Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Per jaar of 2 dat je een nieuwe laptop koopt he, en die dingen zijn groot en lomp, vaak, en tweedehands is dat nog 10 euro waard (want niemand heeft dat type nog)
IBM kopen, die doen normaalgezien lang met hun docks.
Ze hebben nu net een nieuw dock uit, dus dan kan je weer voor een heel eind voort.
(Heb zelf een T43 met Dock II, waar de ganse T4x-serie op past en nog een pak modellen van hen.)
Ik moet in een word bestand gewoon drie namen onder elkaar typen en steeds verspringt hij dan meer dan 1 alinea
Normaal staat alles netjes onder elkaar, maar bij mij is het met 1/2 regels tussen, dit terwijl interlinie niet op staat.
Aan wat kan dat nog liggen?
Je moet de tekst selecteren en dan in 1 van de menutjes Alinea zoeken en dan kan je die afstand instellen. Met de 2007 is het makkelijk maar met da andere versies weet ik het ni vanbuiten.
Je moet de tekst selecteren en dan in 1 van de menutjes Alinea zoeken en dan kan je die afstand instellen. Met de 2007 is het makkelijk maar met da andere versies weet ik het ni vanbuiten.
Lukt niet precies, als ik het op enkel zet (qua afstand, wat het minste is, staat het even ver)
Komt door die Vista waar we op gewerkt hebben en het dan hebben moeten overzetten op oudere versies denk ik
Ga achter het woorde staan, en druk op return om naar de volgende regel te gaan. Als je tegelijk shift ingedrukt houd, dan staat het netjes op de volgende regel ipv 1.5 regels. Laat het ff weten of het gelukt is, anders kan je me de text mailen.
Ga achter het woorde staan, en druk op return om naar de volgende regel te gaan. Als je tegelijk shift ingedrukt houd, dan staat het netjes op de volgende regel ipv 1.5 regels. Laat het ff weten of het gelukt is, anders kan je me de text mailen.
shift + enter is inderdaad de oplossing
alhoewel ik het raar vind... in 2007 is dat inderdaad standaard met een witregel als je gewoon enter duwt, maar in 2003 was dat gewoon naar de volgende lijn dacht ik
edit: oei, blijkbaar niet de oplossing? probeer es ander lettertype
alhoewel ik het raar vind... in 2007 is dat inderdaad standaard met een witregel als je gewoon enter duwt, maar in 2003 was dat gewoon naar de volgende lijn dacht ik
Lettertype was het ook niet, maar die shift + enter deed het hem toch
Goedzo. Dit is trouwens wel een instelling. Normaal gezien is het 1 regel als je enter drukt. Weet echter niet onmiddellijk te zeggen waar de instilling zit.
inderdaad, je kan 2007 instellen dat hij zoals 2003 reageert op dat gebied. 't Is eigenlijk gewoon de default omdraaien: ctrl-enter gebruiken om 1.5 te hebben ipv 1.0.
Effe googelen raad ik aan, ik weet het ook niet van buiten.
Comment