Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Outlook Express 6

Comment

• Probleem met iTunes. Als ik iTunes probeer te openen krijg ik de melding: "De map iTunes kan niet worden gevonden of aangemaakt, maar is wel vereist. Standaard bevindt deze map zich in de map Muziek."

Eerst heb ik iTunes geherinstalleerd => probleem blijft

Dan ben ik eens naar de map Muziek gaan kijken. Dit is een map die bij mij eigenlijk niet bestaat. Ooit heb ik de locatie van de snelkoppeling naar Muziek eens veranderd naar een locatie op een externe HDD. Sinsdien werkt de snelkoppeling niet meer en is de map Muziek ook "weg". Hierdoor kan ik zelf ook geen map creëren in Muziek.

Dan heb ik terug even op internet gezocht. Daar heb ik dan gelezen dat je iTunes een andere standaardmap moet toewijzen. Dit doet je ergens via opties ofzo, maar hiervoor moet je wel het programma kunnen openen...

Een andere oplossing is dan weer een ander programma dan iTunes gebruiken. Hiervoor moet je echter eerst in iTunes aangeven dat je de iPod als harde schijf wil gebruiken. Ook hiervoor moet je in het programma zijn

Iemand een ideetje of oplossing?
      Last edited by M3 E46 SMGII; 28/03/2009, 16:35.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
        Outlook Express 6
        Hier staat de verklaring, VLC voorziet geen MIME type voor Outlook Express. Die MIME-types zijn de links tussen een extensie en een programma. In feite is dat niks dommers als :

.VLC -> C:\Program Files\VLC\player.exe %file%

Maar, blijkbaar vind VLC het niet nodig om dat te voorzien, aangezien er reeds op Windows niveau een linking gebeurt tussen extensie en programma. Can't blame them, als je VLC gebruikt, is het om af te zijn van MS software, dan ga je ook geen MS email client gebruiken, en dus heeft die software dan ook geen ondersteuning nodig voor (anti-MS) software

Comment

• Denk dat ik het snap.
          Wat moeten we dan best veranderen?
          VLC of OE buiten shotten?

Comment

• Kan je op een iMac 5.1 gebruiken?
            Aangezien die dingen slechts 1 audio-ingang hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
              Kan je op een iMac 5.1 gebruiken?
              Ontbreekt er geen woord?

edith: ah, dolby zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                Denk dat ik het snap.
                Wat moeten we dan best veranderen?
                VLC of OE buiten shotten?
                LOL, euhm, optie 3 :

File steeds opslaan, en dan openen

Gij moogt kiezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                  Probleem met iTunes. Als ik iTunes probeer te openen krijg ik de melding: "De map iTunes kan niet worden gevonden of aangemaakt, maar is wel vereist. Standaard bevindt deze map zich in de map Muziek."

Eerst heb ik iTunes geherinstalleerd => probleem blijft

Dan ben ik eens naar de map Muziek gaan kijken. Dit is een map die bij mij eigenlijk niet bestaat. Ooit heb ik de locatie van de snelkoppeling naar Muziek eens veranderd naar een locatie op een externe HDD. Sinsdien werkt de snelkoppeling niet meer en is de map Muziek ook "weg". Hierdoor kan ik zelf ook geen map creëren in Muziek.

Dan heb ik terug even op internet gezocht. Daar heb ik dan gelezen dat je iTunes een andere standaardmap moet toewijzen. Dit doet je ergens via opties ofzo, maar hiervoor moet je wel het programma kunnen openen...

Een andere oplossing is dan weer een ander programma dan iTunes gebruiken. Hiervoor moet je echter eerst in iTunes aangeven dat je de iPod als harde schijf wil gebruiken. Ook hiervoor moet je in het programma zijn

Iemand een ideetje of oplossing?
                  Ik heb een oplossing gevonden. Eerst iPod manueel in schijfmodus zetten op deze manier en dan gewoon met Winamp de aanpassingen doorvoeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                    Kan je op een iMac 5.1 gebruiken?
                    dat je maar 1 ingang hebt is geen probleem. je moet 3 uitgangen hebben.
                    2015 BMW F11 520dA
                    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      Ontbreekt er geen woord?

edith: ah, dolby zeker?
                      Ja.

Wil al lang een iMac aanschaffen maar zie hier net dat die dingen dus maar 1 ingang hebben en ik zit hier met 5.1 Logitech speakers...

Waarschijnlijk zal er wel zo'n externe geluidskaart ofzo bestaan waar ge die moet inpluggen, denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                        dat je maar 1 ingang hebt is geen probleem. je moet 3 uitgangen hebben.
                        Ok. Pc-noob alert.
                        Ik zie hier http://images.apple.com/imac/images/...ts20090303.jpg maar 1 uitgang/ingang, whatever.

En van mijn speakers komen er 3 gekleurde kabeltjes.

Comment

• Ik zie wel veel USB-poortjes: http://www.alternate.be/html/product...artno=KK%23T42
                          Life's too short. Not to. Live it.
                          1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                          2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                          2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                          2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• ja je stuurt geluid UIT je pc, dus heb je een uitgang nodig he

maar euhm, die iMac heeft inderdaad maar 1 uitgang (en ook 1 ingang). dus je zal inderdaad zo'n externe USB-geluidskaart moeten kopen.
                            2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                              ja je stuurt geluid UIT je pc, dus heb je een uitgang nodig he

maar euhm, die iMac heeft inderdaad maar 1 uitgang (en ook 1 ingang). dus je zal inderdaad zo'n externe USB-geluidskaart moeten kopen.
                              Tenzij ik me vergis is die 1 uitgang ook digitaal, en kan je daar mits de juiste kabel een 5.1 systeem aanhangen. Dat 5.1 systeem doet dan zelf de opsplitsing naar verschillende kanalen.

Inhoud van de verpakking

Logitech Z-5500 digitaal luidsprekersysteem: 4 satellieten, 1 middenkanaal, 1 subwoofer
                              6-kanaals direct-kabel
                              Digital SoundTouch-controlecentrum
                              Draadloze afstandsbediening, inclusief batterijen
                              Gebruikershandleiding

Comment

• correct, uitgang is optisch digitaal. alles hangt er van af welk setje Glenn heeft natuurlijk
                                2015 BMW F11 520dA

Comment

• Ik heb de Z-5400.

Comment

• Mensen die weten hoe een website te beschermen tegen malware/spyware/wormen/whatever?

Heb destijds mijn website zelf gemaakt, maar laatste tijd vind ik af en toe zo'n onzichtbare iframe terug in mijn index.html en home.html .....

Comment

• Bestaat er een manier om al m'n adressen van m'n Microsoft Outlook
                                      te kopiëren naar een andere PC ?

Comment

• zeker.

bestand -> importeren en exporteren -> naar een bestand exporteren -> door tabs gescheiden waarden (windows) -> contactpersonen -> geef een naam in + waar je het wil opslaan

op je andere pc doe je dan hetzelfde maar dan doe je na stap 2 "gegevens uit een ander programma of bestand importeren"
                                        2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                                          Bestaat er een manier om al m'n adressen van m'n Microsoft Outlook
                                          te kopiëren naar een andere PC ?
                                          Exporteren

Comment

Working...
                                          X