Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Weet er iemand een goed programma om beschadigde afbeeldingen terug te herstellen en/of ze op z'n minst te kunnen lezen?

Alvast bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      Wat krijgen we nu
      Ik wou een liedje downloaden van youtube, zoek er een programmatje voor, en download "YoutubeMusicDownloader", programma is geinstalleerd en ik begin dat liedje te downloaden. Als de helft van dat liedje gedownload is stopt de download en zegt dat ik moet registreren om verder te gaan, ik annuleer en wil dat programma weer verwijderen en nu zegt m'n pc "U bent niet gemachtigd om deze bewerking uit te voeren"
      Ik krijg het er dus gewoon niet meer af. Telkens ik een URL in youtube kopieer opent dat programma ook plots. Hoe krijg ik het er weer af?
      Via configuratiescherm => software en verwijderen?

Ben je beheerder van de PC?

Comment

• Probleempje met html site.

Site wordt goed weergegeven in IE, maar als ik ze met google chrome of met safari bekijk, worden bepaalde tekens anders weergegeven.

' <-- dergelijk teken wordt bijvoorbeeld weergegeven als " ’ "
        ... <-- drie puntjes na elkaar wordt weergegeven als " … "
        é <-- wordt weergegeven als " é "

Iemand een oplossing?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
          Probleempje met html site.

Site wordt goed weergegeven in IE, maar als ik ze met google chrome of met safari bekijk, worden bepaalde tekens anders weergegeven.

' <-- dergelijk teken wordt bijvoorbeeld weergegeven als " ’ "
          ... <-- drie puntjes na elkaar wordt weergegeven als " … "
          é <-- wordt weergegeven als " é "

Iemand een oplossing?
          Sorry! We can't seem to find the resource you're looking for

Heb je deze gebruikt ?
          Life's too short. Not to. Live it.
          1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
          2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
          2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
          2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Ik heb nogal last van het feit dat ik op bijna alle sites die ik bezoek de browser de scrollbar positie niet onthoudt. Any ideas?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
              werkt ondertussen al, daar lag het idd aan

Toch bedankt!

Comment

• Argghhh...

Mijn USB 2.0 haalt snelheden van 1.1

Situatie:
                Moederbord met USB 2.0 poorten, Vista x64, externe harde schijven van USB 2.0.

--> Windows geeft melding "dit apparaat kan sneller werken, blablabla"
                Effectieve transferrate van max 12 MB/s

Vista installeert toch automatisch 2.0 drivers?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                  Argghhh...

Mijn USB 2.0 haalt snelheden van 1.1

Situatie:
                  Moederbord met USB 2.0 poorten, Vista x64, externe harde schijven van USB 2.0.

--> Windows geeft melding "dit apparaat kan sneller werken, blablabla"
                  Effectieve transferrate van max 12 MB/s

Vista installeert toch automatisch 2.0 drivers?
                  Gebeurd hetzelfde op een andere USB-poort?

Comment

• Yup, alle USB poorten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                      Yup, alle USB poorten...
                      Allemaal? Hmm, das vreemd.
                      Ooit eens een probleem gehad met een Epson printer, die werkte op bepaalde poorten trager, niet allemaal.

Enige reden die ik kan bedenken is dat uw controller alleen maar USB1.1 aankan. Ma dat lijkt mij sterk aangezien je een x64 besturingssysteem draait.

Eens proberen, heb je ergens een laptop of andere pc in de buurt? En daarop eens testen...

edit: om welke externe harde schijf gaat het?
                      Last edited by ; 10/06/2009, 21:57.

Comment

• Die harde schijven werken uiteraard veel sneller op mijn laptop en bij mijn maat zijn pc, het is daarom dat het me nu zo frustreerd

De drivers proberen updaten via apparaatbeheer lukt natuurlijk niet, windows denkt altijd dat de beste drivers er reeds opstaan

Comment

• Net wat gegoogeld.

Zitter er trage USB devices aangesloten op uw pc? ( Muis of toetsenbord soms? webcam? )

En ja, misschien eens kijken naar drivers bij de fabrikant zelf? En die dan installeren. Drivers updaten via apparaatbeheer, bij mijn weet heeft dat nog nooit gewerkt :p

Comment

• Gohja, mijn muis steekt er ook in ja, maar of 'ie daardoor traag is?
                            Zowel mijn achterste als mijn voorste USB poorten zijn traag.

Bij MSI heb ik ook al gekeken voor drivers, maar blijkbaar hebben ze er geen voor USB...
                            Bij apparaatbeheer zie ik wel 3 of 4 groepen (andere namen) van telkens 3 of 4 usb poorten, terwijl ik gewoon vanachter 4 usb poorten + 1 hub van 4 poorten daarop (ook 2.0) en vanvoor 2 usb poorten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 5@mw!$3 Bekijk Berichten
                              edit: om welke externe harde schijf gaat het?
                              1x een WD passport van 160 GB, en 1x een WD Elements van 1 TB.

Comment

• Dat is wel normaal dat je meer USB poorten ziet dan dat je fysisch hebt. Op je moederbord zitten er nog uitbreidingsconnectors voor moest je meer poorten willen.

Hmm, die hub, daar heb ik het zo niet voor. Van waar haalt die zijn stroom? Zit die nog met een apparte stekker in het stopcontact? of is die alleen maar verbonden met de USB poort? En haalt die dus ook zijn stroom uit een USB poort?
                                Dit kan wel eens voor problemen zorgen.

Ik weet deze oplossingen lijken misschien ver gezocht, maar als uw HD perfect werkt op andere computers, behalve op de uwe, dan moet je het denk ik ver gaan zoeken...

Comment

• USB hub heeft een aparte voeding

Ik denk dat ik eens mijn usb poorten allemaal ga uninstallen via apparaatbeheer

Gaat kut worden met mijn muis

Comment

• Hmm, tis echt iets raar. Kzou al mijn USB apparaten eerst eens uittrekken ( en uw muis dan laten zitten... ) en kijken wat het geeft.

Alst dan nog is, nja, veel meer kan ik ook niet bedenken...
                                    Echt raar probleem.

Comment

• Heeft er iemand een idee hoe ik de klank van mijn laptop kan afstellen?
                                      Er komt namelijk te veel bas uit en ik vind nergens waar ik dit kan afstellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gattuso Bekijk Berichten
                                        Heeft er iemand een idee hoe ik de klank van mijn laptop kan afstellen?
                                        Er komt namelijk te veel bas uit en ik vind nergens waar ik dit kan afstellen.
                                        Mogelijks met een tooltje die bij de drivers kwam van je geluidskaart...

en anders zit er in je media player ook meestal wel een equalizer...
                                        2000 Lancia Delta 1.9 TD
                                        2000 Fiat Barchetta 1.8 16v
                                        eg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guess_who Bekijk Berichten
                                          Mogelijks met een tooltje die bij de drivers kwam van je geluidskaart...

en anders zit er in je media player ook meestal wel een equalizer...
                                          ow, welke oude bekende ik hier tegen het lijf loop. joo Dimi
                                          1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Working...
                                          X