• Vuurvos voor de rest kan 'k bij niets meer werken, zeker IE niet

Comment

Een echte browser gebruiken zoals Firefox, helpt dat?
                    Ben je in één klap ook van IE af, die is zo lek als een zeef ivm virussen
                    Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                    ²²²²²

Of Google Chrome, die is ook nog eens een flink stuk sneller.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Double A Bekijk Berichten
                    Heb het niet zo voor chrome, vind firefox beter uitgewerkt en dergelijke. Ook is Adblock bij firefox za-alig. Nergens geen reclame meer

Als men Firefox en/of Google Chrome installeert wat gebeurd er dan met alles wat in IE opgeslagen werd ? Wat met Favorieten e.d. ????
                    Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    chrome heeft ook een adblocker
                    Of OPERA gebruiken op al je PC's zijn gelijk al je favorieten gesyncroniseerd...
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                      Of OPERA gebruiken op al je PC's zijn gelijk al je favorieten gesyncroniseerd...
                      Kan met Firefox ook.

Comment

Als je rechts klikt op het icoontje van je browser, en in die instellingen bepaald dat hij altijd moet openen in "gemaximaliseerd" venster, helpt dat?
                        Sorry, heb zowat vanalles geprobeerd maar resultaat is nog gelijk, altijd dat kleine venstertje in de linkerbovenhoek.
                        Double A heeft het al gezegd. Wel een workaround eigenlijk, want normaal zou het formaat bij afsluiten moeten onthouden worden.

Dus:
                        Staat je Internet Explorer snelkoppeling op je bureaublad? Indien nee, sleep die naar je bureaublad. (hoeft eigenlijk niet, maar is makkelijker) Indien ja: rechtsklikken op dat icoontje, selecteer 'Eigenschappen'. Bij 'Uitvoeren' kan je kiezen tussen 'Normaa vensterl', 'Geminimaliseerd' en 'Gemaximaliseerd'. Kies die laatste. Klik Ok.

Dubbelklik op je snelkoppeling. Tada!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                          Als men Firefox en/of Google Chrome installeert wat gebeurd er dan met alles wat in IE opgeslagen werd ? Wat met Favorieten e.d. ????
                          Bij de instalatie van Firefox wordt gevraagd of je de favorieten uit IE wil importeren. Dus een simpele klik op de JA knop en je bent er.

Comment

• Allen hartelijk dank voor alle info. Heb gisteren die Firefox even opgeladen en bij hen heten de favorieten "Bladwijzers", kan dat ? Heb hem daarna terug weggedaan vooral omdat ik geen filmpjes van YouTube kon zien, bij iedere post waar een link naar YouTube stond kreeg ik de melding dat ik niks kon zien omdat: "YouTube" down is of omdat Flash niet geladen was, heb zonet een zoekopdracht naar Flash gedaan en zowat ieder programma heeft zo'n Flash. Dus die Flash van Firefox, wadesda ???

Comment

• Je hebt/had waarschijnlijk geen flash player plug in voor firefox.
                              Je kan die gratis downloaden, samen met nog veel andere erg handige add-ons...

Als je naar youtube surft kan je die van daar installeren dacht ik.

Comment

Allen hartelijk dank voor alle info. Heb gisteren die Firefox even opgeladen en bij hen heten de favorieten "Bladwijzers", kan dat ? Heb hem daarna terug weggedaan vooral omdat ik geen filmpjes van YouTube kon zien, bij iedere post waar een link naar YouTube stond kreeg ik de melding dat ik niks kon zien omdat: "YouTube" down is of omdat Flash niet geladen was, heb zonet een zoekopdracht naar Flash gedaan en zowat ieder programma heeft zo'n Flash. Dus die Flash van Firefox, wadesda ???
                                Noemt inderdaad bladwijzers. Je kan een bladwijzerbalk hebben (standaard aan) waar je favo's kan opzetten, en als je op het woord Bladwijzers een link dropt, wordt hij in dat menu gezet.
                                Flash moet voor elke browser apart geinstalleerd worden, dus dat moet je inderdaad downloaden. Dat verzorgt de bewegende en interactieve zaken op websites.
                                Gewoon firefox gebruiken, is veel veiliger ook dan IE.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                                  Double A heeft het al gezegd. Wel een workaround eigenlijk, want normaal zou het formaat bij afsluiten moeten onthouden worden.

