Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• stop met zeiken en gaap wat naar mijn avatar heren!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
      Hela hela ,moet jij de verdraagzaamheid niet hoog in het vaandel dragen
      Nah, doet mij teveel denken aan die onnozelaars die daar staan te zwieren op de ijzerbedevaart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toto Bekijk Berichten
        Nah, doet mij teveel denken aan die onnozelaars die daar staan te zwieren op de ijzerbedevaart.

Daar hoor ik niet bij hoor, die ijzer bede vaarters

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
          Ik spreek wel over een ontwikkeld land hoor, kan ik evengoed in belgie blijven ook, alhoewel zuid afrika een mooi land is en dat kan van belgie helemaal niet gezegd worden.

Geen onderontwikkeld land voor mij dus
          Zuid-afrika is nu ook nog niet zo onderontwikkeld, even copy-paste van wikipedia:
          Zuid-Afrika is een ontwikkelingsland met een naar wereldmaatstaven gemiddeld inkomen en een grote hoeveelheid bodemschatten. De financiële, juridische, communicatie-, energie- en transportsectoren zijn goed ontwikkeld, haar effectenbeurs behoort tot de 10 grootste van de wereld, en de infrastructuur is goed ontwikkeld.

Enkel veiligheid is nog niet altijd even goed in orde. Mijn vader heeft van zijn zuid-afrikaanse collega gehoord dat van zodra je wagen meer als 20 000€ kost en hij heeft geen kogelvrij glas, dat je hem amper nog verzekerd krijgt.
          Daarom is in zuid-afrika kogelvrij glas op een bmw 3 gewoon een optie van 400€.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk Berichten
            Zuid-afrika is nu ook nog niet zo onderontwikkeld, even copy-paste van wikipedia:
            Zuid-Afrika is een ontwikkelingsland met een naar wereldmaatstaven gemiddeld inkomen en een grote hoeveelheid bodemschatten. De financiële, juridische, communicatie-, energie- en transportsectoren zijn goed ontwikkeld, haar effectenbeurs behoort tot de 10 grootste van de wereld, en de infrastructuur is goed ontwikkeld.

Enkel veiligheid is nog niet altijd even goed in orde. Mijn vader heeft van zijn zuid-afrikaanse collega gehoord dat van zodra je wagen meer als 20 000€ kost en hij heeft geen kogelvrij glas, dat je hem amper nog verzekerd krijgt.
            Daarom is in zuid-afrika kogelvrij glas op een bmw 3 gewoon een optie van 400€.

Verzekering is ook niet verplicht daar.

Als je in Johannesburg zit moet je natuurlijk met je mooie BMW wel liefst in Sandton blijven ofzo. In Alexandra gaan rondcruisen lijkt me niet zo'n strak plan, toch zeker niet als je blank bent

Comment

• Een "strak plan", ik dacht dat enkel Nederlanders die uitdrukking gebruikten

Ik heb wel de indruk dat het hier nog nauwelijks over de nafteprijzen gaat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                Een "strak plan", ik dacht dat enkel Nederlanders die uitdrukking gebruikten

Ik heb wel de indruk dat het hier nog nauwelijks over de nafteprijzen gaat...
                Ik ben dan ook Nederlander

En dat tweede...ik zou zeggen, doe de aanzet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  Ik ben dan ook Nederlander

En dat tweede...ik zou zeggen, doe de aanzet.
                  Ah, dat wist ik niet, met jouw benzineverbruik kan men nooit vermoeden met een Nederlanders te doen te hebben

En dat tweede... wel dat was mijn aanzet hé

Comment

• Tuur Bo: was jij niet diegene die gisteren vertelde over dat een bezoekje aan de pomp bijna 100 € kostte? Hoeveel verbruiken jouw autos dan?

