Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Ik heb nog niet moeten tanken sinds 2 weken terug, maar afgelopen weekend zag ik de 95 aan de Shell Express in Leest op 1.080 staan.
    98 heeft de tfsi nodig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
      zonet gezien dat een litertje 95 bij lukoil maar 1.11 meer moet kosten
      het gaat de goeie kant uit
      Bij Esso Express 1,080

Heerlijk he
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Kga toch ook eens bij Shell of zo moeten gaan tanken. Nu doe ik het bij Total, maar dat is altijd maximumprijs Weet niet of hun excellium diesel zoveel beter is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
          98 heeft de tfsi nodig!
          Volgens mijn boekje moet ik er 95 in doen. In het begin tankte ik 98

Comment

• minder zuiver inkappen? rare redenering
            ik tankte altijd 98

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
              minder zuiver inkappen? rare redenering
              ik tankte altijd 98
              Het staat langs binnen in m'n tankklep ook zo

Comment

• Kraftstoffart
                Super bleifrei 95 ROZ

Comment

• €0,888/l, wie doet beter?
                  Voor een liter benzine betaal je 1,06euro per liter.

Comment

Volgens mijn boekje moet ik er 95 in doen. In het begin tankte ik 98
                    Heb je daar dan iets van verschil in gemerkt (prestaties, verbruik..) van 98 => 95 te gaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk Berichten
                      Prognoses voorspellen dat een vat ruwe olie in de zomer zal doorstijgen tot 160 à 170 Dollar. Tegen Nieuwjaar zou 200 Dollar geen Science -Fiction zijn.

We zijn er dus nog niet.

Misschien tijd dat we met zijn alle die oliestaten onder de voeten gaan lopen. Dan is het onze olie.

Even een paar bladzijden terug geklikt hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                        Even een paar bladzijden terug geklikt hier
                        idd

dwaze "analisten" en "experts"

Comment

• Op zaterdag 29 november wordt LPG goedkoper!

* Voor Super 95 betaalt men maximum 1,210 €/l (onveranderd)
                          * Voor Super 98+ betaalt men maximum 1,234 €/l (onveranderd)
                          * Voor Diesel betaalt men maximum 1,054 €/l (onveranderd)
                          * Voor LPG betaalt men vanaf zaterdag maximum 0,415 €/l (een DALING van 0,020 €/l)

* Voor Stookolie (>2000 liter) betaalt men maximum 0,5527 €/l (onveranderd)
                          * Voor Stookolie (<2000 liter) betaalt men maximum 0,5774 €/l (onveranderd)
                          * Voor Propaan (>2000 liter) betaalt men maximum 0,4372 €/l (onveranderd)
                          * Voor Propaan (<2000 liter) betaalt men maximum 0,4943 €/l (onveranderd)
                          Bron: www.brandstofprijzen.be
                          Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

Kraftstoffart
                            Super bleifrei 95 ROZ
                            Ik zou toch toch 98 tanken, gratis pks en Nms erbij
                            Dit is wel voor een 2.0 maar voor een 1.8 zal het wel hetzelfde zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                              Ik zou toch toch 98 tanken, gratis pks en Nms erbij
                              Dit is wel voor een 2.0 maar voor een 1.8 zal het wel hetzelfde zijn.

Maar wat raden ze u aan in uw boekske? 98 I guess? Waarom zouden ze mij 95 aanraden als ik met 98 veel beter af zou zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darks Bekijk Berichten
                                Heb je daar dan iets van verschil in gemerkt (prestaties, verbruik..) van 98 => 95 te gaan?
                                Niet echt, aangezien ik maar 2 tanken op 98 gereden heb ofzo Sowieso verbruikte ik achteraf minder met 95 dan met 98, maar volgens mij is dat vooral ook omdat het verbruik sowieso moet zakken naargelang hij wat ingereden is, en ook dat ik de wagen beter aanvoel zodat ik beter om ga met het vermogen in bepaalde situaties. Dus ik kan niet echt een conclusie trekken.

Comment

• Als ik hier kijk tankt +90% toch 95.

Comment

• 95 is gewoon 't minimum he, daarom staat dat op uw tankklepje

Er zijn al veel discussies over gevoerd ooit

In de Corsa voel ik het verschil wel een beetje, en dat is maar een stomme 1400 met 90 pk. Maar nu ie zoveel werkkilometers doet en weinig funkilometers gaat er 95 in.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                      95 is gewoon 't minimum he, daarom staat dat op uw tankklepje
                                      Ik mag 91 in de mijne kieperen
                                      Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Bij turbomotoren of bij sportieve wagens is 98 toch echt wel aangeraden. Bij stadswagens op benzine volstaat 95 meer dan genoeg.

Comment

Niet echt, aangezien ik maar 2 tanken op 98 gereden heb ofzo Sowieso verbruikte ik achteraf minder met 95 dan met 98, maar volgens mij is dat vooral ook omdat het verbruik sowieso moet zakken naargelang hij wat ingereden is, en ook dat ik de wagen beter aanvoel zodat ik beter om ga met het vermogen in bepaalde situaties. Dus ik kan niet echt een conclusie trekken.
                                          Dan zou ik het nog eens proberen nu, of als de auto goed ingereden is.

Volgens Pa is er een groot verschil en hij wil dan ook altijd 98 in de 2.0 Rav 4 die we thuis hebben. Maar heb er persoonlijk geen bevindingen mee aangezien ik amper met die wagen rij.

Comment

Working...
                                          X