Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
    Leedvermaak siert de mens in U...

Wat voor een domme opmerking is me dat zeg... net alsof ik me er op zou verheugen dat jij morgen je auto in de frut gaat rijden... dan staat er alweer één minder in de file... Goed
    Is de kans eigenlijk niet groter dat er heel veel mensen meer in de file staan als ik mijn auto in de prak rijd?

Comment

• Vanaf zaterdag 18 april stijgt de prijs van diesel en benzine. Voor een liter superbenzine 95 RON betaal je dan 1,2810 euro, 0,0180 euro meer dan vandaag. Voor superbenzine 98 RON wordt dat 1,3020 euro per liter, een stijging met 0,0270 euro.

De dieselprijs stijgt dan weer met 0,0140 euro tot 1,0010 euro per liter. Deze prijsstijgingen zijn het gevolg van de stijging van de noteringen van de olieproducten op de internationale markten. (BEH)

Comment

• Het mag eens gaan stoppen, vond het leuker toen de benzine onder de euro ging

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Het mag eens gaan stoppen, vond het leuker toen de benzine onder de euro ging
          Eens de economische storm wat gaan liggen is schiet de prijs weel peilsnel de hoogte in.

Comment

• of deze geleidelijke stijging in prijs is een teken dat het economisch wat beter begint te gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
              of deze geleidelijke stijging in prijs is een teken dat het economisch wat beter begint te gaan
              de beurzen hebben het vandaag allesinds zeer goed gedaan, zeer goed in de huidige context.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EagleEye812 Bekijk Berichten
                I know, maar dan is er minder kans dat dieselrijders de goedkope benzineprijzen in mijn neus duwen, terwijl mijn benzinewagen vrolijk mijn portefeuille leegdrinkt. :p
                Moet nog 7 jaar werken, en dan mag u mijn pensioen mede-financieren, en gedaan met diesel rijden. ( voor mij toch, en voor u ?)
                truth is in the eye of the beholder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                  de beurzen hebben het vandaag allesinds zeer goed gedaan, zeer goed in de huidige context.

Iets te goed, als je begrijpt wat ik bedoel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                    Zaterdag gaan de naft en den diesel op gaan volgens brandstofprijzen.be
                    Kunnen ze nergens gaan bijhalen dan? Hoe zit het in de buurlanden?

Comment

• DIESEL en Stookolie worden morgen goedkoper (28/04/2009)

Dit zijn de nieuwe prijzen:

DIESEL: € 0,984/L (- € 0,017/L)
                      EUROSUPER 95: € 1,281/L
                      EUROSUPER 98: € 1,302/L
                      LPG: € 0,410/L

Stookolie + 2000L: € 0,4496/L (- € 0,0152/L)
                      Stookolie - 2000L: € 0,4741/L (- € 0,0151/L)
                      Propaan + 2000L: € 0,4199/L
                      Propaan - 2000L: € 0,4764/L
                      Bron: www.brandstofprijzen.be
                      Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Benzine wordt morgen goedkoper (30/04/2009)

DIESEL: € 0,984/L
                        EUROSUPER 95: € 1,269/L (- € 0,012/L)
                        EUROSUPER 98: € 1,294/L (- € 0,008/L)

Comment

• Ah damn, net 90l LPG en 50l benzine getankt
                          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• juij, 8 duizendste!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                              juij, 8 duizendste!
                              Kerel, op 50l is dat dus wel 0.4€ hè! Dat zou al een serieus percentage schelen op die tictacjes die ik toen gekocht had!
                              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Benzine wordt morgen duurder (06/05/2009)

DIESEL: € 0,984/L
                                EUROSUPER 95: € 1,300/L (+ € 0,031/L)
                                EUROSUPER 98: € 1,335/L (+ € 0,041/L)

Comment

• Het verschil tussen diesel en benzine is stilaan terug groter geworden.

Door al het stijgen en dalen en de heisa errond, zijn de mensen veel gevoeliger geworden aan duurdere brandstof en wordt er meer naar gekeken als onderdeel van het totale huishoudbudget.
                                  De minste stijging zal nu makkelijker een overschakel effect hebben naar openbaar vervoer en fiets toe..
                                  Voor milieu en leaserijders een goede zaak

Comment

• Ale weer het dubbele d'r bij van wat er af was gegaan
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Iemand enig idee wat diesel de komende dagen / weken zal doen ?

Moet namelijk 1200 liter laten komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaSolid Bekijk Berichten
                                        Iemand enig idee wat diesel de komende dagen / weken zal doen ?

Moet namelijk 1200 liter laten komen
                                        komende dagen
                                        DIESEL
                                        Din. 05/05/2009 - ongewijzigd - 0,984 €/L
                                        Woe. 06/05/2009 - ongewijzigd - 0,984 €/L
                                        Don. 07/05/2009 - ongewijzigd - 0,984 €/L

Volgens brandstofprijzen.be
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• ligt het aan mij of blijft de LPG al een hele tijd hetzelfde? (ik klaag niet hoor, gewoon een vaststelling)
                                          2015 BMW F11 520dA
                                          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Working...
                                          X