Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote Drivers Road-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Tenzij je 's nachts rijdt -> Autobahn
    bi-xenon

Pharen in vaste stand en *floep* de xenon-lichtspiegel wordt onbegrensd en de blauwe zonnetjes mogen 't gehele gedoe in de klaarte zetten. Gotta love it.

Comment

• Ik gebruik zelfs men GPS als assistent op de A8. Je moet echt verdomd goed opletten wat voor een bocht er aan komt soms

Comment

Gewoon nooit discussiëren met de smurfen bij zo'n zaken. Heeft me al heel wat geld enzo bespaard.
        'k Ga zeggen dat 'k u ken.

"Jaahaaa, Franz, der Lange da, mit den schwarzen Leichenwagen mit Donnerwettersound."

35 EUR + go

Comment

• Sfeerfoto B10 teruggevonden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            'k Ga zeggen dat 'k u ken.

"Jaahaaa, Franz, der Lange da, mit den schwarzen Leichenwagen mit Donnerwettersound."

35 EUR + go

Ze hebben gewoon erg geapprecieerd dat ik braafjes en duidelijk geremd heb + richtingaanwijzer naar rechts, ook al reden ze een kilometer achter mij.

'T zijn deze gasten btw

En gelukkig ben ik niet zo dom geweest door te rijden...5 km verderop was een Roadblock

Comment

Ik gebruik zelfs men GPS als assistent op de A8. Je moet echt verdomd goed opletten wat voor een bocht er aan komt soms
              Ik ook altijd.

Heb zo vorig skiverlof op de klim naar Alpe d'Huez een locale (gekke) Fransoos met 'n nieuwe ML eraf gereden. Yep, met mijn dieseltje. Op 205R16 winterrubber. tomtom in Flight Mode = Anders was me dat nooit gelukt, maar zeer gedetailleerde kaarten stonden me toen om continu volle pétard te gassen.

Op de autostrade ook zeer handig, indeed. Al rijd ik natuurlijk niet zo snel als jij ... en 't is wel eventjes een ietsie belangrijker om aan 280 te weten dat er een bochtje aankomt, dan aan 180.

Comment

• Als je dit ziet ben je genaaid

Comment

'T zijn deze gasten btw

wOOOOt?

Undercover C-klasse?

Miljaar. Ik zou mij zo ni kunnen inhouden om dat spel op z'n doos te geven. Maar 't zou gelijk nogal ne ferme backdraft geweest zijn.

Goe om weten.

...

Alhoewel.

No FOKKIN' way dat ik al die Benzen ga laten voorgaan, gatver.

(alhoewel, in de volgende bocht schuiven die toch rechtdoor )

Comment

Op de autostrade ook zeer handig, indeed. Al rijd ik natuurlijk niet zo snel als jij ... en 't is wel eventjes een ietsie belangrijker om aan 280 te weten dat er een bochtje aankomt, dan aan 180.
                    True, en zeker met een RWD in van die bumpy bochten zou ik bang zijn voor om-de-hoek-loerend-lift-off-oversteer

Comment

wOOOOt?

Undercover C-klasse?

Nope, zie hierboven

Comment

Als je dit ziet ben je genaaid
                        Hehe.

In een zeer euforische bui zou ik nog durven denken hebben "Bwaaahaaa, dienen Duitse sanseveria in zijne C-klasse denkt dattem 'es gaat kop trekken hier op dees bochtige baantjes en dat ik moet proberen volgen. "

Comment

True, en zeker met een RWD in van die bumpy bochten zou ik bang zijn voor om-de-hoek-loerend-lift-off-oversteer
                          En vloog hier net een vogeltje voorbij en dat floot een wijsje, en het ging als volgt : "Ja maar de Leftlane rijdt wel zéér erg hard, sommigen zouden durven stellen "tegen de limiet" aan, de bochten door op de AB."

'k Heb nog willen terugfluiten "ik niet, hoor", maar 't was al weg.

Comment

Nope, zie hierboven
                            Ik zie 't niet. Wukk'n kar is dat?

Comment

Sfeerfoto B10 teruggevonden

Zaligheid.

Dodenbanen voor de moto.

Comment

• Hannover - Berlijn

Minstens al een keer of 10 gedaan schat ik. Afgezien van baustellen (die ondertussen wel serieus geminderd zijn waarschijnlijk) inderdaad zeer plezant.
                                Voor de eerste keer gedaan in '96/'97 toen het gedeelte autobahn van de 'DDR' nog heel slecht lag. Laatste rit nu ongeveer 2/3 jaar geleden, had toen de indruk dat ze bepaalde stukken toch aan het beperken waren. Niet?

Comment

• Zo, naar hier laten zetten, LL en Ugeken, past hier beter + dan wordt 't IAA-topic weer een streepje overzichtelijker.
                                  Last edited by ; 31/08/2007, 09:57.

Comment

Zo, naar hier laten zetten, LL en Ugeken, past hier beter + dan wordt 't IAA-topic weer een streepje overzichtelijker.
                                    Was ik gisteren ook al aan't denken

Comment

Ik zie 't niet. Wukk'n kar is dat?
                                      Mercedes C-break.

Hier de E-klasse in gelijkaardige uitvoering.

Comment

• In de buurt van Munchen is 't een A6 avant 2.5tdi waar je voor moet opletten. Heb er toen wel niet aan gedacht om foto's te trekken van de nummerplaat.

Comment

Mercedes C-break.
                                          Ah, dan was 'k toch juist. 'k Twijfelde omdat je schreef "Nope, zie hierboven ", maar je doelde op 't feit dat 'ie niet undercover was.

Comment

Working...
                                          X