Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
    Ok, problems!

Ik heb net mijn eigen gratis webruimte via telenet geactiveerd (met het doel een eigen website te maken) en dacht dat ik ook zo'n leuke site-builder ging krijgen. Dat viel dus tegen

Wat is nu 'n oplossing om een site te maken? (heb geen kennis van site's maken, enkel in Publisher)
    euh... telenet webspace is webspace he. gewoon een online 50MB dat je krijgt om dingen op te kunnen zetten, o.a. sites ja.

de site die je daar maakt moet als homepage altijd index.html heten, als je dan naar http://users.telenet.be/jeaccountnaam surft, kom je direct op je site.

en euh... als je niet weet hoe je een website maakt, stel ik voor dat je eerst eens googlet naar html-cursussen een site kan je op vele manieren maken, door gewoon de html-code te typen in een leeg kladblok bestand, of met dreamweaver designen/coderen of met photoshop designen en saven als .html en achteraf bij coderen of...
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Vorige week heb ik op mijn laptop McAfee Virusscan Enterprise 8.0 geïnstalleerd. Maar het updaten mislukt telkens. Daardoor geeft Windows aan dat mijn antivirus verouderd is. En ik kan het probleem niet verhelpen. Misschien helemaal opnieuw installeren of zo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
        Toch nog een uur dan?

Ik had zoiets van klik in mekaar, hier en daar een vijsje en gereed ....
        In m'n 6de middelbaar (Toegepaste Informatica) heb ik stage gelopen bij een pc-winkel en stak ik systeempjes op 10-15 minuten in elkaar, inclusief goed kabelwerk. Maar dat is meer omdat het op een duur bandwerk was, je weet vanbuiten waar er een vijsje moest en al die zaken. Voor een "pro" vind ik een uur vrij lang, een half uurtje moet zeker volstaan.

Het is trouwens echt niet moeilijk, alles wijst zichzelf uit. Alhoewel, als ik op sommige fora foto's zie van leken die het zelf geprobeerd hebben

Comment

Want alles bij elkaar zijn de systemen van hierboven niet echt veel goedkoper als dat van gisteren he?
          Kan je echt veel goedkoper gaan op dergelijk laag bedrag als je toch wat kwaliteit wil? We kunnen natuurlijk er zeker nog 100 euro afdoen, maar dat ga je wel merken ..

Comment

• Jupke goes vista

Comment

• Jupke gaat het zich beklagen.

Comment

• jupke kan altijd formateren en XP installeren?

Comment

• tot nu toe valt het wel mee vind ik, wel wat zoeken in het begin maar 'k heb nog niks tegengekomen waar ik geen weg mee weet

Comment

• je kan nog altijd in windows 2000-omgeving werken hoor, 't is maar kwestie van wat in te stellen natuurlijk.

maar 'k zou het toch niet doen, 'k vind Vista aangenamer om mee te werken (zowel design als gebruiksvriendelijkheid)
                    2015 BMW F11 520dA

Comment

• Ah ja, mijn scherm is gigantisch ivm met het kleine 15" crt ding dat ik eerst had

Nogmaals merci ikzitje, ge hebt me hard geholpen, 'k apprecieer het

Comment

• Ah ge hebt hem al of wat? Wat is het geworden? En wat voor scherm?

Comment

• ivm met die 3gig geheugen tov 2.

Ik heb hier in de zijbalk een monitor staan die het gebruk van die dingen in het oog houdt, dat van het geheugen is nog niet ver onder de 60% geweest, ik denk niet dat dat gigje extra geen overdreven luxe is ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                            Ah ge hebt hem al of wat? Wat is het geworden? En wat voor scherm?
                            die van den aldi toch, voor dat geld kon ik echt niets anders gelijkaardigs ineen krijgen zeker als je alle extra's mee gaat tellen en dan moest ik hem nog zelf ineen steken ook ... (niet dat ik dat erg had gevonden maar als je over 600 euro of meer praat voel ik me toch minder gerust met zo'n dingen : )

Ineens daar ook een 19" scherm meegepakt voor 175 euri.

Comment

ivm met die 3gig geheugen tov 2.

Ik heb hier in de zijbalk een monitor staan die het gebruk van die dingen in het oog houdt, dat van het geheugen is nog niet ver onder de 60% geweest, ik denk niet dat dat gigje extra geen overdreven luxe is ...
                              Sick, dan wil ik zeker geen Vista...

Comment

• moet nu wel zeggen, ben natuurlijk vanalles aan het overcopieren enz, ook met 2 accounts tegelijk bezig

Comment

• Damn dat copieren van die externe HD gaat snel

't zal wel vooral aan die USB2 liggen zeker?

m'n foto's op dat ding zetten heeft meer dan 3 uur geduurd, nu terugcopieren schat ie op 20 min

Comment

• Ja dat hangt vooral aan USB 2.0 want Vista is véél trager voor kopiëren dan XP.
                                    Da's een van de dingen die me sterk opvallen als ik op m'n pa z'n laptop smodder.

Comment

• lang leve usb2 dan

Comment

die van den aldi toch, voor dat geld kon ik echt niets anders gelijkaardigs ineen krijgen zeker als je alle extra's mee gaat tellen en dan moest ik hem nog zelf ineen steken ook ... (niet dat ik dat erg had gevonden maar als je over 600 euro of meer praat voel ik me toch minder gerust met zo'n dingen : )

Ineens daar ook een 19" scherm meegepakt voor 175 euri.
                                        jupke, jij zou nu toch moeten weten dat een merkpc vol overbodige opstartservices zit? check het lijstje eens en zie je RAM-verbruik met 10 of 15% al dalen
                                        2015 BMW F11 520dA

Comment

• 'k weet het wel

staat op to do lijstje.

Nu ben ik dreamweaver aan het installeren en hoop ik dat dat goed draait onder vista

Comment

Working...
                                          X