Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
    is het niet zo dat USA specs verschillen van de EU specs ?

just a guess hé
    Het is nochtans één via Dell België. Maar die specs zullen wel verschillen ja.

Comment

• Het is de moment om een Dell laptop te bestellen, sowieso korting van 70 tot 120 euro, gratis levering en kortingsbon van 15% ( GDSN$5ZT3M96FH )

Comment

• Iemand die mij kan zeggen hoe ik "auto-aanvullen" aan kan zetten ?

(de functie die automatisch de hele lijst aan websites die beginnen met 'a' weergeeft op het moment dat je de a intikt)

thx !
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Weet iemand hoe ik een .pdf file kan verkleinen? Bestand is nu 5,6MB groot. Alvast bedankt!

Comment

• Awel, misschien dat er iemand mij kan helpen met hetvolgende probleem :
            Sinds 10/04/08 zou ik een Security Update for Windows Vista ( KB930178 ) met status ‘IMPORTANT’ moeten installeren op m’n PC.
            Ik heb het al herhaalde malen geprobeerd maar ik krijg telkenmale foutcode 8007007B.
            ‘Get help’ levert niets op. Ik krijg gewoon een verwijzing naar ‘Troubleshoot problems with installing updates’ maar veel ben ik daar niet mee.

Ik heb totaal geen idee hoe ik dit moet oplossen.
            En ter info, ik ben niet PC-minded maar das misschien wel al duidelijk .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
              Iemand die mij kan zeggen hoe ik "auto-aanvullen" aan kan zetten ?

(de functie die automatisch de hele lijst aan websites die beginnen met 'a' weergeeft op het moment dat je de a intikt)

thx !
              Internet Explorer: Extra -> Internet-opties -> Tabblad Inhoud -> AutoAanvullen

Firefox: Extra -> Tab Privacy

Last edited by vliegher; 18/04/2008, 20:40.

Comment

• merci neger ! terechte terechtwijzing

tis gelukt
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
                  Ik heb gedaan wat er stond maar marcheert dus geen lap. Nog altijd hetzelfde probleem als ik die KB930178 wil installeren...
                  En ik snap trouwens niet waarom die link niet direkt kan worden opgegeven bij 'Get Help'.

Comment

• foutcode es intypen in google, der zijn ook heel wa links met mogelijke oplossingen.. kunt maar proberen hé

Comment

• Ik zoek een programma om verwijderde bestanden terug te vinden. Het probleem is echter dat het hier wel gaat om bestanden die ik een dik jaar geleden al verwijderd heb. Is het nog mogelijk die terug te vinden?

Comment

• op school moesten we hier mee werken:

R-TT offers disk recovery software and hard drive data recovery tools. Network and RAID support.
                        2015 BMW F11 520dA
                        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                          Ik zoek een programma om verwijderde bestanden terug te vinden. Het probleem is echter dat het hier wel gaat om bestanden die ik een dik jaar geleden al verwijderd heb. Is het nog mogelijk die terug te vinden?
                          Hangt van veel factoren af ... je weet dat, als je op delete duwt, die files eigenlijk niet weg zijn, maar enkel gemarkeerd voor delete. Het effectief wissen van een stuk van die file, is niet berekenbaar. Zo snel mogelijk die file terug proberen te halen, en zo weinig mogelijk op die disk uitvoeren, verhoogt de kans.

Google is uw vriend, zoiets zal wel werken :

