Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat krijgen we nu
Ik wou een liedje downloaden van youtube, zoek er een programmatje voor, en download "YoutubeMusicDownloader", programma is geinstalleerd en ik begin dat liedje te downloaden. Als de helft van dat liedje gedownload is stopt de download en zegt dat ik moet registreren om verder te gaan, ik annuleer en wil dat programma weer verwijderen en nu zegt m'n pc "U bent niet gemachtigd om deze bewerking uit te voeren"
Ik krijg het er dus gewoon niet meer af. Telkens ik een URL in youtube kopieer opent dat programma ook plots. Hoe krijg ik het er weer af?
Via configuratiescherm => software en verwijderen?
Sorry! We can't seem to find the resource you're looking for
Heb je deze gebruikt ?
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Zitter er trage USB devices aangesloten op uw pc? ( Muis of toetsenbord soms? webcam? )
En ja, misschien eens kijken naar drivers bij de fabrikant zelf? En die dan installeren. Drivers updaten via apparaatbeheer, bij mijn weet heeft dat nog nooit gewerkt :p
Gohja, mijn muis steekt er ook in ja, maar of 'ie daardoor traag is?
Zowel mijn achterste als mijn voorste USB poorten zijn traag.
Bij MSI heb ik ook al gekeken voor drivers, maar blijkbaar hebben ze er geen voor USB...
Bij apparaatbeheer zie ik wel 3 of 4 groepen (andere namen) van telkens 3 of 4 usb poorten, terwijl ik gewoon vanachter 4 usb poorten + 1 hub van 4 poorten daarop (ook 2.0) en vanvoor 2 usb poorten...
Dat is wel normaal dat je meer USB poorten ziet dan dat je fysisch hebt. Op je moederbord zitten er nog uitbreidingsconnectors voor moest je meer poorten willen.
Hmm, die hub, daar heb ik het zo niet voor. Van waar haalt die zijn stroom? Zit die nog met een apparte stekker in het stopcontact? of is die alleen maar verbonden met de USB poort? En haalt die dus ook zijn stroom uit een USB poort?
Dit kan wel eens voor problemen zorgen.
Ik weet deze oplossingen lijken misschien ver gezocht, maar als uw HD perfect werkt op andere computers, behalve op de uwe, dan moet je het denk ik ver gaan zoeken...
Comment