Dat van dat toetsenbord is al gelukt, oef...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen - vragen en antwoorden - part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenIk zou graag de RAM-geheugen van mijn VAIO-laptop willen uitbreiden. Op wat moet je letten of welk gegeven heb je nodig bij aankoop van RAM-geheugen? En hoeveel zou me dat kosten?
Mijn model: VAIO VGN FS-315M 1.73 GHz
Geheugen: 1 x 512 MB (er is nog een tweede gleuf beschikbaar) (maximaal uitbreidbaar tot 2GB)
Ik dacht dus aan 2GB voor maximale prestatie want mijn laptop is 3 jaar oud en heel traag geworden. Bovendien is hij nog nooit geformateerd.. Dus mss beter 1 GB bijsteken om de kosten wat te drukken. Zeker checken als ge geheugen bijsteekt of het systeem het erkent want dit is niet altijd zo.
Comment
-
Probleem: Ik neem nu een laptopje dat thuis stond te rotten mee naar labo voor m'n thesis, en die geraakt daar niet op internet (KUleuven net ofzo). Ook op Kotnet niet.
Nochtans lijken de instellingen juist.
Thuis zonder problemen, wel draadloos daar.
Wat doe ik daaraan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenHeeft de laptop wifi?
Ja dan zeker?
Trouwens, met draad zegt ie dat ie wél verbinding heeft, in geval van op 't labo 400 Mbps, maar steeds 'kan server niet vinden', zowel bij IE als Firefox.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenIk weet niet hoe het daar werkt maar misschien moet je via een proxyserver? Of aanloggen op het netwerk of zo?
Moet je eens aan een mede-student-met-laptop vragen denk ik
En dat is blijkbaar de bedoeling, maar bij deze gaat het dus niet
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenStaan de settings bij u misschien op een fixed IP?
De settings moeten waarschijnlijk staan dat je door de server een IP krijgt toegewezen:
Jupke roels!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenJep, dat was het, de DNS stond verkeerd ingesteld
Jupke roels!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichteniemand ervaring met progammeren in Java?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenShoot !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtenik heb geen probleem of zo maar als ik je een hele opgave voorleg, kan jij dan er mee je weg vinden?
Comment
Comment