Dus:
                                  Staat je Internet Explorer snelkoppeling op je bureaublad? Indien nee, sleep die naar je bureaublad. (hoeft eigenlijk niet, maar is makkelijker) Indien ja: rechtsklikken op dat icoontje, selecteer 'Eigenschappen'. Bij 'Uitvoeren' kan je kiezen tussen 'Normaa vensterl', 'Geminimaliseerd' en 'Gemaximaliseerd'. Kies die laatste. Klik Ok.

Dubbelklik op je snelkoppeling. Tada!
                                  Hi ICM,

Sorry maar met de beste wil van de wereld kan ik bij rechtsklikken op het I.E. icoontje geen "uitvoeren" vinden onder eigenschappen. Als ik op eigenschappen klik dan kan ik zo'n 7tal items bezien/wijzigen, nl. Algemeen, Beveiliging, Privacy, Inhoud, Verbindingen, Programma's en Geavanceerd. Maar in geen enkele van deze is er melding van "uitvoeren" ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door trainfreak Bekijk Berichten
                                    Je hebt/had waarschijnlijk geen flash player plug in voor firefox.
                                    Je kan die gratis downloaden, samen met nog veel andere erg handige add-ons...

Als je naar youtube surft kan je die van daar installeren dacht ik.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Double A Bekijk Berichten
                                    Noemt inderdaad bladwijzers. Je kan een bladwijzerbalk hebben (standaard aan) waar je favo's kan opzetten, en als je op het woord Bladwijzers een link dropt, wordt hij in dat menu gezet.
                                    Flash moet voor elke browser apart geinstalleerd worden, dus dat moet je inderdaad downloaden. Dat verzorgt de bewegende en interactieve zaken op websites.
                                    Gewoon firefox gebruiken, is veel veiliger ook dan IE.
                                    Waw, zoveel en zo rap respons..... 't is precies vrijdagnamiddag en de moment om beginnen "uit te bollen" voor de week-end ???
                                    Nu moet ik weg maar 'k zal misschien vanavond nog eens proberen om die Firefox te herladen en dan ook zien of ik aan zo'n Flash kan geraken. (Hetzij via firefox hetzij via youtube?). Ik had wel de indruk dat, toen ik deze site opriep na downloaden van firefox de respons veel rapper was, maar dat kan toeval geweest zijn natuurlijk. Nogmaals hartelijk dank en tot later.

Comment

• Heb deze avond nog eens geprobeerd met Firefox maar dat kwam niet slim, momenteel ben ik met Google Chrome bezig. Eens curieus of dat gaat meevallen, heb in ieder geval even geprobeerd van een filmpje op te laden en dat werkte. Zal nog eens proberen met eentje van "knappe filmpjes" dat ik met firefox niet kreeg, eens zien of het hiermee gaat. Ciao.

En dat schijnt te werken, heb die laatste van gta geprobeerd (waar hij die comment van mierentetjes ondergezet heeft?) en het kwam goed door en startte ook goed op.

Comment

Hi ICM,

Sorry maar met de beste wil van de wereld kan ik bij rechtsklikken op het I.E. icoontje geen "uitvoeren" vinden onder eigenschappen. Als ik op eigenschappen klik dan kan ik zo'n 7tal items bezien/wijzigen, nl. Algemeen, Beveiliging, Privacy, Inhoud, Verbindingen, Programma's en Geavanceerd. Maar in geen enkele van deze is er melding van "uitvoeren" ??
                                        Ah, je zit met het rechtstreeks icoontje.

Klik op het IE icoontje rechts, kies Snelkoppeling maken. Er zal een nieuw icoontje verschijnen. Op dit nieuwe icoontje rechtsklikken -> eigenschappen -> uitvoeren: gemaximaliseerd.

Comment

• Hi ICM,

Bedankt voor het berichtje maar ik ben, zoals reeds gezegd, momenteel met GoogleChrome bezig, en dat schijnt goed mee te vallen. Ga het nog een paar dagen proberen en dan zie ik wel. (Alhoewel ik niet precies weet wat je met het rechter icoontje bedoeld hoor ? Sorry).

Comment

Working...
                                          X