Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenNiemand houdt je tegen om in de politiek te stappen hé.
Dan kan je er iets aan doen i.p.v. hier wat onbeschofte woorden te komen neertypen.
Edit: on second thought... best eerst jezelf op een deftige manier leren te verwoorden voordat je in de politiek stapt.
2. ik heb al veel politiekers geweten , vooral die van de zogezegd politiek correct partijen, die een pak onbeschofter te werk gaan dan mijn woorden hier op het forum
Om in de politiek te stappen moogt ge geen scrupules hebben om een heel volk te verraden en op te lichten, dat is niet mijn manier van werken.
Wie denkt om in de politiek te stappen om snel even de wereld te verbeteren komt heel snel bedrogen uit en wordt binnen de kortste keren verworpen door de overgrote meerderheid criminelen in de politiek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boomerang Bekijk Berichten@ magnum : als het hier toch zo slecht is, niemand belet je om te emigreren. Het schijnt dat de benzineprijs in Venezuela 2 cent bedraagt. Daaag.
Indien ik emigreer is het wel degelijk doordacht en ergens waar ik me wel degelijk zal verbeteren met financiele zekerheid en waar de mensen 'een pak minder' bedrogen en belogen worden. Dat laatste gebeurd overal maar belgie staat niet voor niks op kop in europa als meest corrupte landje he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk BerichtenDat laatste gebeurd overal maar belgie staat niet voor niks op kop in europa als meest corrupte landje he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk BerichtenOcharme, de pezewevers zijn er weer met hun emigreren. Het toeval wil dat wel degelijk ga emigreren en dit met een 99% zekere waarschijnlijkheid, maar NIET naar een ander achterlijk land zoals venezuela, dan kan ik evengoed in belgie blijven
Indien ik emigreer is het wel degelijk doordacht en ergens waar ik me wel degelijk zal verbeteren met financiele zekerheid en waar de mensen 'een pak minder' bedrogen en belogen worden. Dat laatste gebeurd overal maar belgie staat niet voor niks op kop in europa als meest corrupte landje he
Dat de meeste kosten ivm gezondheidszorg in België bv worden terugbetaald, dat ziet bijna niemand. Dat is allemaal vanzelfsprekend geworden.
Probeer de gezondheidszorg in het buitenland is. Ik wens je veel geduld en een vette portemonnee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk wens je veel geluk in het vinden van dergelijk land. Elk land heeft z'n voor- en nadelen.
Dat de meeste kosten ivm gezondheidszorg in België bv worden terugbetaald, dat ziet bijna niemand. Dat is allemaal vanzelfsprekend geworden.
Probeer de gezondheidszorg in het buitenland is. Ik wens je veel geduld en een vette portemonnee.
Belgen hebben altijd de slechte gewoonte te denken dat het in belgie altijd beter is( vooral dan diegenen die nog nooit iets tegengekomen zijn) , zonder enige ervaring of kennis van zaken op te doen. Heb onlangs zelfs gelezen dat de sociale zekerheid in belgie maar heel middelmatig is binnen europa.
Waar gaat dat geld dan naartoe van de belastingbetaler in belgie, waar gaat dat geld naartoe van die torenhoge taksen op diesel en benzine en verkeersbelastingen? Naar de Congo, de walen en nepinvaliden en beroepsdoppers, koningshuis en de vele parasiterende regeringen misschien? Hoewel de pensioenen en uitkeringen tot de allerlaagste behoren binnen europa, toch goed hier he!
De opmerking met de vette portemonnee gaat enkel op om in belgie te kunnen overleven, want dat is het ook in belgie, elke dag proberen overleven tenzij men een loon heeft van ettelijke duizenden euro's per maand.
In het land waar ik me op toespits kan ik met hetzelfde geld veel royaler en aangenamer leven, uiteraard ook geen dure stookoliefactuur meer om nog te zwijgen van al die prutsbelastingen die men daar niet heeft
En gezondheidszorg is daar even goed ( wat je goed noemt tenminste) dan in belgie. Mijn ervaringen met de dokters en ziekenhuizen in belgie zijn ook niet altijd zo fraai, verre van.
