Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wil je graag een groot scherm of mag het wat compact zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      Wil je graag een groot scherm of mag het wat compact zijn?
      laptop minstens 17inch

indien enkel pc heb ik enkel een bak nodig, rest heb ik

Comment

• 17" laptop

Totaal niet handig, veel te lomp. Ben je beter dat je een kleinere pakt en die aansluit op een extern scherm als je aan een bureau zit. Maar als jij 17" wil dan wil ik daar wel voor kijken

Comment

• Ik zou eerder kijken naar de max. resolutie dan de schermgrootte.

Comment

• Dell fournit des solutions technologiques, des services et du support. Achetez des ordinateurs portables, des PC à écran tactile, des ordinateurs de bureau, des serveurs, des solutions de stockage, des écrans, des produits de gaming et des accessoires

En samenstellen naar uw goesting (of toch ongeveer ).

Comment

17" laptop

Totaal niet handig, veel te lomp. Ben je beter dat je een kleinere pakt en die aansluit op een extern scherm als je aan een bureau zit. Maar als jij 17" wil dan wil ik daar wel voor kijken
              Ik ben eigenlijk ook niet te vinden voor een 17" laptop maar als die als vervanger dient van een vaste desktop en zelden van z'n vaste plaats komt, zou ik toch ook 17" nemen. Pas als je die dagelijks moet versleuren in een tas etc. dan zou ik voor een 15" gaan. Handiger, kleiner, minder gewicht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                Ik ben eigenlijk ook niet te vinden voor een 17" laptop maar als die als vervanger dient van een vaste desktop en zelden van z'n vaste plaats komt, zou ik toch ook 17" nemen. Pas als je die dagelijks moet versleuren in een tas etc. dan zou ik voor een 15" gaan. Handiger, kleiner, minder gewicht.
                15" + 2e monitor >>> 17"

Comment

• Heb recent een compaq laptop 17" aangekocht voor een schappelijke prijs
                  ( 650 eur - FNAC ) voor m'n privé. Tip voor Cayenne.
                  En het is ook voornamelijk om te surfen , foto's te bekijken en hier en daar een
                  kleinigheidje.

Ik moest er dan natuurlijk nog office windows bijnemen ( 99 eur )
                  't is de student versie. Maar wat zie ik nu op de doos ( die ik al geopend heb )
                  dat microsoft outlook er niet bij zit...
                  Kan ik den outlook dan eventueel apart downloaden en betalen of bestaan er
                  andere mogelijkheden ?

Thx

Comment

• Outlook zit bij Office

Comment

• Blijkbaar niet bij het Student Pack

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                        Outlook zit bij Office
                        Fout In de duurdere versies van Office ja.

Comment

• Enkel Excel, Powerpoint en Word. Oh ja, en OneNote. Nog nooit gebruikt, OneNote.

Comment

Fout In de duurdere versies van Office ja.
                            ???

DUS?

het zit toch bij Office dan, of niet?

Comment

• Zou het beter nog proberen inruilen tegen de versie met outlook incl
                              ( maar ik twijfel of ze het zullen doen aangezien ik de doos al heb geopend )

Kon diene pipo mij dat niet vertellen , ik vertrouwde op z'n service

Braaf zijn in Lebbeke hé

Comment

???

DUS?

Maar niet in elke versie. Dus je kan niet zeggen "Outlook zit in Office". Je moet specifieker zijn.

Comment

???

DUS?

EEN VOGEL IS EEN MUS

Eigenlijk niet hé , want ik was in de veronderstelling dat het erbij zat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                                    Zou het beter nog proberen inruilen tegen de versie met outlook incl
                                    ( maar ik twijfel of ze het zullen doen aangezien ik de doos al heb geopend )

Kon diene pipo mij dat niet vertellen , ik vertrouwde op z'n service

Braaf zijn in Lebbeke hé
                                    Hebde gevraagd of er Outlook in zat?

Comment

• ik heb gezegd dat ik nog Office nodig had ook ... hij met mij naar boven
                                      ( in de fnac wel te verstaan ) haalt een doos van het schap en ik tjaffel
                                      met hem terug naar beneden en betaal alles.

Kon dat toch wel ne keer aangehaald hebben , ik weet hem wel te vinden

Comment

• Of installeer Thunderbird

Comment

• Ik gebruik toch ook liever Outlook. Vooral de sync tussen pc's en m'n gsm enzo is een pluspunt. In Thunderbird moest ik eerst syncen met Google Agenda en zo naar m'n gsm. En gewoon ja, vond het niet praktisch. Heb nochtans heel lang Thunderbird gebruiker geweest. Mijn pa gebruikt het nog steeds, heeft dan ook geen agenda te beheren en enkel wat mails.

Comment

Working...
                                          X