Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Op donderdag 26 maart wordt Super 95 & Super 98+ duurder!
* Voor Super 95 betaalt men vanaf donderdag maximum 1,267 €/l (een STIJGING van 0,034 €/l)
* Voor Super 98+ betaalt men vanaf donderdag maximum 1,279 €/l (een STIJGING van 0,020 €/l)
* Voor Diesel betaalt men maximum 0,984 €/l (onveranderd)
* Voor LPG betaalt men maximum 0,415 €/l (onveranderd)
* Voor Super 95 betaalt men maximum 1,267 €/l (onveranderd)
* Voor Super 98+ betaalt men maximum 1,279 €/l (onveranderd)
* Voor Diesel betaalt men vanaf zaterdag maximum 1,008 €/l (een STIJGING van 0,024 €/l)
* Voor LPG betaalt men maximum 0,415 €/l (onveranderd)
Ha, het metertje van de €€€ gaat weer sneller draaien dan dat van de liters voor de dieselrijders. Goed.
Goed? Waarom? Niet elke dieselrijder heeft een firmawagen en/of tankkaart. Nu, voor mij maakt het niet veel meer uit, nog één jaar full time werken en dan eindeloopbaanregeling. En neen, openbaar vervoer is geen optie door onregelmatig uurrooster. En dieselprijs omhoog -> de rest volgt
Ha, het metertje van de €€€ gaat weer sneller draaien dan dat van de liters voor de dieselrijders. Goed.
Leedvermaak siert de mens in U...
Wat voor een domme opmerking is me dat zeg... net alsof ik me er op zou verheugen dat jij morgen je auto in de frut gaat rijden... dan staat er alweer één minder in de file... Goed
Nee....dit is geen april vis! De samensmelting van www.brandstofprijzen.be en www.vo
Juist deze mail toegekregen
Beste saxoboy,
Wij hebben het genoegen u onze samenwerking aan te kondigen met onze collegas van 'www.voordeligtanken.be'! Op 1 april 2009 zullen in het Nederlandstalige gedeelte van België beide sites onder de benaming 'www.brandstofprijzen.be' fusioneren.
Het grote voordeel is dat u als bezoeker niet alleen de pompprijzen kan bekijken van de verschillende tankstations in België, maar ook alle diensten en klantenkaarten die door de verschillende stations worden aangeboden / aanvaard.
Wanneer u ook lid bent bij 'www.voordeligtanken.be' dan worden uw gegevens hiervan overgenomen.
Wanneer u alleen lid bent van 'www.brandstofprijzen.be' worden uw gegevens getransfereerd en kan u inloggen via uw 'E-mail adres' (ipv login) en uw huidige wachtwoord (ttz code).
De pompprijzen van de verschillende tankstations zullen worden aangeleverd door de maatschappij en (net zoals vroeger) door de uitbaters en uzelf.
Dit houdt in dat we beroep blijven doen op mensen zoals u om de prijzen waar we die nog niet van de uitbater of maatschappij hebben ontvangen op de site te zetten. Mocht u fouten vaststellen in prijzen die u zelf niet kan aanpassen, dan zouden we het ten zeerste op prijs stellen indien u ons dit meldt via contact-formulier.
Als uitbater van een tankstation kan u zich bij ons aanmelden en kan u op een zeer gemakkelijke manier uw prijzen op de site up-to-date houden en dit zonder dat iemand anders deze prijzen nog kan aanpassen. Via de uitbaters-login kan u eveneens al uw aangeboden diensten op de site zetten en ook deze gegevens zijn bijgevolg beschermd tegen manipulatie.
De twee sites hebben vandaag al 250.000 bezoekers per maand en daarnaast zijn meer dan 30.000 mensen ingeschreven op onze nieuwsbrief.
De voorspellingen van de veranderingen van de officiële maximumprijs zullen in de toekomst ook blijven bestaan.
We danken u allen voor het vertrouwen dat u in ons hebt gesteld in het verleden en hopen u in de toekomst als vaste bezoeker en / of medewerker te mogen blijven verwelkomen.
Met vriendelijke groeten,
Het team van 'www.brandstofprijzen.be', 'www.voordeligtanken.be' en 'www.carbu.be'.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Crude kan binnenkort terugvallen tot 28 dollar per vat. Dat is alleszins de mening van de technische analiste van Société Générale. Zij verwacht dat dit in de loop van het tweede kwartaal zou kunnen gebeuren.
Stephanie Aymes kwam op basis van de Elliott Wave theorie tot de vaststelling dat de olieprijs (crude) weerstand ontmoet op 71 dollar. Wanneer die wordt getest, kan de prijs vervolgens terugvallen tot het laagste niveau sinds 2003.
Zij verwacht dat het herstel nog even kan duren, maar dat daarna de bear-trend gaat verder gezet worden. In het eerste kwartaal is de olieprijs met 12% gestegen, maar over het afgelopen jaar ging er 56% vanaf.
Nu de naft nog tegen dat ik eens zal moeten gaan tanken
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Goed? Waarom? Niet elke dieselrijder heeft een firmawagen en/of tankkaart. Nu, voor mij maakt het niet veel meer uit, nog één jaar full time werken en dan eindeloopbaanregeling. En neen, openbaar vervoer is geen optie door onregelmatig uurrooster. En dieselprijs omhoog -> de rest volgt
I know, maar dan is er minder kans dat dieselrijders de goedkope benzineprijzen in mijn neus duwen, terwijl mijn benzinewagen vrolijk mijn portefeuille leegdrinkt. :p
Zaterdag gaan de naft en den diesel op gaan volgens brandstofprijzen.be
Comment