Ieder doet met zijn leven wat hij wilt, den ene blijft hier in dit bekrompen land wonen met de nodige frustraties en het dagelijkse geklaag en de andere doet er iets aan, ik wil bij die 2de categorie behoren.
soit, ik blijf het nieuws opvolgen van belgie eender waar ik zit, maar ik ga me er dan niet meer druk over maken en zal het mooi kunnen relativeren, heel gezond voor de geest!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk BerichtenIn het land waar ik me op toespits kan ik met hetzelfde geld veel royaler en aangenamer leven, uiteraard ook geen dure stookoliefactuur meer om nog te zwijgen van al die prutsbelastingen die men daar niet heeft
En gezondheidszorg is daar even goed ( wat je goed noemt tenminste) dan in belgie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk BerichtenOcharme, de pezewevers zijn er weer met hun emigreren. Het toeval wil dat wel degelijk ga emigreren en dit met een 99% zekere waarschijnlijkheid, maar NIET naar een ander achterlijk land zoals venezuela, dan kan ik evengoed in belgie blijven
Indien ik emigreer is het wel degelijk doordacht en ergens waar ik me wel degelijk zal verbeteren met financiele zekerheid en waar de mensen 'een pak minder' bedrogen en belogen worden. Dat laatste gebeurd overal maar belgie staat niet voor niks op kop in europa als meest corrupte landje he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk BerichtenIk heb al meer dan één keer een zwaar ongeval gehad met lange ziekenhuisverblijven,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boomerang Bekijk BerichtenZe hebben blijkbaar azijn in plaats van bloed in je aders gespoten.
Hopelijk kom jij nooit niks tegen want soort als u zijn de ergste om te janken en klagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk BerichtenHopelijk kom jij nooit niks tegen want soort als u zijn de ergste om te janken en klagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk BerichtenHopelijk kom jij nooit niks tegen want soort als u zijn de ergste om te janken en klagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlaCkBirD Bekijk Berichtenprecies vergeten dat de diesel wel 14 cent gestegen was de week ervoor en de benzine helemaal niet
edit: eigenlijk vind ik dit helemaal niet kunnen wat je zegt, de meeste mensen kijken niet zozeer naar het milieu, maar naar wat het goedkoopst is. Als de mensen toch voor het milieu waren had iedereen met wat geld een lexus hybrid of een toyota prius of een smartje of een bmw met ED, of honda civic hybrid, of ...
maar dit is duidelijk niet het geval, zou wel eens willen weten met welke niet vervuilende wagen met een laag verbruik jij rijd.Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk BerichtenKoop de nieuwe autogids en je zult lezen wat een stomme liter benzine maar kost aan produktie tegenover een liter diesel, het is gewoon die smerige rotregering die benzine zo zwaar belast in belgie, lees de autogids en wordt even slim als ikOorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk BerichtenOcharme, de pezewevers zijn er weer met hun emigreren. Het toeval wil dat wel degelijk ga emigreren en dit met een 99% zekere waarschijnlijkheid, maar NIET naar een ander achterlijk land zoals venezuela, dan kan ik evengoed in belgie blijven
Indien ik emigreer is het wel degelijk doordacht en ergens waar ik me wel degelijk zal verbeteren met financiele zekerheid en waar de mensen 'een pak minder' bedrogen en belogen worden. Dat laatste gebeurd overal maar belgie staat niet voor niks op kop in europa als meest corrupte landje heOorspronkelijk geplaatst door boomerang Bekijk BerichtenWie zit er hier te janken en te klagen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenIk doe ook ff mee met een DT intermezzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toto Bekijk Berichtenken jij boomerang persoonlijk?
Ik wens hier niemand toe wat ik heb moeten meemaken, maar aan de reacties van sommige zoals diene boomerang te lezen zijn er hier die hun plezier weten te scheppen in het feit dat mensen zware accidenten tegenkomen, ik heb wel degelijk bloedtransfusies nodig gehad, en blijvende letsels, en dat dan nog allemaal door de lompe schuld van anderen, volk zoals boomerang die zo dom zijn om te lachen met miserie en leedvermaak om zichzelf even beter te voelen waarschijnlijk.
Maar off topic dus terug naar brandstofprijzen.
Comment
Comment