Powerful undelete and file recovery software to recover and restore deleted files from hard drive, flash drive, USB external drive, digital camera memory card, and more.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                            Ik zoek een programma om verwijderde bestanden terug te vinden. Het probleem is echter dat het hier wel gaat om bestanden die ik een dik jaar geleden al verwijderd heb. Is het nog mogelijk die terug te vinden?
                            Valt te zien, als je een bestand verwijdert verwijder je dat niet echt, er wordt simpelweg gezegd gewoon iets gewijzigd waardoor het bestand niet zichtbaar is en niet meer meetelt in de ingenomen ruimte op uw harde schijf. Zolang er geen ander bestand naar dezelfde locatie (en daarmee bedoel ik niet de mappenstructuur op uw harde schijf) weggeschreven wordt ga je een bestand kunnen recupereren, anders niet meer. Een jaar is dus vrij lang, het is niet onmogelijk maar de kans is al vrij klein geworden. Heb zo eens een kodak binnengekregen van een vriendin, die kon geen foto's meer trekken omdat er iets corrupt was op haar geheugenkaart. Toen heb ik die hersteld en foto's gercupereerd (op vraag van haar). Ik heb haar toenmalige vriend met ne stijve piet gezien, gezellig was anders ! Van haar zaten er dan weer geen goei foto's tussen, typisch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                              Valt te zien, als je een bestand verwijdert verwijder je dat niet echt, er wordt simpelweg gezegd gewoon iets gewijzigd waardoor het bestand niet zichtbaar is en niet meer meetelt in de ingenomen ruimte op uw harde schijf. Zolang er geen ander bestand naar dezelfde locatie (en daarmee bedoel ik niet de mappenstructuur op uw harde schijf) weggeschreven wordt ga je een bestand kunnen recupereren, anders niet meer. Een jaar is dus vrij lang, het is niet onmogelijk maar de kans is al vrij klein geworden. Heb zo eens een kodak binnengekregen van een vriendin, die kon geen foto's meer trekken omdat er iets corrupt was op haar geheugenkaart. Toen heb ik die hersteld en foto's gercupereerd (op vraag van haar). Ik heb haar toenmalige vriend met ne stijve piet gezien, gezellig was anders ! Van haar zaten er dan weer geen goei foto's tussen, typisch.
                              Da's klote, ge had nog veel meer kunnen verdienen met dat jobke

Comment

• Twas nen armoeizaaier, wou ik zelf mijn tijd niet insteken

Comment

• Ben op zoek naar een site (in de trend van YouTube/Dailymotion) waar ik filmpjes kan uploaden van onbeperkte duur. Bij YT/DM is het beperkt tot 10min en 20min maar zoek sites met mogelijkheid om filmpjes van 30min up te loaden.
                                  Ik vind er maar geen

Alvast bedankt!

Comment

• video.google.com misschien? Volgens het geen ik terugvind zou het moet lukken http://video.google.com/support/bin/...l&answer=59090

Comment

• HELP!

Ik kan sinds gisteren bijna niets meer doen met mijn laptop. Hij toonde de laatste tijd regelmatig een bluescreen, waarna hij crashte en zichzelf weer opstartte. Doorgaans gebeurde zoiets nadat hij uit standby kwam, maar ditmaal was het zo'n 5 minuten na een gewone opstartprocedure.

Ik weet dat ondertussen iTunes database gecrasht is en dat ik tevergeefs een priority update heb proberen uit te voeren van AVG antivirus. AVG kan geen enkele scan meer uitvoeren, Office werkt niet meer deftig, explorer blokkeert makkelijk, pc werkt traag ...

Weet iemand wat ik hieraan kan doen of toch tenminste wat het probleem is?

Hij is nog in garantie, maar de vorige keer dat ik hem bij Vandenborre binnendeed ben ik hem anderhalve maand kwijt geweest, waarna er amper iets verbeterd was (integendeel). Nu twijfel ik of ik hem niet beter gewoon naar een (te betalen) computerhersteller-om-de-hoek doe, kwestie van geen bandwerk te laten doen, snelle en persoonlijke service te krijgen, en voor eens en voor altijd te weten hoever ik sta met dit probleemding. Maar tis natuurlijk kostelijk... raad?

Bijkomend probleempje is dat ik nogal gehecht ben aan mijn eigen laptop. Ik moet een thesis schrijven en kan wel over een reserve-pc beschikken van mijn vriendin.
                                      Last edited by wotr; 23/04/2008, 10:46.

Comment

• Format?

Het antwoord op alle problemen!

Topic Closed!
                                        Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                                          Format?

Het antwoord op alle problemen!

Topic Closed!
                                          Duidelijk nog nooit van Vista gehoord?

En ja, ik heb wel een weekje niets beters te doen dan alles opnieuw te installeren ...

Comment

Working...
                                          X