Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een vrij dringende vraag:
    We hebben hier nog een Cybershot fototoestel liggen (7.2MP) van Sony .
    Er steekt een kaartje in van 1 GB, omdat het van 4 GB niet werkt

Als je het kaartje van 4 GB erin steekt komt er op 'toegang' en kan je niets doen . Met het kaartje van 1 GB heb ik dit niet, en werkt alles perfect .
    Wat kan de oorzaak zijn ? Het kaartje van 4 GB heeft overlaatst nog perfect gewerkt . Ik heb het kaartje ook al in men PSP gestoken om te zien dat er toevallig muziek of videobestanden opstaan,maar via pc krijg ik het ook niet geopend Hoe los ik dit op ?

Alvast bedankt!
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
      Een vrij dringende vraag:

Als je het kaartje van 4 GB erin steekt komt er op 'toegang' en kan je niets doen . Met het kaartje van 1 GB heb ik dit niet, en werkt alles perfect .
      Wat kan de oorzaak zijn ? Het kaartje van 4 GB heeft overlaatst nog perfect gewerkt . Ik heb het kaartje ook al in men PSP gestoken om te zien dat er toevallig muziek of videobestanden opstaan,maar via pc krijg ik het ook niet geopend Hoe los ik dit op ?

Alvast bedankt!
      Bestaat er geen software op de PC die die dingen kan scannen (gesteld dat je uw kaart op een PC kan aansluiten) ... Dat zou ik doen. Heb nog maar 1 maal corruptie gehad van een kaart, heb zoveel mogelijk leeggehaald, en daarna werkte dat perfect terug ... mogelijks was er een dergelijke functie op het foto-toestel zelf, voor zover ik me herinner.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
        Bestaat er geen software op de PC die die dingen kan scannen (gesteld dat je uw kaart op een PC kan aansluiten) ... Dat zou ik doen. Heb nog maar 1 maal corruptie gehad van een kaart, heb zoveel mogelijk leeggehaald, en daarna werkte dat perfect terug ... mogelijks was er een dergelijke functie op het foto-toestel zelf, voor zover ik me herinner.
        Geen idee
        Maar het kaartje werkt ook op men psp. Dus wou ik men psp aansluiten via de computer, maar dan krijg ik een melding dat er niets op staat

Op dit fototoestel staan geen dergelijke functie denk ik, omdat als het kaartje erin steekt, ik gewoon niets kan doen

Comment

Een vrij dringende vraag:

Alvast bedankt!
          ondersteun dat toestel wel 4gb?
          wel vreemd dat je pc het ook nietkan openen, maar het herkent het kaartje wel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door piet-snot Bekijk Berichten
            ondersteun dat toestel wel 4gb?
            Het heeft daarvoor, perfect gewerkt

Comment

Het heeft daarvoor, perfect gewerkt
              kan je het kaartje formatteren via de pc? (rechtermuisknop, formatteren)
              dan ben je wel de gegevens kwijt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door piet-snot Bekijk Berichten
                kan je het kaartje formatteren via de pc? (rechtermuisknop, formatteren)
                dan ben je wel de gegevens kwijt...
                Nope; want als ik het fototoestel aanzet, komt erop toegang, en kan ik NIETS doen . dus als ik hem aansluit op de PC gebeurt er niets.
                Ik heb het kaartje via men psp al proberen te formatteren , maar die zegt dan weer dat er geen kaartje insteekt

Comment

• je leest dat kaartje op je pc altijd via je fototoestel? heb je geen aparte kaartlezer?
                  2015 BMW F11 520dA
                  1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                    je leest dat kaartje op je pc altijd via je fototoestel? heb je geen aparte kaartlezer?
                    een aparte kaartlezer niet neen.
                    Altijd via het fototoestel. Of soms via de PSP , maar dat is dan in noodgevallen

Comment

• zoek eens een pc met kaartlezer he
                      2015 BMW F11 520dA

Comment

• Als auto defrag opstaat en de disk performance op 100% blijft, hoef ik dan nog zelf een defragmentatie te starten, zo af en toe?

Comment

• Vorig jaar kochten we een EOS 30D, nu is er een computer overschakeld op Vista, en de EOS Utility werkt niet tesamen met vista...

Iemand die een vista-compatibele versie van eos utility heeft?

En hoe geraak ik daar aan?
                          I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten

Als auto defrag opstaat en de disk performance op 100% blijft, hoef ik dan nog zelf een defragmentatie te starten, zo af en toe?
                            Ik ken de desbetreffende software niet, maar het principe wel;

- ofwel draai je af en toe - manueel - een defrag
                            - ofwel zet je dat op auto, en dan zit ie constant, zeer kleine wijzigingen aan te brengen, in het ideale geval telkens wanneer de PC in kwestie niets aan het doen is

In principe is het niet nodig, maar als de PC even aanstaat en niets te doen heeft, waarom niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
                              Vorig jaar kochten we een EOS 30D, nu is er een computer overschakeld op Vista, en de EOS Utility werkt niet tesamen met vista...

Iemand die een vista-compatibele versie van eos utility heeft?

En hoe geraak ik daar aan?
                              Zegt tegen Canon dat ze dringend aan die soft moeten werken, want sebiet is de opvolger van Vista er. Een oplossing is : een oude PC opzoeken. Ofwel dual boot (brrr, ik mag er niet aan denken), ofwel tout-court een ander OS op die PC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                                zoek eens een pc met kaartlezer he
                                Ik heb er ook nog steeds geen gekocht, maar men printer/kopiermachien/blabla, heeft er een, en dus

Comment

• ingebouwd in de meeste laptops tegenwoordig
                                  2015 BMW F11 520dA

Comment

• Niet echt een pc-probleem maar weet iemand wat je moet doen om bij een Mobistar nummer rechtstreeks op iemands antwoordapparaat te bellen?

Is soms handig als je denkt dat die persoon al (of nog) slaapt

Comment

• Ik wil een filmpje, zelfgemaakt met de camera, 20x versneld afspelen en zo ook kunnen bewaren en in een grotere montage zetten. Tamcarworks-gewijs, zoals ze zeggen

Tips? Progs?
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
                                        Niet echt een pc-probleem maar weet iemand wat je moet doen om bij een Mobistar nummer rechtstreeks op iemands antwoordapparaat te bellen?

Is soms handig als je denkt dat die persoon al (of nog) slaapt
                                        Miobistar

Message Deposit
                                        Message Deposit Message Deposit Met Message Deposit kan je een bericht inspreken op de Voice Mail van een Mobistar-klant zonder dat zijn gsm rinkelt. Je correspondent wordt met een sms’je verwittigd dat hij een nieuw bericht heeft. Message Deposit gebruiken is eenvoudig: Met je gsm in België Bel . Toets het nummer van je Mobistar-correspondent in en druk daarna op . Je wordt verbonden met de Voic
                                        http://partners.mobistar.be/faq/page...part=1&lang=nl Aug 06, 2008 -11 k

WTF, waar moet je nu op drukken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                          Miobistar

WTF, waar moet je nu op drukken?
                                          Beertje verder gezocht, 5500 bellen en daarna op hekje drukken

Comment

Working...
                                          X