Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Next Q dan maar

Kan er iemand toevallig wat vb.net code uit z'n mouw schudden waarmee je via een of ander type link (hyperlink, button, linkbutton, ...) Discoverer-rapporten (.dis) kan openen vanuit een aspx-pagina?
    Hij wilt dat namelijk niet openen en als je moederziel alleen aan zo'n dingen moet werken is er niemand om eens wat raad aan te vragen

Comment

Een maat van mij heeft deze pc gekocht klik maar 'ie zou graag nog een extra geheugen bijplaatsten van 1GB, welke zou hij het beste kopen? Liefst uit deze winkel.

Er zit al een geheugen van 1024 MB DDR2 SDRAM in..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
        Een maat van mij heeft deze pc gekocht klik maar 'ie zou graag nog een extra geheugen bijplaatsten van 1GB, welke zou hij het beste kopen? Liefst uit deze winkel.

Er zit al een geheugen van 1024 MB DDR2 SDRAM in..
        laat hem de case eens open vijzen en dat hij eens kijkt wat er op de RAM-latjes staat, want zoals gewoonlijk is die informatie weer schaars van de naldi

want het is nogal belachelijk 800Mhz-RAM te gaan steken in een moederbord dat maar max. tot 667Mhz gaat...
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door shauni Bekijk Berichten
          Next Q dan maar

Kan er iemand toevallig wat vb.net code uit z'n mouw schudden waarmee je via een of ander type link (hyperlink, button, linkbutton, ...) Discoverer-rapporten (.dis) kan openen vanuit een aspx-pagina?
          Hij wilt dat namelijk niet openen en als je moederziel alleen aan zo'n dingen moet werken is er niemand om eens wat raad aan te vragen
          Het toeval wil dat ik zowel een VB als ASP project heb, en ik kan dan wel DLL's maken maar dat kan ik precies niet.

W3Schools ?
          Google ?

Dat moet zeker te vinden zijn, maar ik weet zo direct geen oplossing.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
            laat hem de case eens open vijzen en dat hij eens kijkt wat er op de RAM-latjes staat, want zoals gewoonlijk is die informatie weer schaars van de naldi
            Ik zal zeggen dat hij zijn RAM-latje uit zijn pc haalt en moet meenemen naar de pc-winkel.
            Last edited by ; 05/04/2007, 18:55.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
              Ik zal zeggen dat hij zijn RAM-latje uit zijn pc haalt en moet meenemen naar de pc-winkel.
              nog beter
              2015 BMW F11 520dA

Comment

Wat is een normale prijs voor een upgrade van 1 giga ram naar 2 giga?

Comment

1 giga, lijkt me.

Maar hey, ik kan niet zo bijster goed tellen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    1 giga, lijkt me.

Maar hey, ik kan niet zo bijster goed tellen.
                    Nu steekt er 2x512mb in. Maar wat is ongeveer de prijs 1 giga voor een laptop van acer? Heb er geen gedacht van.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                      Nu steekt er 2x512mb in. Maar wat is ongeveer de prijs 1 giga voor een laptop van acer? Heb er geen gedacht van.

Hangt er wat van af, maar tussen de 60 en 110 euro ben je wel gesteld

edit : past dat in alle laptops dat iemand weet?

Comment

Weet er iemand dat Opera 100% compatibel is met Windows Vista? Ik vind er niets over op de site.
                        Wat geeft het dan als et niet 100% compatibel is?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                          je moet dus volledig de prijs betalen van 2GB, aangezien je de 1GB RAM die je nu hebt, niet kunt hergebruiken

reken op zo'n kleine €200...
                          2015 BMW F11 520dA

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jente Bekijk Berichten
                            Weet er iemand dat Opera 100% compatibel is met Windows Vista? Ik vind er niets over op de site.
                            Wat geeft het dan als et niet 100% compatibel is?
                            Opera
                            • Version: 9.1
                            • Vista Compatibility: Opera works with Vista
                            • Vendor Support: unknown

Comment

Ik zie de 3D niet in de car configurator, shockwave is nochtans geïnstalleerd. What gives?
                              Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
                                http://imp.porsche.com/belgium/nl/

Ik zie de 3D niet in de car configurator, shockwave is nochtans geïnstalleerd. What gives?
                                FF of IE?
                                2015 BMW F11 520dA

Comment

In FF werkt het wel...probleem opgelost dus.
                                  Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

Jupla, Microsoft update doorgevoerd en dan krijg je nu foutmelding als je pc opstart. Heb systeemherstel gedaan, maar het verhelpt het probleem niet.

Iemand een idee op basis van de screenshot?
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

Super!
                                      Ik check dat straks allemaal

Thx

Comment

Gene Hackman had een paar dagen geleden hetzelfde probleem:

Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman
                                        Sedert gisteren een probleemke met de laptop,als ik hem opstart krijg ik iedere keer dezelfde foutmelding.
                                        Zou begot niet weten wat er gebeurt is,hoe krijg ik het weg?En wat is een dll bestand?

Reynaerde met de oplossing:

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
                                        Heb dat probleem bij mijn vriendin gisteren opgelost, is dankzij een update van XP dat je het krijgt

Deze update downloaden en uitvoeren en het probleem is opgelost

(Pakket 935448 nu downloaden.)
                                        2015 BMW F11 520dA

Comment

Working...
                                        X