Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Chrome gebruik ik niet uit principe, google heeft al veel te veel macht, als ze ook nog eens zo mijn surfgedrag gaan monitorren is het hek helemaal van de dam ...
Vuurvosje
Vuurvosje development wordt quasi volledig bekostigd door centen van google
Ik kan dus geen enkele grote wallpapers als achtergrond zetten op men pc
Het is toch een vrij nieuw scherm (2007) dit is de grote
en als ik hem op men bureaublad zet:
En als ik hem op gecentreerd zet dan zie je enkel de achterlichten..
Is hier iets aan te doen? Als ik een foto van bv 1200 x 805 gecentreerd zet dan is het natuurlijk geen probleem.
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
foto resizen naar 1024 breed of 768 hoog (wat het kleinst is) en dan centreren.
Maar dan heb je wel kwaliteitsvermindering
Maar kheb er nu een programma voor en dan heb je geen kwaliteitsvermindering het kon zijn dat er iets aan men instellingen lag ofzo
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Weet er iemand een goed program om muziek cd te branden?
Nero geeft soms aan dat de lege cd niet leeg is enzovoort
En Windows Media Player zegt dat de cd niet geschikt is tsss :s
Wat krijgen we nu
Ik wou een liedje downloaden van youtube, zoek er een programmatje voor, en download "YoutubeMusicDownloader", programma is geinstalleerd en ik begin dat liedje te downloaden. Als de helft van dat liedje gedownload is stopt de download en zegt dat ik moet registreren om verder te gaan, ik annuleer en wil dat programma weer verwijderen en nu zegt m'n pc "U bent niet gemachtigd om deze bewerking uit te voeren"
Ik krijg het er dus gewoon niet meer af. Telkens ik een URL in youtube kopieer opent dat programma ook plots. Hoe krijg ik het er weer af?
Comment