Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat voor een domme opmerking is me dat zeg... net alsof ik me er op zou verheugen dat jij morgen je auto in de frut gaat rijden... dan staat er alweer één minder in de file... Goed
Is de kans eigenlijk niet groter dat er heel veel mensen meer in de file staan als ik mijn auto in de prak rijd?
Vanaf zaterdag 18 april stijgt de prijs van diesel en benzine. Voor een liter superbenzine 95 RON betaal je dan 1,2810 euro, 0,0180 euro meer dan vandaag. Voor superbenzine 98 RON wordt dat 1,3020 euro per liter, een stijging met 0,0270 euro.
De dieselprijs stijgt dan weer met 0,0140 euro tot 1,0010 euro per liter. Deze prijsstijgingen zijn het gevolg van de stijging van de noteringen van de olieproducten op de internationale markten. (BEH)
I know, maar dan is er minder kans dat dieselrijders de goedkope benzineprijzen in mijn neus duwen, terwijl mijn benzinewagen vrolijk mijn portefeuille leegdrinkt. :p
Moet nog 7 jaar werken, en dan mag u mijn pensioen mede-financieren, en gedaan met diesel rijden. ( voor mij toch, en voor u ?)
Het verschil tussen diesel en benzine is stilaan terug groter geworden.
Door al het stijgen en dalen en de heisa errond, zijn de mensen veel gevoeliger geworden aan duurdere brandstof en wordt er meer naar gekeken als onderdeel van het totale huishoudbudget.
De minste stijging zal nu makkelijker een overschakel effect hebben naar openbaar vervoer en fiets toe..
Voor milieu en leaserijders een goede zaak
Ale weer het dubbele d'r bij van wat er af was gegaan
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment