Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb een vervelend probleempje.

Ik ben momenteel op vakantie en heb m'n laptop bij.

Nu kan ik hier rond de receptie gratis wifi gebruiken alleen ..

... hij connecteerd niet naar het netwerk.

Het is te zeggenhij connecteerd wel maar krijgt geen ipadres. Hij blijft hangen op "netwerkadres vernieuwen"

De tcp/ip settings staan allemaal op auto matisch laten toewijzen, ik weet niet waarom hij niet connecteerd.

Andere gasten hier verbinden zonder problemen maar er zijn er nog met hetzelfde probleem ook.

iemand een oplossing hiervoor?

Ik kom straks eens naar de antwoorden piepen en dan kan ik straks nog eens komen proberen (zit hier nu op een pc van de camping zelf bezig)

tot straks

Comment

• Ik heb dat ook al eens gehad met mijn iPhone, toen moest ik gewoon alle netwerkinstellingen resetten

Je kunt dus eens proberen om je netwerk te herstellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
        Ik heb een vervelend probleempje.

Ik ben momenteel op vakantie en heb m'n laptop bij.

Nu kan ik hier rond de receptie gratis wifi gebruiken alleen ..

... hij connecteerd niet naar het netwerk.

Het is te zeggenhij connecteerd wel maar krijgt geen ipadres. Hij blijft hangen op "netwerkadres vernieuwen"

De tcp/ip settings staan allemaal op auto matisch laten toewijzen, ik weet niet waarom hij niet connecteerd.

Andere gasten hier verbinden zonder problemen maar er zijn er nog met hetzelfde probleem ook.

iemand een oplossing hiervoor?

Ik kom straks eens naar de antwoorden piepen en dan kan ik straks nog eens komen proberen (zit hier nu op een pc van de camping zelf bezig)

tot straks
        zet je wifi-kaart eens op b/g indien het een n-kaart is.

Welk model portable ? Toevallig een medion van 2 jaar terug ? Die hadden allemaal zo'n sporadische wifi-problemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
          Ik heb dat ook al eens gehad met mijn iPhone, toen moest ik gewoon alle netwerkinstellingen resetten

Je kunt dus eens proberen om je netwerk te herstellen.
          herstellen, herstarten, kaart op en afzetten, ... allemaal geprobeerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
            zet je wifi-kaart eens op b/g indien het een n-kaart is.

Welk model portable ? Toevallig een medion van 2 jaar terug ? Die hadden allemaal zo'n sporadische wifi-problemen
            tis een oudere HP

Thuis werkt die zonder problemen op mijn wifi.

Comment

• en wat is b/g?

Enfin, nog geen oplossing dus, kom later nog wel eens terug, ga nu langs de zee joggen

Comment

• Ben je zeker dat je via DHCP je IP moet krijgen? Zou voorbeeld kunnen dat je een IP adres in het hotel moet gaan afhalen of zo. Ik weet kan stom klinken, maar ter beveiliging...

Dat je dus een statish IP moet instellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                  tis een oudere HP

Thuis werkt die zonder problemen op mijn wifi.
                  heb het ook al voorgehad met oudere hp's. Oplossing was ergens in apparaatbeheer --> eigenschappen van wireless controller de snelheid op B/G zetten ipv B/G/N

edit: als ik spreek over oudere HP is dat 1-2 jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                    ow, welke oude bekende ik hier tegen het lijf loop. joo Dimi
                    moh thijs wist?
                    2000 Lancia Delta 1.9 TD
                    2000 Fiat Barchetta 1.8 16v
                    eg

Comment

heb het ook al voorgehad met oudere hp's. Oplossing was ergens in apparaatbeheer --> eigenschappen van wireless controller de snelheid op B/G zetten ipv B/G/N

Zal daar eens in gaan piepen, bedankt

Het gaat trouwens over een hp compaq NX9105. Al wat ouder dus.

Comment

Kan dit niet vinden, is dat nog apart van de kaart zelf?

Lukt dus nog altijd niet he, 't zal in orde gaan zijn tegen dat ik terug naar huis vertrek zeker?

Zonnige groetjes trouwens, nog steeds stralend weer hier

Comment

• Iemand een goed programma om je filmpje te kunnen draaien, en een klein beetje inzoomen ?
                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• VLC?.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                            cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
                              VLC?.
                              draaien= roteren
                              Mss wat verkeerd uitgedrukt

Comment

• Ah, ik had het inderdaad verkeerd begrepen..

cc

Comment

• Goog0l pOwaH:

Free Software: download free video conveters, ipod converter, iphone converters

cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
                                    Ah nice! thanks mate

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                      USB hub heeft een aparte voeding

Ik denk dat ik eens mijn usb poorten allemaal ga uninstallen via apparaatbeheer

Gaat kut worden met mijn muis
                                      Misschien al laat, maar, kijkt u even in uw BIOS instellingen of USB2 wel aan staat !

Comment

• Ik heb ook een probleempje ne het is moeilijk uit te leggen maar ik ga is een poging doen.

Op de indexpagina met alle recente onderwerpen bvb, worden lange titels afgekort met"...". Tot voor kort kon je die snel helemaal lezen door er met de muis even op te gaan staan en dan verscheen de hele titel in een gelig balkje.

Ik heb onlang IE8 geïnstalleerd en sindsdien doet die dat niet meer.

Aan welke instelling moet ik gaan prutsen?

Comment

• Nu nog een programmatje om bv de teller van je wagen meer in te zoomen, iemand ?

Comment

Working...
                                          X