Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
    Dirk De Wolf, de ex-wielrenner, heeft jarenlang is een sociale koopwoning in Ternat gewoond. Die kerel zat er goed in.

Met een lange arm bereik je nog steeds heel veel.
    Idd, allee, van een lange arm gesproken is wel wat overdreven. Mijn broer (17 jaar ouder als ik btw ). Kocht >20 jaar geleden een nieuwbouw sociale woning (in Merksplas). In die tijd waren mensen daar zelfs nog vies van, want er was in die streek grond in "overvloed". Die sociale woonst was op het moment van aankoop correct en eerlijk gekocht. Maar de winstfactor die hij eruit heeft kunnen halen met de laatste jaren incluis, is enorm. Van een cadeau gesproken, niet alleen is z'n carrière uiterst succesvol, heeft hij dus ook een gigantisch sociaal cadeau gekregen. Ik heb echt het idee dat de generatie 40-ers de gelukzakken van deze wereld zijn, want ze hebben alles kunnen kopen aan een relatief klein bedrag... en dat gaan we niet meer meemaken. Wij gaan niet kunnen profiteren van de koopkracht van de jongere generaties. En mss zelfs opdraaien voor de vergrijzing van de bevolking... leuk vooruitzicht.

En als dit niet offtopic is m'n beste Stefanus, dan weet ik het ook niet meer!

EDIT: vergeet ik het nog te zeggen, je moet z'n nieuwe huis... tuin... zwembad... poolhouse eens zien... ja, er wonen serieus wat sociale gevallen in sociale woningen. lol
    Last edited by ; 09/06/2008, 15:00.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toto Bekijk Berichten
      Ja, kijk, ik krijg het van deze maatschappij waar alles ten dienste staat van de profiteurs.
      Nu ik goed kijk zie ik inderdaad dat wij brave Vlamingen veel te veel ten dienste staan van die luie profiterende Walen.

Comment

• Jaja, framfy, jaja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
          Doet me denken aan een paar weken geleden, aan de Eldi in Ronse. Komt daar zo een familie van nieuwe Belgen de deur uit met een gigantische doos met een flatscreen TV. Die moesten ze dan met veel moeite in een Opel Astra van de eerste generatie laden. En die wagen zag er niet bepaald goed verzorgd uit.

Nee, dat vind ik ook nogal overdreven. Koop dan iets dat makkelijk binnen het budget past.

Man man man

We zijn hier weer een ander zn rekening aant maken hoor ....

Er zijn ook mensen die het gene zak interesseert met welke auto ze rijden, zolang em maar ni in panne valt, maar die wel graag thuis dvdkes kijken. Dus in dat geval mag ik van jou niet naar de winkel een grote tv gaan kopen als ik geen bijpassende auto van minstens 20.000€ heb om em in te steken?

Misschien heb ik wel het geld om 2000€ aan een tv te geven, en 2000€ aan een auto, maar niet het geld om 500€ aan een tv te geven en 20.000€ aan een auto. Of moet ik dan toch maar naar de bank?

Comment

• Vlak bij mijn deur in Lauwe zijn er mooie sociale bouwkavels verkocht geweest door de CVBA Elk zijn Huis (ofzoiets).
            50 euro per m².
            Mooi, omdat tegen de gangbare tendens in, de percelen een oppervlakte van rond de 600m² hadden, en je er een open bebouwing mocht opzetten.
            Een koppel die daar wou kopen mag maximum 44.000 euro bruto op jaarbasis verdienen (te verhogen met kinderen ten laste, …).
            Op zich lovenswaardig, ware het niet dat heel die verkaveling vol woont met schilders, plakkers, behangers, electriciens, er een aantal coiffeuses zitten en een zonnebankcentrum en oh ja, ook de zoon van de voorzitter van de sociale huisvestingsmaatschappij, een arme industrieel ingenieur. Er staan daar opvallend veel premiummerken op de oprit.
            Voorwaar, een geslaagd sociaal project daar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
              Vlak bij mijn deur in Lauwe zijn er mooie sociale bouwkavels verkocht geweest door de CVBA Elk zijn Huis (ofzoiets).
              50 euro per m².
              hihi

wij hebben 70% van dat bedrag betaald per m² waar we vorig jaar gekocht hebben (en dat was geen "sociaal project"). Ge moet de nadelen er wel bijpakken, maar in de Walen wonen heeft zo zn voordelen (en nee, t is ni in Charleroi )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Ge moet de nadelen er wel bijpakken
                geen vtm op de kabel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                  geen vtm op de kabel?

