Van Landen naar Brussel...40km enkel? Plus nog wat file, 't zal niet goedkoper uitkomen met de wagen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door piet-snot Bekijk BerichtenMaar zowat elke keer als ik een trein neem (en dat is niet vaak) heeft dat ding vertraging. Je snapt dus wel dat ik er niet bepaald naar uitkijk
De laatste tijd ga ik zelfs liever met de trein. Ik stap in Gent Sint Pieters op, lees onderweg m'n krant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenZowat elke keer dat ik naar Brussel moet met de wagen sta ik in de file. Ik kijk daar ook niet naar uit.
De laatste tijd ga ik zelfs liever met de trein. Ik stap in Gent Sint Pieters op, lees onderweg m'n krant.
Met de trein hetzelfde, maar dan moet ik nog wel een stuk stappen langs een drukke baan.
Als het weer is zoals vandaag = no problem.
Als het koud is/regent, verlang je naar een auto...
Uiteindelijk blijft het een keuze die je zelf maakt. Ik ga vanavond eens abo's van de trein bekijken denk ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenVan Landen naar Brussel...40km enkel? Plus nog wat file, 't zal niet goedkoper uitkomen met de wagen.
65 km enkelDatabase error.
The database has encountered a problem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten65 km enkel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten130km dus, met een zuinige diesel is dat een dikke 7 liter. Aan de maximumprijs van 1.40 is dat ook 9.8, afgerond een dikke 10 euro per dag!
aan 160 - 180 draait die op 7 liter
Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk BerichtenVooraan brussel wel te verstaan. En nu met de werken richting E40 in Landen, nog een klein omleiding....
ik rij altijd via lincent of helecine de autostrade op, is langer in tijd maar korter in afstand.
gewone baan is ook aangenamer rijden + motor kan rustig warmdraaienDatabase error.
The database has encountered a problem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichtenals de cruise control opstaat draait hij aan 5.4 L / 100 km
aan 160 - 180 draait die op 7 liter
Aan 7 liter loopt dit al op tot 10 euro...
Das al veel geld, 400 frank om op je werk te geraken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichtenik ga straks met de bus naar antwerpen... want de naft is duur
Ik ga nooit meer met de bus..bah
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk BerichtenAL STAAT DE NAFT AAN 5 MILJOEN EURO PER LITER!!
Dan gaan we allemaal doppenLOL
Comment
-
In HBvL staat vandaag dat de prijzen in de nabije toekomst lichtjes zouden dalen en dan stabiliseren.
Toch vreemd dat de voorspellingen van verschillende mensen/organisaties zo veel uit elkaar liggenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk BerichtenAL STAAT DE NAFT AAN 5 MILJOEN EURO PER LITER!!
Bus genomen tijdens de piekuren zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050Wat wil je in een land waar de helft van het wagenpark uit stinkende firmadieselstoven bestaat... de baas betaalt toch de rekening.
Ja, het zijn ENKEL de diesels die vervuilen, benzinemotoren hebben enkel waterstof als uitstoot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenAllez, voor de zoveelste keer;
Ja, het zijn ENKEL de diesels die vervuilen, benzinemotoren hebben enkel waterstof als uitstoot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenDie kerel is hier weg
Comment
Comment