Comment

• Ik heb niks met dat land hoor, nog wel wat familie hier en daar maar nooit gewoond..ben zelfs in Duitsland geboren. Dat strookt dan weer iets beter met mijn wagen

Qua benzineprijzen...zaterdag rij ik weer door Duitsland, prijzen dik boven 1,60 per liter, soms meer dan 1,70 per liter, voor superplus welliswaar.

Dat tikt serieus aan daar tegenwoordig..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        stop met zeiken en gaap wat naar mijn avatar heren!
                        aantrekkelijker dan de vorige
                        BMW 420dA : >>>

Comment

• Tis gewoon Australië ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                            Tis gewoon Australië ...
                            Ah, dat soon-to-be-one-big-desert land?

Nieuw-Zeeland ja!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                              Tuur Bo: was jij niet diegene die gisteren vertelde over dat een bezoekje aan de pomp bijna 100 € kostte? Hoeveel verbruiken jouw autos dan?
                              Ik snap het verband niet : ook een weinig verbruikende auto kan een lege tank hebben hé. Of je nu 5 of 20 liter/100 km verbruikt, een tank van 63 liter vullen met super 98 kost tegenwoordig meer dan 90 eurootjes.

En mijn karretjes verbruiken gemiddeld 13 liter

Thuis droog brood en water ! En de krant van de gebuur voor toiletbezoek ! En... 'k zal maar stoppen zeker ?

Comment

Nieuw-Zeeland ja!

Comment

Nieuw-Zeeland ja!
                                  't vastgoed is daar wel erg goedkoop naar 't schijnt!
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Het kon niet uitblijven...

Op zaterdag 14 juni wordt LPG duurder.

* Voor Super 95 betaalt men maximum 1,609 €/l (onveranderd)
                                    * Voor Super 98+ betaalt men maximum 1,655 €/l (onveranderd)
                                    * Voor Diesel betaalt men maximum 1,444 €/l (onveranderd)
                                    * Voor LPG betaalt men vanaf zaterdag maximum 0,628 €/l (een STIJGING van 0,022 €/l)
                                    Bron: http://www.brandstofprijzen.be/
                                    Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Brandstofprijzen wegen op Europese autoverkoop
                                      De sterk gestegen brandstofprijzen zijn een domper voor de autoverkoop in Europa. Het aantal nieuw ingeschreven personenwagens daalde in mei 2008 met 7,8 procent vergeleken met een jaar eerder. Over de eerste vijf maanden van het jaar bedraagt de daling op jaarbasis 0,7 procent. Dat maakte de vereniging van Europese autoconstructeurs (ACEA) bekend.

Vorige maand werden in Europa 1.334.081 nieuwe personenwagens ingeschreven, tegenover 1.446.283 in mei 2007. In West-Europa kromp de markt met 8 procent tot 1.235.314 nieuwe inschrijvingen. In de nieuwe EU-lidstaten bedroeg de daling 4,2 procent. "Dit resultaat is beïnvloed door het feit dat mei 2008 één werkdag minder telde en door de massieve stijging van de brandstofprijzen", aldus de ACEA in het persbericht.

Alleen Frankrijk stijgt
                                      De daling in mei volgde op de sterke maand april (+9,6%) die een zwakke maand maart (-9,5%) volledig uitvlakte. Gecumuleerd over de eerste vijf maanden van dit jaar daalde het aantal nieuw ingeschreven personenwagens in de 28 Europese landen op jaarbasis met 0,7%; van 6.969.408 naar 6.919.190 wagens.

In België was er in mei 2008 een stijging met 3,1%. Van de grote autolanden kende alleen Frankrijk (+ 7,0%) een stijging. Duitsland (-6,2%), Spanje (-24,3), Italië (-17,7) en Groot-Brittannië (-3,5%) kenden een teruggang. Die was het meest uitgesproken in Ierland (-50,7%). (belga/bf)

Comment

• Serieuze verschilllen toch wel
                                        Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Wat wil je...

Comment

Working...
                                          X