Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat van dat toetsenbord is al gelukt, oef...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
      Ik zou graag de RAM-geheugen van mijn VAIO-laptop willen uitbreiden. Op wat moet je letten of welk gegeven heb je nodig bij aankoop van RAM-geheugen? En hoeveel zou me dat kosten?

Mijn model: VAIO VGN FS-315M 1.73 GHz
      Geheugen: 1 x 512 MB (er is nog een tweede gleuf beschikbaar) (maximaal uitbreidbaar tot 2GB)

Ik dacht dus aan 2GB voor maximale prestatie want mijn laptop is 3 jaar oud en heel traag geworden. Bovendien is hij nog nooit geformateerd.
      Ge kunt best eerst eens formateren, geeft wel iets qua snelheid. Ivm met geheugen, haal latje eruit en neem het mee naar de winkel, is het veiligste. Als ge nu 2GB gaat steken hebt ge wel latje 512 over dat ofwel vuilbak is ofwel ebay . Dus mss beter 1 GB bijsteken om de kosten wat te drukken. Zeker checken als ge geheugen bijsteekt of het systeem het erkent want dit is niet altijd zo.
      Last edited by ; 01/03/2008, 22:59.

Comment

• Is het normaal dat het lezen van een DVD met 1 RAR-bestand van 2 GB veel tijd in beslag neemt? Allez, hij laat niets zien en als ik de DVD probeer te 'verkennen' dan hangt het spel vast...

Comment

• Niet helemaal de juiste thread, maar bon:

Peritel, is dat "scart" ?

Comment

• jeps

Comment

• Probleem: Ik neem nu een laptopje dat thuis stond te rotten mee naar labo voor m'n thesis, en die geraakt daar niet op internet (KUleuven net ofzo). Ook op Kotnet niet.
              Nochtans lijken de instellingen juist.

Thuis zonder problemen, wel draadloos daar.

Wat doe ik daaraan?
              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Heeft de laptop wifi?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                  Heeft de laptop wifi?
                  is dat geen voorwaarde om draadloos te kunnen werken?

Ja dan zeker?

Trouwens, met draad zegt ie dat ie wél verbinding heeft, in geval van op 't labo 400 Mbps, maar steeds 'kan server niet vinden', zowel bij IE als Firefox.
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik weet niet hoe het daar werkt maar misschien moet je via een proxyserver? Of aanloggen op het netwerk of zo?

Moet je eens aan een mede-student-met-laptop vragen denk ik

Comment

Ik weet niet hoe het daar werkt maar misschien moet je via een proxyserver? Of aanloggen op het netwerk of zo?

Moet je eens aan een mede-student-met-laptop vragen denk ik
                      Met de laptop van m'n vriendin kan ik daar aankomen, inpluggen, en 't is gebakken.
                      En dat is blijkbaar de bedoeling, maar bij deze gaat het dus niet
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Staan de settings bij u misschien op een fixed IP?

De settings moeten waarschijnlijk staan dat je door de server een IP krijgt toegewezen:

Comment

• Kan ook zijn dat er restricties zijn om op het netwerk te komen (bijvoorbeeld MAC-filter = elk netwerkapparaat heeft een unieke nummer = MAC-adres ) ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                            cc

Comment

Staan de settings bij u misschien op een fixed IP?

De settings moeten waarschijnlijk staan dat je door de server een IP krijgt toegewezen:

Jep, dat was het, de DNS stond verkeerd ingesteld

Jupke roels!
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                Jep, dat was het, de DNS stond verkeerd ingesteld

Jupke roels!
                                Geweldige woordspeling

Comment

• er ging bij mij inderdaad ook al zo een lichtje branden ... maar was niet zeker ... tot ik jouw reply zag.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• iemand ervaring met progammeren in Java?

Comment

iemand ervaring met progammeren in Java?
                                      Shoot !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                        Shoot !
                                        ik heb geen probleem of zo maar als ik je een hele opgave voorleg, kan jij dan er mee je weg vinden?

Comment

ik heb geen probleem of zo maar als ik je een hele opgave voorleg, kan jij dan er mee je weg vinden?
                                          Dus je wil iemand anders uw oefening laten maken? Of wat?

Comment

Working...
                                          X