En al die mensen die het hebben over iets genaamd "mijn restaurant" ofzo waar ik nog nooit van gehoord heb, laat staan gezien

Ma ach, ik heb BBC2, kan naar de MotoGP kijken, meer tv dan dat kijk ik toch niet.

Comment

• Volgens mij is dit terug offtopic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toto Bekijk Berichten
                      Ja, kijk, ik krijg het van deze maatschappij waar alles ten dienste staat van de profiteurs.

dus iedereen die in een sociale woning woont is een profiteur
                      BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                        dus iedereen die in een sociale woning woont is een profiteur
                        Als jij het zegt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                          Als jij het zegt

Comment

• Vers uit mijn e-mailbox:

Op dinsdag 10 juni wordt Super 95 & Super 98+ duurder.

* Voor Super 95 betaalt men vanaf dinsdag maximum 1,609 €/l (een STIJGING van 0,029 €/l)
                            * Voor Super 98+ betaalt men vanaf dinsdag maximum 1,655 €/l (een STIJGING van 0,067 €/l)
                            * Voor Diesel betaalt men maximum 1,402 €/l (onveranderd)
                            * Voor LPG betaalt men maximum 0,606 €/l (onveranderd)

* Voor Stookolie (>2000 liter) betaalt men maximum 0,8974 €/l (onveranderd)
                            * Voor Stookolie (<2000 liter) betaalt men maximum 0,9212 €/l (onveranderd)
                            * Voor Propaan (>2000 liter) betaalt men maximum 0,6032 €/l (onveranderd)
                            * Voor Propaan (<2000 liter) betaalt men maximum 0,6582 €/l (onveranderd)

Voor meer informatie bezoek:
                            http://www.brandstofprijzen.be
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Man man man

We zijn hier weer een ander zn rekening aant maken hoor ....

Er zijn ook mensen die het gene zak interesseert met welke auto ze rijden, zolang em maar ni in panne valt, maar die wel graag thuis dvdkes kijken. Dus in dat geval mag ik van jou niet naar de winkel een grote tv gaan kopen als ik geen bijpassende auto van minstens 20.000€ heb om em in te steken?

Misschien heb ik wel het geld om 2000€ aan een tv te geven, en 2000€ aan een auto, maar niet het geld om 500€ aan een tv te geven en 20.000€ aan een auto. Of moet ik dan toch maar naar de bank?
                              Check mijn reactie erna. Ik wéét dat ik het overdreven voorstelde, maar voor veel mensen ís het nu eenmaal zo.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                                Dat zijn mensen die niks te verliezen hebben. Dus waarom zouden ze uit de problemen willen blijven? Het ocmw zal het wel oplossen...

Het leven is eenvoudig als je geen bezit hebt hoor. Waarop gaan je schuldeisers beslag leggen?
                                Op die TV die je net kocht.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Jop jop, voor t einde van t jaar zitten we aan 2€ / liter alst zo voortgaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                    Vers uit mijn e-mailbox:
                                    Op dinsdag 10 juni wordt Super 95 & Super 98+ duurder.

* Voor Super 95 betaalt men vanaf dinsdag maximum 1,609 €/l (een STIJGING van 0,029 €/l)
                                    * Voor Super 98+ betaalt men vanaf dinsdag maximum 1,655 €/l (een STIJGING van 0,067 €/l)
                                    * Voor Diesel betaalt men maximum 1,402 €/l (onveranderd)
                                    * Voor LPG betaalt men maximum 0,606 €/l (onveranderd)

* Voor Stookolie (>2000 liter) betaalt men maximum 0,8974 €/l (onveranderd)
                                    * Voor Stookolie (<2000 liter) betaalt men maximum 0,9212 €/l (onveranderd)
                                    * Voor Propaan (>2000 liter) betaalt men maximum 0,6032 €/l (onveranderd)
                                    * Voor Propaan (<2000 liter) betaalt men maximum 0,6582 €/l (onveranderd)

Voor meer informatie bezoek:
                                    http://www.brandstofprijzen.be
                                    Ja wadde.
                                    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Amai, da's serieus aant worden. Vreemd dat enkel benzine stijgt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                                        Amai, da's serieus aant worden. Vreemd dat enkel benzine stijgt.
                                        Inderdaad ja, heel vreemd dat enkel de benzine stijgt!
                                        Wetende dat den diesel vorige week nog twee maal in prijs gezakt is (zo'n 6 cent totaal) en de benzine geene cent.

Wat ik ook wel vreemd vind is dat den 98 deze keer veel meer stijgt dan de 95
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                                          Amai, da's serieus aant worden. Vreemd dat enkel benzine stijgt.
                                          Andere keren is het enkel diesel. Meestal stijgen de verschillende soorten brandstoffen op ongelijke momenten.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X